luni, 14 aprilie 2014

Sezonul iubirii


Chiar și natura sărbătorește iubirea,
am prins-o-n flagrant cu bobocii de pom,
a fost de-ajuns doar atingerea,
de soare, să schimbe bobocii în flori,
să-mprăștie-n zare arome boeme
atinse de raze plăpânde,
sub adierile vântului, pesemne
că fire de iarbă cresc, tremurânde.
Și-a scuturat natura umerii grei
de-atâta zăpadă și geruri amare
a tânjit după soare nu doar o lună, ci trei,
și dup-a primăverii îmbrățișare.
E cert, natura e aceeași cu noi
alege o dată și bine,
iubirea se-mparte numai la doi,
exiști doar tu și cu mine.
Să-nceapă primăvară! vreau să strig cu ardoare
să-nflorim împreună ca bobocii de flori,
iubirea-i unică, o sărbătoare,
ne face să fim nemuritori.
Vreau să arăt ca o floare de zarzăr
îmbrăcată-n corset dantelat,
iubirea ta mă va face să-nfloresc, nu să sufăr,
pe petale de roze, în pat.
Amorul nostru un soare de primăvară să fie,
lumina să curgă în valuri, ca-n vis,
mi-am îmbrăcat trupul în fină lenjerie,
cu-o mângâiere tandră mă porți spre paradis.
Natura iubește o dată cu noi,
pământul se-aseamănă cu umerii-mi goi,
iarba se clatină la orice adiere
cum tremur eu la a ta mângâiere,
iar soarele-ncălzește bobocii de floare
cum noi ne-ncălzim într-o îmbrățișare,
păsările cântă în zi și în noapte,
la fel ne cântăm noi amorul, în șoapte...

   Această odă a iubirii a fost scrisă special pentru provocarea lansată de magazinul online de lenjerie SevenSins.ro, care comercializează cele mai frumoase modele de lenjerie intimă și sexi pentru femei și bărbați. Experiența mea cu acest magazin a început prin toamna anului trecut și de atunci v-am mai povestit eu câte ceva despre magazin și chiar v-am arătat câteva dintre minunățiile pe care le-am achiziționat de pe site.
 

  Voi cum sărbătoriți iubirea? Nu simțiți că primăvara ne îmbie să iubim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...