luni, 7 martie 2016

Cumpărături de la Hello Free Z One Discount


     Într-un final am reușit să ajung în magazinul Hello Free Z One Discount! Acest magazin este foarte popular încă de la deschidere și am citit multe articole despre el în blogosfera românească. Din câte știu, popularitatea sa a fost considerabil influențată de faptul că aici era singurul loc în care se găseau șampoanele uscate de la Batiste. Între timp, șampoanele cu pricina se vând și în alte locuri, dar magazinul din șoseaua Pantelimon continuă să aducă multe lucruri interesante din UK, la prețuri accesibile.
   Cum sora mea m-a solicitat să o însoțesc la o repriză de shopping, am dat curs invitației. Așa că astăzi vă arăt cu ce am plecat din acest magazin, după ce am studiat cu atenție fiecare produs în parte și am făcut maraton printre rafturi.

  
      Așteptam „vânătoarea” de chilipiruri, cu gândul la vopsea de păr. Cu o zi înainte să merg în magazin, am văzut pe pagina de facebook Hello Free Z One Discount că au adus mai multe tipuri de vopsea de păr și speram să găsesc și eu o nuanță frumoasă de blond, deoarece rădăcinile crescuseră câțiva cm și voiam neapărat să mă vopsesc.

     La raft, singurele cutii de vopsea disponibile erau fie în nuanțe foarte deschise de blond, fie în nuanțe închise de șaten. Mare mi-a fost bucuria, deoarece eu folosesc în general tonuri de blond cuprinse între 9-10. Mi-am achiziționat:
     - Vopsea Clairol Perfect 10 - Nice`n Easy - preț 14,99 lei
     - Vopsea L`Oreal Preference Mousse Absolue - preț 19,99 lei


   Din fericire, n-aveam nevoie de cosmetice, dar chiar și așa tot am studiat oferta de produse din magazin. Multe sortimente de geluri de duș, creme de corp, deodorante, șampoane, produse de machiaj, seturi-cadou parfumate. Prețuri foarte bune, din punctul meu de vedere, poate data viitoare voi avea curajul să cumpăr câteva produse. Din păcate, multe dintre branduri nu-mi sunt cunoscute.
     - Acetonă Derma V10 - preț 2,99 lei
     - Deodorant Yardley cu lăcrămioare 75 ml - preț 5,99 lei
     - Pastă de coafat pentru bărbați Derma V10 Putty - preț 9,99 lei


   Îmi place magazinul Hello Free Z One Discount pentru că are tot felul de chestii drăguțe, mă simt ca într-un locșor cu chilipiruri. Am bântuit și pe la rafturile cu articole pentru copii, deoarece mă atrag lucrurile colorate, vesele. Foarte multe obiecte cu Mickey și Minnie, cu Minionii, cu prințesa Elsa, articole pentru școală, rechizite, articole pentru petreceri.
   - Umbrelă colorată mică- preț 11,99 lei
   - Dispozitiv pentru baloane de săpun -ambalaj cu Minioni - preț 4,99 lei
   - Set 3 perechi șosete damă colorate, grosuțe - preț 6,99 lei


   Raftul cu dulciuri, sucuri naturale, condimente, etc era destul de gol și nu am ales decât Soft Nuga Lonka - nuga din ingrediente naturale cu fructe și alune. O nuga foarte bună, moale și aromată. Preț 7,99 lei

  
    Colecția mea de căni s-a mărit cu această cană simpatică cu Minnie. Am luat-o de la raftul cu articole pentru copii, cum probabil v-ați dat seama. M-a costat 6,99 lei.


  
  Prăjituresc des și-mi place să folosesc șervețele dantelate pentru a decora farfuriile pe care pun prăjiturile. Am găsit un set de 30 de șervețele de hârtie, de 3 dimensiuni diferite, la prețul de 6,99 lei.


    În final am pus în coșuleț și niște produse pentru igiena personală. Când merg pe undeva mi se mai întâmplă să-mi uit periuța de dinți, așa că am cumpărat unele mai accesibile pe care să le pot lua cu mine atunci când plec de acasă.
    - Set 2 periuțe de dinți - preț 6,99 lei
    - Absorbante cu aripioare ultra-subțiri Kotex - 14 buc - preț 9,99 lei

  Magazinul Hello Free Z One Discount este situat pe Șoseaua Pantelimon nr 255. Ca reper, aveți în apropiere secția de poliție nr 9, o biserică albă pe aceeași parte și Mega Mall, situat relativ aproape. Puteți ajunge cu taxiul, cu mașina personală sau cu autobuzul. Eu iau de obicei autobuzul 104 de la Unirii (stația e vis-a-vis de H&M) și cobor la stația Morarilor, apoi mai merg câteva minute pe jos până ajung la magazin.


Un comentariu:

  1. Ai luat o gramada :) Imi place tare mult cana!! Nu-s prietena cu rozul, dar e tare tare draguta! Mi s-a facut pofta de nougat, si acum ca am vazut deodorantul cu lacramioare, mi-am amintit ca demult caut produse cu lacramioare. Nu prea am timp de colindat magazine, si cand o fac, o fac in graba si deseori uit lucruri importante :)) Ma gandesc de o eternitate sa trec pe la Yves Rocher, si iata ca nu am ajuns inca. La multi ani de 8 Martie, sa ai parte de o zi minunata!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...