marți, 7 iunie 2016

Review: Ulei autobronzant Bielenda pentru un bronz natural


    A început sezonul estival și deja ne gândim la vacanță, la plajă și, inevitabil, la o piele frumos bronzată. Cum stați cu pregările pentru prima expunere la soare? Eu recunosc că am fost prinsă de vară pe picior greșit și pielea mea era foarte deschisă la culoare, așa că nu-mi venea să trec la haine subțiri, care să-mi lase pielea la vedere. Aveam nevoie de ajutor și pentru că nu sunt adepta mersului la solar, am preferat să aleg alternativa sănătoasă și eficientă: un produs autobronzant. Acest gen de produs este ideal în special pentru femeile cu pielea deschisă și foarte deschisă, dar și femeile cu pielea medie sau închisă pot folosi un autobronzant pentru a obține o culoare mai arămie.  Anul acesta am decis să folosesc uleiul prețios autobronzant Bielenda, produs de brandul polonez cu același nume, primul producător de cosmetice naturale extrase din plante din Polonia. L-am comandat de AICI, din magazinul naturist Vegis, de unde îmi comand în mod frecvent cosmetice foarte interesante.

  Uleiul prețios autobronzant Bielenda are o formulă hidratantă pe bază de ulei de argan. Este pentru prima oară când folosesc o astfel de formulă pentru obținerea unui bronz natural acasă, așa că am stat cu sufletul la gură, deoarece nu știam în ce măsură o să fiu mulțumită de rezultat. Acest produs are un efect rapid de bronz natural, eu l-am aplicat cu ușurință și mă bucur că nu lasă dungi sau decolorări inestetice. Acest aspect mi se pare esențial pentru un autobronzant bun, în special pentru pielea deschisă, unde petele se observă imediat.

     Procesul de bronzare este unul plăcut și sigur, oricine poate folosi uleiul autobronzant și să obțină rezultate grozave. Uleiul închide nuanța pielii în mod progresiv, oferind un efect de auriu sănătos  și un bronz cu aspect natural. Parfumul exotic al spray-ului rămâne pe piele, acest miros fiind foarte plăcut în comparație cu alte produse autobronzante pe care le-am folosit. Formula uleiului este una 2 în 1, potrivită atât pentru corp, cât și pentru față.  Ca orice autobronzant, acesta își mai pierde din intensitate după spălare, așa că nu este suficient să-l aplicați o dată și să aveți o piele perfect bronzată toată vara. Mie îmi place foarte, foarte mult, deoarece colorează pielea într-un mod rapid și natural, rezultatele se observă imediat, iar aplicarea este floare la ureche.

   Pașii pentru un bronz perfect obținut cu ajutorului uleiului autobronzant Bielenda:
  1. Exfolierea: este esențială în obținerea unui bronz perfect, așa că insistați asupra zonelor cu piele groasă sau uscată, cum sunt genunchii și coatele, pentru că acolo pot să apară cel mai frecvent petele de culoare
  2. Aplicarea autobronzantului: Se agită foarte bine flaconul din plastic, apoi se pulverizează pe întreg corpul, întinzând produsul cu mâinile, pentru ca bronzul să fie uniform și să nu rămânem cu pete pe piele. După aplicare, mâinile se clătesc foarte bine.
  3. Așteptați să se usuce: după aplicarea produsului autobronzant, nu vă îmbrăcați, ci așteptați câteva minute până acesta este absorbit în piele.
  4. Spălarea: este de preferat ca produsul autobronzant să fie aplicat seara, înainte de culcare, pentru a fi lăsat să acționeze până a doua zi dimineața, când trebuie să faceți baie, așa cum faceți de obicei.
  5. Reaplicarea produsului: procesul de autobronzare este unul progresiv, așa că puteți aplica produsul de mai mult ori, în funcție de cât de intens doriți să fie bronzul.

  Flaconul are 150 ml, iar sistemul de dozare cu pulverizator este unul foarte economic și practic, permițând o dozare precisă și uniformă pe întreg corpul.
   Preț : 39 lei


2 comentarii:

  1. Cum se simte pe piele dupa... sau dupa ce transpiri? Ca eu am avut surprize cu un bronz... la transpiratie se facea ca smantana pe corp. Se albea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, pielea se simte normal, nu o modifică în niciun fel acest ulei autobronzant. Și, în niciun caz nu o să curgă, sau să se albească atunci când transpiri, îți garantez. Acesta se absoarbe imediat în piele și nu ai nicio grijă cu el apoi.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...