miercuri, 20 noiembrie 2013

Ținută All White


 Ieri am fost la poșta vamală să ridic prima mea comandă de pe Foymall. Mi-am ales o curea roșie cu fundiță și o brățară cu trandafiri roz din rășină, care au fost și în lista mea de dorințe din luna trecută. Accesoriile comandate sunt minunate și mi-au plăcut atât de mult încât m-au inspirat să fac un outfit simplu all-white, pe care să îl scot în evidență cu ajutorul accesoriilor feminine.
   Am ales o fustă bodycon din tricot alb, de lungime midi, potrivită pentru acest sezon, pe care am combinat-o cu o bluză din dantelă, cu mânecă lungă. În picioare am purtat o pereche de pantofi roz pastelat, iar ca accesorii am avut o poșetă-plic roșie, curelușa cu fundiță și, desigur, brățara cu trandafiri.
   Cureua este confecționată din piele ecologică, însă arată foarte bine. Fundița este din metal auriu îmbrăcat în piele ecologică, așa că este fixă și nu se deformează. Lungimea ei este reglabilă și poate fi purtată atât la o pereche de pantaloni, cât și în talie, cu o fustă sau rochie.
    La brățară mă așteptam ca florile să fie mici, însă sunt cu mult mai mari decât mi-am imaginat, lucru care m-a surprins în mod plăcut. Recunosc că a devenit preferata mea și că o voi purta foarte des. Este pe bază de elastic, așa că potrivește pentru mai multe încheieturi.









Blouse SheInside
Shoes Miniprix
Bracelet Foymall
Belt Foymall
Bag Miniprix

8 comentarii:

  1. Ești o drăguță, iar cureaua absolut superbă ! Vreau și eu ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. E delicioasa curelusa!:) La fel bluza...imi place mult!
    Inspirata ideea unei tinute all white accesorizata astfel!

    Pupicei, Catalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. IImi place foarte mult tinuta ta, cureaua, bratara, bluza dar si fusta sunt superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt!!! Îmi place atât cureaua, cât și brățara. Dar nu pot sa nu admir bluza...o ador pur și simplu. Si tu ești foarte frumoasa. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. I love your look!
    And your so beautiful accessories!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tinuta e superba, iar accesoriile o completeaza minunat <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...