miercuri, 4 mai 2016

Noutăți în magazinul ProduseCosmetice.ro


     De curând mi-am analizat trusa de machiaj și am realizat că am nevoie de câteva cosmetice noi. Printre ele se numără un bb-cream, un fard de obraz și un rimel, așa că am început să studiez ofertele magazinelor online, în căutarea produselor dorite. Ca de obicei, magazinul ProduseCosmetice m-a atras cu cele mai bune prețuri și, în plus, am descoperit câteva noutăți de machiaj pe care vreau să vi le arăt și vouă.


    ProduseCosmetice este un site foarte cunoscut din Romînia, de unde obișnuiesc să comand destul de des. Prețurile sunt categoric mai bune decât în magazinele tip Kendra sau Douglas, iar aici găsesc și autobronzantele nele favorite de la St Moriz.


    L'Oreal Nude Magique BB Blush este un fard de obraz cu o textură cremoasă care, odată aplicat pe ten capătă o nuanță naturală de roz, ce se adaptează perfect oricărui ten. Este un produs ideal pentru un machiaj soft, natural, ideal pentru vară, deoarece oferă culoare obrajilor fără să fie prea strident. Acest blush este disponibil AICI, la prețul promoțional de 34 lei.


Pe Youtube am găsit acest review simpatic al Blush-ului Nude Magique:


  Pentru un ten strălucitor vă recomand Iluminatorul Rimmel Good to Glow, ce are o formulă cu pigmenți fotocromatici care reflectă lumina de pe față. Acest iluminator este ideal pentru o strălucire instantanee, superbă, întrucât creează un aspect radiant fără cusur . Este disponibil AICI, la prețul de 30 lei.




   Mi-ar face plăcere să încerc noul BB Cream NYC Smooth Skin, cu o formulă 5 în 1 ce oferă tenului un finish satinat și un aspect natural. Acest produs minimizează porii, acoperă imperfecțiunile și liniile fine, hidratează și catifelează și oferă luminozitate tenului. Este disponibil AICI, în 3 variante de culoare, la prețul redus de 26 lei.



    Pentru colorarea buzelor ador să folosesc rujurile-creion, așa că astăzi vă arăt minunatul Ruj Creion NYC City Proof Twistable. Un creion retractabil, pentru o aplicarea foarte ușoară și pentru obținerea unor buze în culori seducătoare. Este disponibil AICI, în 6 nuanțe diferite, la prețul promoțional de 24 lei.


   Eu nu reușesc deloc să-mi las unghiile să crească, iar confecționarea bijuteriilor din fimo nu-mi permite să am o manichiură elegantă. De aceea, atenția mi-a fost atrasă de Unghiile False L'oreal Nails A Porter . Mi-a plăcut varianta French Touch, pentru unghii cu manichiură franțuzească. Aceste unghii false sunt foarte ușor de aplicat, iar kitul include 20 bucăți, plus niște plasturi adezivi speciali. Un astfel de kit are prețul promoțional de 19 lei și este disponibil AICI.
 
Iată un tutorial drăguț care ne demonstrează cât de ușor se aplică aceste unghii false:





Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...