luni, 7 septembrie 2015

Comanda Vegis.ro


  Cel mai mare magazin online cu profil naturist din care am comandat și pe care vi-l pot recomanda este Vegis.ro . De fiecare dată când intru pe site, am impresia că sunt într-un uriaș plafar plin cu bunătăți din plante și cercetez cu mare interes cele peste 3800 de produse originale. 
   Pentru că mereu am apreciat natura ca fiind o sursă de sănătate și energie, îmi place să folosesc produse cosmetice pe bază de plante, dar și să includ în alimentația mea fructe uscate, semințe și cereale bogate în fibre și vitamine. 
   
   De data aceasta, comanda mea Vegis a inclus următoarele produse fabricate în România:


    Despre produsele naturiste VivaNatura am aflat de puțin timp, datorită unei creme împotriva căderii părului pe care un apropiat i-a recomandat-o logodnicului meu. Produsele VivaNatura sunt obținute din plante prin presare la rece, după formula Leonard Radutz, iar prețurile lor sunt foarte mici, având în vedere că am avut surpriza să descopăr că aceste produse sunt minunate.

    Pentru îngrijirea feței mi-am luat un demachiant și o cremă hidratantă. Nu le-am acordat prea multă încredere, însă m-au surprins de la primele utilizări. Crema demachiantă „fără lacrimi” VivaNatura (vezi aici) este cel mai ieftin produs de demachiere pe care l-am folosit în ultimii 5-6 ani. Nu mă așteptam ca acest lapte gros pentru demachiere cu miros de plante, care costă numai 8 lei, să-mi placă atât de mult. Oricât de mult produs aș pune pe discul demachiant, acesta nu-mi cauzează niciun fel de disconfort: nici usturime, nici roșeată, dar mai ales lacrimi.

    Crema de față cu aur și argint coloidal VivaNatura (vezi aici) are și ea un preț mic, de 22 lei, cu precizarea că recipientul are 75 ml, așa că este mult mai economic decât o cremă normală (care are 50 ml). Crema are un miros tare plăcut și, chiar dacă am început să o folosesc doar de câteva zile, deja îmi place foarte mult și este un înlocuitor de succes al cremei Manuka Health, folosită în ultimele 2 luni de vară. Crema reușește să-mi hidrateze în profunzime tenul, în special pe frunte, unde pielea este mai uscată și prezintă câteva linii fine. Cu siguranță voi reveni cu un review detaliat al acestei creme, pentru că mi se pare interesantă.


   Produsele împotriva căderii părului sunt comandate pentru logodnicul meu, care se confruntă cu această problemă capilară. Crema VivaNatura conține extracte naturale de mesteacăn, tătăneasă, urzică și brusture, precum și o serie de uleiuri vegetale. Însă principalul ingredient, pe care l-am regăsit și la alte produse împotriva căderii părului este petrolul, căruia i se și datorează mirosul înțepător al cremei de păr. Aceasta se aplică la rădăcina părului, pe piele, prin masaj și se lasă să acționeze între 15-45 minute. Recipientul de 250 ml este unul generos.
   Despre Sprayul Gerocossen Capilar+ știam de mult timp și l-am folosit și eu în trecut, când am avut o perioadă mai dificilă și îmi cădea părul și am fost mulțumită de el. Loțiunea-spray face parte dintr-o gamă întreagă destinată căderii părului, alături de fiole, șampon și un tratament.

   Informații utile Vegis.ro:
     - comanda online se plasează ușor, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături și prin completarea formularului de comandă (adresă de livrare, modalitate de plată și transport preferată)
    - livrarea se face prin curier rapid Cragus Urgent și durează 1-2 zile de la plasarea comenzii
    - costul livrării este de 10 lei; livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 150 lei
    - există 6 modalități de plată din care puteți alege - preferata mea este plata ramburs, la primirea coletului
    - produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea comenzii

  Comanda Vegis nu a făcut decât să-mi redeschidă apetitul pentru produsele naturiste, astfel că deja am o listă de dorințe care include:



^Ulei de lavandă (vezi aici) - pentru relaxare și eliminarea stresului




 

11 comentarii:

  1. Foarte interesante produsele, sa le folosesti cu drag! Asteptam review-uri :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Irina! Voi face review pt fiecare, promit:-)

      Ștergere
  2. Mulțumim pentru postare! Sunt tentată să încerc mai multe produse de la VivaNatura. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, nu-ti pot recomanda decat ce am încercat și eu, adică produsele despre care am scris în postare. Însă și eu sunt tentată să încerc mai multe produse VivaNatura

