joi, 8 octombrie 2015

Ce cumpăr dintr-un Petshop online

 
^sursă foto: stocklogos.com

     Nu de puține ori mi s-a întâmplat să nu pot ajunge la supermarket sau la pet shop pentru a cumpăra hrană și diverse accesorii pentru animăluțele mele, motiv pentru care am început să apelez tot mai des la serviciile unui pet shop online. Eu prefer eMAG, care are o secțiune foarte bine aprovizionată cu hrană și articole pentru diverse tipuri de animale de companie, precum câini, pisici, pești, păsări, reptile și alte animale mici.
    La noi în țară au apărut în ultimii ani o groază de magazine cu articole pentru animale, motiv pentru care concurența este acerbă, însă avantajul nostru este că avem de unde alege produsele dorite, în funcție de preferințe și de buget.

   Vă spuneam mai sus că eu comand de la eMAG, pentru că aici am găsit de fiecare dată cele necesare, iar magazinul are multe alte categorii de produse, astfel că nu trebuie să mă limitez strict la articolele din pet shop. Pot să adaug o carte, o cutie de ceaiuri, o pereche de pantofi sau orice altceva, așa că-mi pot satisface două nevoi deodată. Mai mult, mă scapă de grija transportului, lucru dificil pentru persoanele care nu au mașină personală și trebuie să cumpere saci mari de hrană uscată sau conserve. Momentan am doi câini de talie medie și patru pisici (dintre care unul este pui), așa că sunt tot timpul cu ochii după hrană, șampoane, curelușe și alte nebunii.

   Sunt convinsă că sunt mulți iubitori de animale care nu au timp să meargă prin pet shopuri pentru a-și cumpăra cele necesare, motiv pentru care am realizat o selecție de câteva produse care s-ar putea să vă intereseze. În orice caz, cu siguranță veți găsi ceva pentru motănelul, cățelușul, broscuța sau orice alt animal care face parte din familia voastră.

1. Pentru pisici
  Aici găsiți tot ce vă trebuie pentru a vă hrăni pisica, deoarece au câteva zeci de branduri de hrană pentru feline, astfel că puteți alege din nenumărate variante de hrană uscată sau umedă, pentru pui sau adulți, pentru pisici normale sau sterilizate. Toate articolele din ategoria de hrană pisici este disponibilă AICI, cu prețuri pentru toate buzunarele.



   Culcușurile și locurile de joacă mi se par grozave, multe dintre ele sunt atât de pufoase încât aș vrea să fiu eu pisică ca să mă răsfăț în ele. Unele locuri de joacă sunt de-a dreptul haioase și sunt numai bune pentru felinele energice, pentru că nu este bine să le lăsați să se plictisească în casă, pentru că ar putea strica canapelele sau fotoliile. Puteți vedea întreaga categorie AICI:


   Dacă v-ați confruntat cu situația în care nu aveați în grija cui să vă lăsați pisica, atunci știți cât de utile sunt articolele pentru transport. Fie că sunt cuști sau genți, acestea sunt perfecte atunci când mergeți în vacanță și nu aveți pe cineva care să se ocupe de pisică. Luați în calcul dimensiunea animalului de companie înainte de a cumpăra un astfel de obiect, pentru ca pisica să stea relaxată, în largul ei, pentru a nu se agita mai mult decât este cazul. Mai multe articole pentru transport găsiți AICI.


   O atenție sporită trebuie arătată felinelor ținute în interior, în ceea ce privește îngrijirea lor. Periajul constant vă scapă de firele de păr nedorite, care pot fi nu doar deranjante, ci și periculoase pentru sănătatea noastră. De asemenea, întrețineți aspectul blănii cu ajutorul diverselor tipuri de perii existente, care vor descâlci ghemotoacele de blană, vor ajuta la regenerarea acesteia și vor contribui la o blană sănătoasă. Nu uitați de cleștele pentru gheruțe, pentru că în interiorul casei pisica nu calcă pe suprafețe dure, astfel că nu-și poate toci ghearele. O altă variantă o reprezintă achiziționarea unui sisal, unde pisica își poate face singură manichiura. Mai multe accesorii pentru periaj și întreținere găsiți AICI.
*********************

