marți, 15 noiembrie 2016

O nouă comandă BottegaVerde.ro


    Încercarea de a alunga monotonia de sfârșit de toamnă s-a concretizat într-o nouă comandă Bottegaverde.ro. Ce altă metodă de a pune toamna pe pauză decât câteva minunate cosmetice din Italia, cu arome florale, în ambalaje rozalii?

    Prima experiență cu produsele BottegaVerde mi-a lăsat o impresie foarte plăcută, de aceea am și decis să încerc alte cosmetice ale acestui brand într-un interval atât de scurt. Mai dificil mi-a fost să mă decid asupra comenzii finale, mai ales că am vrut de la bun început să mă încadrez undeva în jurul sumei de 100 lei, pentru a beneficia și de livrare gratuită prin curier. Restul produselor care-mi plac sunt pe lista de așteptare pentru Black Friday, când BottegaVerde.ro promite reduceri de până la 80% în următoarele două weekend-uri din luna noiembrie: 18-20 noiembrie, respectiv 25-27 noiembrie.

       Apa de parfum Lei Flower (vezi aici) este un parfum feminin, senzual, romantic, oarecum în antagonie cu vremea de afară. Ambalat într-o prețioasă sticluță decorată cu floare roz, acest parfum îmbină armonios notele florale cu notele fructate, cărora li se adaugă și câteva note lemnoase. Acesta este unul dintre parfumurile din gama Lei, ce include 5 parfumuri diferite, potrivite pentru toate gusturile. Prețul redus al acestuia este de 69 lei pentru sticluța de 50 ml.
   Iată piramida acestui parfum:
         - note de vârf: lămâie, piersică, verdețuri
         - note de mijloc: roze, violete, lăcrămioare, dud
         - note de bază: santal, lemn, cedru, mosc.



     Demachiantul bifazic pentru ochi cu tei și mușețel (vezi aici) a ajuns în coșul de cumpărături din necesitate, pentru că aveam nevoie de un demachiant pentru ochi eficient, dar blând, care să aibă la bază ingrediente naturale. Fiind un produs bifazic, trebuie agitat puțin înainte de utilizare.
    O cantitate mică este suficientă pentru demachierea ochilor. Nu ustură și nu provoacă iritații, fiind conceput pentru ochii sensibili. Este îmbunătățit cu apă de tei și extract de mușețel. Nu are parfum. Flaconul de 125 ml costă 44 lei și este eficient și în înlăturarea machiajului rezistent la transfer.


 
     Pentru comanda mea, am primit un cadou-surpriză, mai exact un minunat săpun cu aromă de violete, într-un ambalaj shabby chic. Pentru comanda trecută, am primit cadou un săpun cu extract de struguri roșii, foarte emolient și hidratant, mi-a plăcut textura sa foarte cremoasă, încât am renunțat la gel de duș până l-am consumat. Sunt convinsă că și săpunul cu violete o să-mi placă foarte mult!
   
     Dragilor, țin să vă amintesc  încă o dată de Campania „Frumusețea este în tine”, desfășurată de Bottega verde.  În schimbul unei donații de 5 sau 25 lei pentru împădurirea terenurilor din sudul României, vă puteți alege una din cele 4 ilustrații realizate de Liliana Arnaut.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...