      Ștergere
  3. Cu toate ca am fost multumit de produsele lor, m-am lovit de un management prost al comenzilor si un serviciu slab al personalului de la vanzari. Desi se mentioneaza pe pagina principala printr-o sigla ca ofera livrare rapida in 24 ore au la „Termeni si conditii” precizat altceva.
    Am facut comanda miercuri la ora 14:05 pe site si sunt sunat de curier pentru livrare luni pe la 17:30.
    In discutia avuta cu personalul de la comenzi mi se precizeaza ca ei au preluat comanda dupa ora 15:00 cand deja curierul nu mai este disponibil sa treaca pe la ei si comanda a plecat a doua zi.
    Le precizez faptul ca refuz coletul deoarece ajunge prea tarziu si, mi se comunica ca la urmatoarea comanda va trebui sa platesc transportul acelui colet. CUM? Adica, eu am pierdut de doua ori. Odata ca nu am primit produsele atunci cand imi trebuiau (adica, vineri) si a doua oara ca trebuie sa achit un transport deficitar de pe urma caruia nu am avut nici un profit.
    Numai la noi in tara este asa ceva posibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      Eu cand am comandat de pe site am primit produsele in două zile lucratoare. De pe alte site-uri de unde comand mi se intampla sa imi ajunga si mai greu, dar de obicei sunt rabdatoare, iar cand am nevoie de ceva anume, am grija sa comand mai din timp.
      Daca ati plasata comanda la ora 14 si a fost procesata abia dupa ora 15, atunci a fost ridicata de curier abia in ziua urmatoare, adica joi, ca livrarea propriu-zisa sa aiba loc vineri. Asa era normal si sunt convinsa ca asa s-a si intamplat, pentru ca de cele mai multe ori firmele de curierat fac ca livrarea sa fie mai greoaie. Nici nu vreau sa acuz pe nimeni si nici sa iau partea altcuiva, insa eu, personal, daca comand ceva astazi, nu ma astept sa-l primesc pana maine la aceeași ora, mai ales că stau într-o localitate mai micuta.
      Nu stiu ce as putea sa zic, nici nu sunt in masura sa va dau eu un raspuns in aceasta situatie.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru ca ai fost draguta si cu aprobarea comentariului dar si cu raspunsul dat. Nu ar fi fost o problema daca imi ajungea vineri, intelegeam situatia. Ce m-a nemultumit a fost faptul ca au incercat sa ma faca sa cred ca am facut comanda dupa ora 15:00 cand ea era facuta cu aproape o ora inainte si ca atunci cand am spus ca refuz coletul mi s-a comunicat ca la urmatoarea comanda trebuie sa platesc transportul acelui colet. Nu poti sa prostesti asa pe oricine. Daca la ei asa merge, ar trebui ca fiecare client sa faca sesizari pentru ca sa se schimbe lucrurile.
      Si eu am facut mai multe comenzi si am fost multumit, pana cand am vazut ca sunt luat de prost punandu-ma sa platesc ceva ce nu era conform legislatiei in vigoare de pe site.

      Ștergere
  4. Lucrati cumva la vegis.ro? Am postat un comentariu aseara si vad ca nu este aprobat. Sa stiti ca nu faceti bine acoperind gunoiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu am aprobat un comentariu pe care l-ati lasat la ora 23:38, acest lucru nu inseamna ca lucrez la Vegis.
      Nu lucrez la acest magazin si nici nu ascund „gunoiul”, așa cum insinuați. Nu sunt eu în măsură să vă dau un răspuns la problema pe care ați avut-o cu acest magazin și îmi pare sincer rău că ați trecut prin această situație.

      Ștergere
    2. Catalina, imi cer scuze ca am judecat gresit. Aceasta a fost impresia care mi-a lasat-o atat articolul scris cu prezentarea firmei Vegis cat si faptul ca am vazut ca nu s-a aprobat comentariul in acesta dimineata. Scuze ... gunoiul este ascuns de cei care-l fac. Tu nu ai ce sa ascunzi :)

      Ștergere
    3. Bună ziua,

      Ne pare rău pentru situația creată, vă asigurăm că a fost un caz singular. Vă rugăm să ne scrieți pe email în cazul în care credeți că ne putem revanșa cumva.

      Vă mulțumim pentru feedback!

      @Cătălina, mulțumim pentru menționare și sperăm că te-ai bucurat de produse.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...