marți, 6 decembrie 2016

Ce se ascunde în trusa mea de machiaj


       Fiecare femeie are o trusă de machiaj ce ascunde diferite produse de înfrumusețare. După caz, trusa este mai mică sau mai încăpătoare, cât să ne satisfacă exigențele. Eu nu am o obsesie pentru cosmetice, mă mulțumesc să cumpăr un singur produs din fiecare tip și să-l înlocuiesc când este aproape consumat. În acest fel, evit supra-aglomerarea portfardului, shopping-ul impulsiv și întotdeauna reușesc să consum un produs înainte să expire.

      Trusa mea de machiaj este micuță, destul de modestă, însă suficientă pentru nevoile mele. Mi-e ușor să o iau cu mine atunci când plec undeva în weekend și nu sunt obligată să fac o selecție a produselor. Esențial pentru machiajul meu este fondul de ten, este produsul cosmetic pe care-l cumpăr cel mai frecvent. Optez pentru un fond de ten cu acoperire medie, care în schimb să uniformizeze aspectul tenului, dar am și un fond de ten cu o acoperire perfectă, atunci când particip la un eveniment și vreau un machiaj rezistent și cât mai frumos:
       - Fond de ten Maybelline Affinitone - nuanța 24 Golden Beige - are o formulă ușoară, pudrată, care nu încarcă tenul, o acoperire și rezistență medie pe față; este disponibil AICI, la prețul de 32 lei

       - Fond de ten Max Factor Lasting Performance - nuanța 106 Natural Beige - un produs cu acoperire bună, uniformizează culoarea tenului, însă nu are o rezistență foarte îndelungată; este disponibil AICI, la prețul de 36 lei

       - Fond de ten Double Wear Estee Lauder - nuanța 2C1 Pure Beige - ultra-rezistent și cu o acoperire perfectă a imperecțiunilor; este disponibil AICI, la prețul de 159 lei

      - Burete Real Techniques - un accesoriu profesional pentru aplicarea fondului de ten,care îmi place foarte mult; este disponibil AICI, la prețul de 30 lei


     Obișnuiesc să aplic uneori fondul de ten și cu ajutorul pensulei, de aceea am optat pentru un Set Real Techniques, care conține o pensulă pt fond de ten, una pentru fard de pleoape și o pensulă pufoasă pentru aplicarea pudrei. Sunt de bună calitate, cu perii moi, care se încarcă ușor cu produs cosmetic.
    Bronzerul Lancome este favoritul meu pentru puțină culoare în obraji, are un sistem ce eliberează automat praf pe perie la simpla apăsare a unui buton . Caracteristici 100 % minerale din pământ pur pentru un aspect natural , sclipitor. Se consumă foarte greu, eu o am de aproape un an de zile și mai am jumătate din flacon. Este disponibil AICI, la prețul de 126 lei.


     Pentru machiajul ochilor folosesc fard de pleoape în nuanțe nude, gel-contur negru și rimel, de obicei un rimel intens, pentru volum:
        - Gel Contur L'Oreal Super Liner Intenza -este un dermatograf sub formă de gel, ce se aplică cu ușurință și precizie. Nuanța 02 Golden Black este un negru cu irizații aurii, potrivite pentru un machiaj de seară; este disponibil AICI, la prețul de 50 lei

      - Gel contur Elf- mi-am plăcut mult de tot prima oară când l-am folosit, dar din păcate noul flacon s-a uscat imediat după desfacere :(

      - Rimel L'Oreal Volumissime X5 -un rimel pentru volum, prevăzut cu o perie clasică, cu peri deși.

      - Fard de pleoape duo Max Factor - nu este excepțional de pigmentat și de rezistent,dar cele două nuanțe sunt frumoase, cu irizații aurii

    De curând mi-am schimbat și portfardul, pe cel nou l-am găsit la Miniprix și m-am costat numai 14 lei. O fi de vină imprimeul său cu pisici, de până și micul meu mâț negru s-a îndrăgostit numaidecât de el și chiar a fost curios dacă va face casă bună cu produsele mele de machiaj. Portfardul acesta simpatic încă e disponibil AICI, alături de multe alte modele haioase.


4 comentarii:

  1. Stormy s-ar culca şi-ntr-o cutie de chibrituri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am observat o tendinta in crestere catre produsele de machiaj profesionale. Din fericire, in ziua de astazi, tot mai multe femei urmeaza cursuri de machiaj, asa ca invata nu numai ce sa faca, ci si cu ce sa faca un machiaj profi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut e pisicul tau. :)
    Nici mie nu-mi place sa cumpar mai multe produse de acelasi tip in acelasi timp, ca sa evit aglomerarea in portfard si expirarea lor inainte sa fie consumate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...