miercuri, 16 august 2017

Noi modele de încălțăminte la DePurtat.ro


        Întâmplarea a făcut ca o prietenă să-mi arate zilele trecute o pereche de sandale pe care și le-a comandat de pe dePurtat.ro. Sincer, nu mai intrasem pe site-ul lor de foarte mult timp. Sunt atât de multe magazine online încât e destul de greu să le ții șirul.

   Ei bine, dePurtat este un magazin foarte popular în rândul femeilor din România. Personal, consider că există două motive pentru acest succes:
               - prețuri rezonabile (conform raportului preț-calitate)
               - modele noi actualizate foarte des

   Ce mi-a atras atenția imediat cum am intrat pe site sunt modelele noi foarte frumoase. Favoriții mei sunt pantofii Pesa, cei din imaginea de început, disponibili AICI în patru variante de culori: roșu, verde, negru și bej. Pantofii aceștia au ceva hispanic în designul lor, de la broderia florală, la botul rotund și tocul gros. 
   
    Pentru confort renunțăm la tocul înalt în favoarea unor sandale joase. Simpatice foc sunt sandalele Suzana, au o gamă foarte diversificată de culori și modele AICI. Mie îmi plac cele bleu cu broderie, recunosc că am o mare slăbiciune pentru tot ce este decorat cu flori. Dar spuneți voi că nu sunt perfecte pentru bagajul de vacanță?!


   Pantofii sport Seil sunt un alt model foarte reușit, pe gustul meu. Vara prefer încălțămintea sport, iar aceștia mi se par tare ușor de asortat. Îmi place îmbinarea dintre pielea întoarsă eco și textilul cu imprimeu tapistery. Și aceștia sunt disponibili AICI în mai multe culori, favoriții mei sunt cei gri.


    Foarte reușite sunt și încălțările casual-sport Pacha, îmi place designul inspirat de pantofii sport Adidas și perforațiile din partea frontală. Aceștia sunt și ei extrem de versatili, în special cei de culoare albă, dar ei sunt disponibili AICI într-o paletă de 4 culori.


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...