marți, 11 octombrie 2016

Își merită ojele OPI banii?


   Ojele OPI au împânzit lumea întreagă, fiind cele mai cunoscute produse pentru colorarea unghiilor. Și-au câștigat popularitatea prin calitatea produselor, dar s-au și ținut de treabă și mereu lansează colecții noi. Multe femei sunt dependente de lacurile de unghii OPI, cărora le-au devenit fidele, chit că acestea au prețuri destul de mari. 

   Personal, nu-mi colorez unghiile foarte des, deoarece manichiura mea este afectată de confecționarea bijuteriilor din polimer, activitatea mea zilnică. Așa că mereu am căutat oje foarte rezistente, care să nu fugă de pe unghie după o zi, mai ales că mă spăl foarte des pe mâini cu soluții puternice de curățare.

   Ojele OPI au devenit rapid prietenele mele. Când am cumpărat-o pe prima, m-am învârtit mult în jurul standului cu sticluțe colorate. Inima era cucerită de culori, dar prețul mă îndemna să ies din magazin și să nu mă mai întorc. Inițial, m-am simțit jefuită de cei 50 lei plătiți pentru sticluță, dar curând regretul a fost înlocuit cu o mare satisfacție și următoarele oje OPI cumpărate au reprezentat adevărate bucurii.

   Îmi plac ojele OPI pentru că au o textură densă, însă oja nu se usucă în sticluță și își păstrează consistența chiar și la un an de la deschidere. Aplicată pe unghii, oja se usucă destul de rapid și are un finish perfect, neted. La unele nuanțe, un singur strat oferă acoperirea ideală. Rezistența acestei oje este uimitoare, atât în cazul ojelor normale, cât și a celor nisipoase. Când zic rezistență îndelungată, mă refer chiar și la 5-6 zile de manichiură impecabilă.

   Foarte multe saloane cosmetice folosesc lacurile de unghii OPI pentru manichiură și pedichiură. Acestea au o gamă foarte diversificată de nuanțe, unele clasice, altele rebele, așa că este aproape imposibil să nu găsești măcar o nuanță care să nu-ți cadă cu tronc. Și, făcând un calcul simplu, poți renunța la două ședințe de manichiură pentru a cumpăra o sticluță de ojă OPI. Dacă în magazinele fizice acestea sunt destul de scumpe, în anumite magazine online le găsim la prețuri mai convenabile, de unde obișnuiesc să-mi comand și eu când vreau o ojă nouă. Click AICI pentru a vedea o gama diversificata de oje OPI la preturi foarte avantajoase, cu livrare rapida acasa.




Iată alte lacuri de unghii OPI pe care mi le doresc:

^ OPI Classic Collection -
 nuanța Dulce de Leche (disponibilă AICI)


^ OPI Peru Collection -
 nuanța Suzi will quechua later! (disponibilă AICI)


^ OPI Fiji Collection - 
nuanța Is that a Spear in your Pocket? (disponibilă AICI)

3 comentarii:

  1. Intr-adevar, la 50 de lei o sticluta, sunt un pic scumpe. Totusi, review-ul tau m-a facut sa le incerc si eu cat mai curand..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se pare ca 50 lei este mult pentru o oja, dar daca zici ca sunt bune, rezistente si isi merita banii, pai atunci asa o fi. Ceea ce apreciez la o oja cel mai mult este rezistenta pe unghii, baremul meu este 7 zile, atat (cel putin) trebuie sa reziste o oja pe unghii, pentru ca nu am timp sa-mi fac manicura mai des decat o data pe saptamana.

    N-am folosit niciodata oje OPI, desi le stiu foarte bine din presa de moda si sunt la curent cu toate colectiile lor, am scris despre ele in trecut, OPI lanseaza cel putin doua colectii pe an, in nuante splendide si cu nume haioase, inspirate de orice -- filme, seriale, vedete, zone ale globului (mi-a placut o colectie inspirata de Europa Centrala lansata acum vreo doi ani), etc.

    Am obiceiul sa-mi fac manicura singura, acasa, dar pedicura la salon. Cand merg la salon pentru pedicura, nu imi aleg oja pentru pedicura in functie de brandul ojei, ci in functie de culoare. Imi plac nuantele tari si edgy, care sa se observe si sa atraga atentia atunci cand port sandale, acum de exemplu am pedicura mov. Ultimele dati am ales nuante albastru electric, verde smarald, nuante in zona asta. S-ar putea sa fi ales oje OPI cand mi-am facut mpedicura, dar nu stiu sigur, ca n-am fost atenta la brand, ci doar la culoare. :))) Dar este adevarat, multe saloane folosesc oje OPI, asa ca e foarte posibil ca am avut pedicura in OPI in trecut, fara sa realizez acest lucru.

    Iar cat priveste ojele mele de acasa pentru manicura, in prezent folosesc cateva oje Revlon si Mary Kay.

    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...