joi, 4 februarie 2016

Sutiene minunate de la Astratex.ro


     Sutienul este articolul de lenjerie ce necesită înlocuirea la un anumit interval de timp. Acesta își poate modifica forma după purtări și spălări frecvente. De asemenea, își poate pierde din elasticitatea benzilor, iar cupele se pot deforma.

    De asemenea, înlocuirea sutienului este determinată și de schimbările corpului nostru, dacă pierdem sau luăm în greutate, dacă suntem însărcinate, ori dacă practicăm diverse activități sportive. De altfel, este normal ca, în timp, corpul nostru să se modifice  și să nu purtăm aceeași măsură la sutien toată viața. În orice caz, alegerea sutienului potrivit este esențială, atât pentru confort, cât și pentru aspectul bustului, precum și pentru sănătatea sânilor. Despre cum puteți alege mărimea perfectă la sutien aflați în articolul de AICI.

   Am decis să găsesc o soluție online, sigură și rapidă, mai ales că în magazinele fizice mi-e foarte greu să-mi găsesc măsura, eu am un bust mic și rareori găsesc pe raft ceea ce caut, atât ca model, cât și ca mărime.

   Soluția salvatoare a reprezentat-o magazinul online Astratex (vezi AICI), care comercializează foarte multe articole de lenjerie de corp, nu doar sutiene. Este drept că, pentru prima comandă, eu am fost interesată strict de sutiene. Și am avut de unde alege, iar cea mai mare parte a modelelor sunt disponibile și în mărimi mici, lucru care m-a convins să cumpăr.

   Să comanzi sutiene online nu este deloc riscant, dacă îți cunoști bine măsura. Acesta este lucrul esențial, pentru că sutienul se va așeza perfect și sânii vor fi susținuți confortabil pe durata întregii zile. Eu m-am măsurat bine, cum fac de fiecare dată când îmi cumpăr un sutien nou, pentru că pun mare preț pe confort și mereu am fugit de sutienele incomode pe care le purtam în adolescență, când cumpăram sutiene din magazinele de cartier și nimeni nu m-a sfătuit ce anume trebuie să aleg, cum este bine să mă măsor.

   Pentru femeile cu bustul mic, ideal este un sutien push-up, așa că am căutat și eu unul într-o culoare deschisă, pentru a-l putea purta pe sub majoritatea hainelor, unele dintre ele fiind din material subțire sau dantelă. Cel de-al doilea sutien am vrut să fie mai casual, să-l port zilnic și să mă simt bine în el, iar soluția a reprezentat-o un sutien sport fără cusături, un model absolut grozav. Detalii despre cele două sutiene în partea de mai jos a articolului.


  Sutienul Iluzia (vezi aici) este prevăzut cu pernițe detașabile push-up și are o croială cu efect de rotunjire, pentru obținerea unui decolteu frumos. Cupele sutienului sunt fin întărite și nu creează disconfort la purtare, dimpotrivă, oferă susținerea ideală sânului, fără a deveni incomod pe parcursul zilei. În interior, cupele sunt căptușite cu bumbac, tot pentru confort, dar și pentru sănătatea sânilor.
   Mi-a plăcut mult nuanța bleu pastel, completată de dantela albă, romantică și feminină. Bretelele elastice, ajustabile, sunt lucrate din tul în partea din față, de aceea par mai late.
    Sutienul îmi vine ca turnat, este comod, iar cupele îmbracă frumos sânii. Mă temeam că, fiind ușor întărite și eu având bustul mic, cupele își vor pierde forma și se vor vedea urât prin îmbrăcăminte, dar nu a fost cazul.
    Acest articol este produs de brandul de lenjerie Rosme și a venit ambalat într-o frumoasă cutie de carton cu model dantelat, pe care o puteți observa în prima fotografie din acest articol.
    Prețul sutienului : 108 lei / Măsură comandată: 75A


*****

  Sutienul Fit (vezi aici) este modelul ideal pentru a fi purtat în fiecare zi, deoarece este foarte confortabil, precum o bustieră sport. Este un model fără cusături, astfel că întreg sutienul este confecționat din material elastic, iar cupele sunt întărite și netede. Bretelele sunt ajustabile, iar materialul sutienului se simte plăcut pe corp.
   Acest model poate fi purtat și atunci când facem sport, deoarece asigură nu doar susținerea perfectă a sânilor, ci și confort. Modelul este unul simplu, dar vi-l recomand dacă sunteți în căutatea unui sutien-minune. De obicei mă tem de sutinele cu cupe întărite, deoarece nu mă simt în largul meu și îmi cauzează disconfort, dar nu este cazul acestui sutien. Și acesta a venit ambalat într-o cutie de carton, astfel că ambele modele pot fi achiziționate și pe post de cadou :)
     Măsură comandată: 75A




    Dacă sunteți în căutarea unui sutien nou sau unui alt articol de lenjerie (dresuri, chiloți, lenjerie sexi, neglijeuri de lux), vă recomand să luați în considerare și magazinul online Astratex, deoarece pe mine m-au convins să revin pe site, grație calității produselor. Livrarea produselor este rapidă, se face prin curier la domiciliu și costă 14 lei (livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 230 lei). În plus, pe site sunt mereu promoții active și reduceri atractive la multe modele. 

   Mie mi-au atras atenția și produsele de mai jos (găsiți link spre pagina produsului sub fiecare imagine):


3 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt!! Am studiat oferta lor si au sutiene superbe. As vrea si eu sa imi iau sutienul alb ca si cel luat de tine. Dar sunt nedumerita cu marimea. Eu port 75B dar pe site la ei m-as incadra in 75A...acuma nu stiu ce marime sa iau:)) Dar am vazut ca se poate returna in 14 zile. Ma tenteaza si bustierele de la ei...si sutienele fara balene..cele din bumbac. Ah..toate sunt fainee. Multumesc pt articol...saptamana viitoare dau comanda pt fel alb...sa ma lamuresc intai la marime.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Miruna!
      Nu stiu daca ai citit acest articol, dar iti poate fi util ca sa afli cupa exacta: http://ebonyvintage.blogspot.ro/2016/01/cum-sa-alegi-marimea-sutienului.html

      Poți returna produsul în 14 zile în cazul în care măsura nu este bună, dar sunt convinsă că o să-ți placă ca și calitate și confort atunci când îl vei primi în măsura potrivită.

      Și mie îmi plac multe produse de pe site, am ales pentru început ceva ce îmi trebuia, dar mi-aș cumpăra mai multa lenjerie fără cusături.

      Să mă anunți cum ți se par produsele în caul îm care vei comanda.

      Pupici

      Ștergere
  2. buna ziua! ma intereseaza sa inteleg de ce masurile la sutiene sunt date atat de mari! de pilda am intrat pe calculatorul lor iar dimensiunile care reies de acolo sunt mult departe de cele din romania! cupa b sau c este considerata, conform calculatorului bra, masura f! macar un d sau e, as mai fi zis, dar f?!
    asadar, experienta cuiva in aceasta privinta, exista?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...