duminică, 11 ianuarie 2015

Wishlist de ianuarie


   Ultimele două zile au fost neașteptat de frumoase, încât soarele blând m-a dus cu gândul la primăvară, la haine subțiri și colorate. Deși prognoza anunță noi precipitații, wishlist-ul meu din această lună include obiecte vestimentare potrivite pentru sfârșitul de iarnă și pentru începutul de primăvară.
   Mi-am propus să port mai multe rochițe; am găsit câteva pe gustul meu, dintre care una cu o croială și un imprimeu boho chic, care îmi place în mod deosebit. O rochie asimetrică și una în culoarea sezonului, vișiniu marsala, nu putea să lipsească din lista mea de dorințe.

   Tot bântuind pe site-ul celor de la Asos, în căutare de hăinuțe le prețuri bune, dar și de combinații vestimentare, am băgat de seamă că ghetele negre sunt la mare căutare. Cum eu nu am nicio pereche de ghete negre, îmi doresc unele, de preferat cu toc. Am găsit unele cu accesorii metalice aurii care îmi plac, iar prețul este unul bun, chiar dacă nu sunt confecționate din piele.
   În materie de cosmetice, nu-mi doresc decât un rimel nou și o pudră strălucitoare pentru față. În acest moment folosesc alternativ două rimeluri Yves Rocher de care sunt mulțumită, dar nu știu exact ce rimel nou să-mi iau.Am pus ochii pe o pudră minerală bronzantă de la Lancome, potrivită pentru a da o ușoară strălucire întregii fețe, așa că o vreau neapărat, mai ales că am citit multe păreri bune legate de ea.

   În ultimele săptămâni mi-am făcut un caiet cu rețete, pentru că în 2015 vreau să petrec mai mult timp în bucătărie. Pentru Crăciun și Revelion am pregătit mai multe tipuri de prăjituri, care au primit feedback maxim, motiv pentru care m-am ambiționat să experimentez mai multe. Și ca să fie totul perfect, am pus ochii pe niște obiecte de bucătărie cu aspect vintage, la un preț foarte,foarte bun. Chiar am nevoie de farfurii, căni și un ceainic nou.
    Voi ce aveți pe lista de dorințe, dragilor?





^Ghete cu toc (Click aici)


^Pudră Tropiques Minerale (Click aici)




    Pe SheInside.com este disponibilă promoția „Big Sale”(Click aici), care include multe produse frumoase, la prețuri foarte accesibile. Oferta include haine de sezon, dar și articole potrivite pentru vremea caldă.

6 comentarii:

  1. Pai sa vedem..niste hainute de vara de la Kurtmann, un maieu si un colier de pe Sheinside, un costum de baie de pe Ebay, pantaloni de iarna de la Lidl. Cam astea ar fi pe ianuarie. Aaaaa...si o minge de fitness tot de la Lidl.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochita aceea gri asimetrica de la Sheinside e si in wishlistul meu, ramane de vazut cand ii va veni randul :)) Imi place ce ai in wishlist, ne asemanam la gusturi.

    Te pup. ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. rochita asimetrica e mortala <3 pupici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochița asimetrică e „wow”! vreau și eu :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...