luni, 6 ianuarie 2014

Listă de dorințe aniversară

   În fiecare an, sărbătorile de iarnă se prelungesc cu câteva zile, pentru cã eu și sora mea ne aniversăm ziua de naștere pe 11 ianuarie, așa că perioada aceasta abundă în cadouri. La propriu!
   Mărturisesc că nu îmi place prea mult să primesc cadouri, mai degrabă prefer să-mi fac singură daruri, pentru că știu ce-mi place și aleg lucruri pe gustul meu.  Anul acesta a fost și el bogat în cadouri, încă dinainte de Crăciun am tot primit mici daruri, plus că mi-am comandat diverse lucruri și am mai câștigat și anumite premii la concursurile pentru care am scris diverse articole. 
     Pentru aniversarea mea, mi-am ales deja mai multe lucruri, de la hăinuțe, până la bijuterii și cosmetice. Sunt în drum spre mine și abia aștept să ajungă și să mă bucur de ele.

    Mi-am ales un pulover bej cu irizații aurii și paiete, care are la spate dantelă și o fundiță aurie. Îmi plac la nebunie hainele și accesoriile aurii, motiv pentru care mi-am ales și o pereche de cercei atârnători și o curea metalică cu fundiță, în aceeași nuanță. 

^SheInside/ $32


^SheInside/ $7


      Deși nu am mai purtat ugg-uri de ceva vreme, am avut un moment de slăbiciune și mi-am ales și o pereche de cizme tip ugg, joase, cu blăniță stufoasă. Au o culoare mai deschisă- Champagne, așa că le pot combina cu mai multe haine din garderoba mea. Sunt convinsă că în cele din urmă o să ningă, deși nu îmi doresc acest lucru, însă măcar voi avea cizme călduroase pentru sezon.

^Oasap
  
   Și pentru că îmi plac hainele boeme, mi-am luat și o bluziță din dantelă albă, pe care sper să o port în combinații cât mai inspirate. Cum în ultimul timp mi-am luat multe pulovere și pentru că vremea este atât de plăcută, mi-am mai comandat și o bluziță nude de la Udobuy, care pare confecționată din materiale delicate.
    



^Udobuy


^Oasap.com

    În materie de cosmetice, cu ocazia zilei mele de naștere m-am răsfățat cu un set parfumat John Galliano- Parlez-moi d”Amour, un parfum Calvin Klein In2U  și un gel de duș de la Celine Dion, pe care abia le aștept.
     Și pentru că articolele mele despre lăptișorul de matcă de la Apiland au fost apreciate, am fost desemnată câștigătoarea premiului Braner  constând în produsele la alegere de pe site-ul Apiland.ro în valoare de 500 lei. Desigur, premiul a fost împărțit frățește cu sora mea ! Mi-am ales bunătăți din stup, dar și cosmetice, despre care vă voi povesti în articolele viitoare :)
^Straberrynet


^Apiland.ro

2 comentarii:

  1. In2U de la CK e unul dintre favoritele mele, il recunosc dintr-o mie. Iti doresc sa il porti iubita, iar de ziua ta sa ai mai multe cadouri decat poti cara!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...