joi, 20 noiembrie 2014

Wishlist de Black Friday


  În ultimii ani m-am obișnuit să strâng bani pentru marile reduceri de Black Friday, așa că în ultimele luni de toamnă cumpăr mai puțin și fac economii mai mari. Anul acesta o sumedenie de magazine s-au înscris în hora Black Friday, dar eu o să optez pentru shopping-ul online, mai ales că cele mai multe site-uri își deschid oferta la miezul nopții, în noapte asta.
   Vezi aici Lista completă a magazinelor Black Friday (Click Aici) ,unde am reunit 40 magazinele online de îmbrăcăminte,încălțăminte, cosmetice, papetărie, cărți,electronice și electrocasnice care ne așteaptă cu reduceri fabuloase. Unele au reducere doar în ziua de 21 noiembrie, dar cele mai multe sunt mai generoase cu promoția și o extind pe parcursul weekend-ului 21-23nov.

   În materie de cosmetice, anul acesta voi apela la ofertele Yves Rocher(Click Aici), care și-au anunțat participarea la BF. În acest weekend ne-au pregătit reduceri uriașe, însă eu stau cu ochii pe câteva: gomaj pentru suplețe, gel gomaj pentru picioare, noul parfum Moment de Bonheur, rimelul Sexy Pulp și noua gamă de sărbători cu fructe negre.


   De pe Kurtmann (click aici) îmi doresc câteva produse dantelae din noua colecție Massimo Dutti. De când au fost adăugate pe site mi-a rămas gândul la ele și sper să le regăsesc în promoția de BF. Kurtmann ne așteaptă cu 50% reducere, valabilă doar pe 21 noiembrie, de la ora 04:00. 


   În materie de lenjerie intimă, favoritul meu va rămâne magazinul SevenSins(Click aici). Am pus ochii pe câteva modele frumoase, printre care un body și un set compus din top și chiloți. Promoția este deja valabilă pe site la sute de produse.


   La îcălțăminte mi-au atras atenția următoarele site-uri:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...