2. Pentru Câini
    Hrana pentru câini este cel puțin la fel de diversificată precum cea pentru pisici, astfel că veți găsi tot soiul de conserve și cutii cu hrană uscată, cu diverse arome, pentru toate taliile și vârstele. Puteți opta pentru hrană mai accesibilă la preț, însă există și produse premium, toate în categoria de AICI. Pe lângă hrană propriu-zisă sunt disponibile și diverse recompense pentru câini, precum biscuiți, oase, baghete și alte drăcovenii.


  Nu sunt mai prejos nici culcușurile pentru câini, care sunt simpatice foc. Simple, cu lăbuțe sau blănoase, culcușurile sunt ideale pentru a crea un spațiu special al câinelui, dacă nu cumva vrei să adoarmă prin toată casa, chiar și în pat. Toate modelele de culcușuri pot fi vizualizate AICI.



   Pentru îngrijire și curățare, există tot felul de șampoane și soluții moderne, astfel încât nu avem nicio scuză dacă câinele nostru este neîngrijit. Favoritele mele sunt produsele Fresh&Clean, care sunt un pic mai scumpe, dar sunt economice, nu cauzează iritații sau usturimi și lasă un miros plăcut în blăniță. Eu folosesc produsele acestui brand de câțiva ani și nu le-aș mai schimba. Găsiți și voi toate articolele pentru îngrijire și curățare AICI:


  Lesă, zagrdă, ham sunt cuvinte pe care le-a auzit orice iubitor de câini și este esențial să ne scoatem patrupedul la plimbare, pentru a-l menține în formă și pentru a-și consuma energia într-un mod sănătos. Oricât de obedient este câinele, este bine să-l scoatem la plimbare în lesă, așa este civilizat și corect. Pentru câinii mai solizi, ideal este să-i echipați cu un ham, pentru ca presiunea lesei să fie distribuită corect și să nu pună presiune asupra gâtului. Toată gama de lese este disponibilă AICI.
*********************

3. Petshop Pești
     Pentru iubitorii de pești, categoria de produse este și ea diversificată, de la acvarii până hrană, accesorii, filtre și încălzitoare. Nu mă pricep deloc la acvarii, singurele cunoștințe pe care le am provin de la o emisiune cu acvarii personalizat pe care o urmăresc la tv. Dar cunosc mai multe persoane care au acvarii și care-și îngrijesc cu atenție peștii, pe care-i iubesc la fel de mult cum îmi iubesc eu câinii, chiar dacă nu-i pot răsfăța și nu-i pot plimba în lesă.
   În categoria Acvarii(vezi aici) se găsesc tot soiul de modele, care vor satisface chiar și cele mai exigente cerințe. Acvariile diferă ca formă, model și capacitate, astfel încât fiecare iubitor de pești să-și poată crea micul paradis acvatic visat.
   Un acvariu este incomplet fără piesele de bază, precum filtrele, încălzitoarele și răcitoarele, precum și fără diverse accesorii, precum nisip, pietre și plante decorative, soluții și fertilizatoare. Le găsiți pe toate AICI.

*********************

Petshop păsări
   Pentru iubitorii de păsări, în petshopu-ul eMAG există o gamă diversificată de articole, precum colivii și căsuțe de lemn, hrănitoare și adaptoare, precum și hrană și accesorii pentru hrănire. Eu deși nu am păsări în casă, îmi place să las în grădină căsuțe ce conțin hrană pentru păsărele. În această perioadă, dar mai ales spre sfârșitul toamnei și iarna, păsările își găsesc tot mai greu hrana, așa că le puteți ajuta amplasând mici colivii improvizate în care să lăsați hrană (cereale, semințe).
   Toată gama de articole din petshop-ul pentru păsări este disponibilă AICI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...