luni, 30 martie 2015

Review: Lapte de corp Naturelle Yves Rocher



   Unul dintre parfumurile mele preferate este Apa de toaletă Naturelle de la Yves Rocher, care mă încântă cu prospețimea și efervescența notelor de mere verzi, iasomie și flori de cedru. După ce l-am primit întâia oară drept cadou într-o ofertă, mi l-am cumpărat în mai multe rânduri, devenind fidelă acestui parfumaș floral-fructat.

   Iubesc parfumurile care au și loțiune de corp în aceeași gamă, cum este cazul  de față. Imediat ce m-am îndrăgostit de parfum, am dat comandă de Laptele de corp Naturelle(Click aici). Cei de la Yves Rocher au lapte de corp pentru aproape toate parfumurile, așa că este ideal să cumpăați setul de parfum +gel de duș/ loțiune, pentru ca aroma să persiste mai bine. Prețul standard pentru un lapte de corp sau un gel de duș din gamă cu un parfum mai scump oscilează între 50-65 lei, dar mereu sunt promoții și reduceri consistente de preț.

   Dacă nu ați încercat până acum un lapte de corp parfumat de la Yves Rocher, atunci ați ratat un răsfăț pe cinste. Laptele are o textură ușor lichidă, cremoasă, foarte plăcut parfumată. De fapt, mirosul este exact același ca al parfumului și persistă bine pe piele, Formula sa ușoară și lăptoasă, face ca acest produs să se întindă cu ușurință pe piele, iar absorbția lui este una rapidă. Pielea rămâne netedă, lucioasă, fiind hidratată de acest produs. În timpul masajului, laptele de corp își pierde culoare albicioasă, devenind transparent. Pentru o piele cât mai fină și hidratată, este recomandată folosirea produsului de două ori pe zi. Dar cum nu este un lapte de corp tocmai ieftin, eu îl folosesc doar atunci când intenționez să mă parfumez cu apa de toaletă Naturelle. Și vă spun că Naturelle este un parfum perfect pentru primăvară, dar probabil l-ați mirosit și voi și-mi dați dreptate :)

   Produsul are un ambalaj clindric din plastic, de culoare verde deschis. Capacul se deșurubează, lăsând un orificiu destul de generos pentru aplicarea produsului. Nu este cel mai practic și mai economic dispozitiv de dozaj, mai ales pentru gelurile de duș, care au fix același sistem.
   Flacon: 200 ml
 

     Yves Rocher a lansat noua Ofertă de Aprilie (Click aici) - iată cum se prezintă oferta:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...