duminică, 17 iunie 2018

Jurnal de săptămână



      Cu sufletul la gură am stat weekend-ul trecut, urmărind cu emoții finala Simonei Halep de la Roland Garros. A fost un moment istoric, m-am bucurat pentru victoria ei meritată și muncită. Admir progresul ei ca și jucătoare de tenis, chit că majoritatea dintre noi nu se poate pune în pielea ei, pentru noi meciurile de tenis fiind un spectacol, nicidecum o muncă constantă și solicitantă, ca în cazul ei. 

     La polul opus sunt eu, departe de a face din mișcare o performanță. Dar sunt perseverentă. Am bifat aproape două săptămâni de când fac mișcare în fiecare zi. Pentru că uneori n-am niciun pic de motivație, am grijă să aleg melodii antrenante care-mi plac mult și totul începe cu dans, pentru ca apoi mișcările de aerobic și pilates să nu mai pară așa nesuferite. Nu cred că există vreun secret pentru a vă mișca, you just have to do it!

    În plus, am ieșit mult cu bicicleta, pe înserat, de cele mai multe ori singură. Am înlocuit serialul Genius (despre care vă povesteam data trecută) cu o oră de pedalat, pentru că mă ajută să mă relaxez mai bine după o zi aglomerată. Îmi place mult să pedalez după ploaie, când gropile de pe asfalt sunt pline de apă și am grijă să le iau din plin. E un pic distractiv. În plus, am avut noroc de apusuri așa faine, soarele se scoală mândru după ploaie, pentru ca apoi să meargă la culcare lăsând în urmă explozii roz-roșiatice.

   Am citit puțin săptămână aceasta, am început romanul lui Sjon, intitulat Ochii tăi m-au văzut. Cât am citit, m-a făcut să-l admir și mai tare pe acest islandez cu un condei desăvârșit. Romanul este un basm pentru adulți scris cu un talent aparte, scenele și imaginile descrise au menirea de a marca profund cititorul. Deși scrie într-o manieră ușor de citit, Sjon combină planurile acțiunii și creează nu puțină confuzie, ci face ca imaginea de ansamblu să fie una captivantă. Mă repet, îmi place mult!

     În contrast cu lectura, am căzut pradă câtorva meciuri de la Cupa Mondială. Încă din copilărie urmăresc meciurile de fotbal, dacă la început a fost un automatism, ulterior a devenit o plăcere. Tatăl meu a suferit că nu are băieți cu care să discute despre acest sport, iar eu am încercat cumva să-i alin această decepție. Sora mea, boemă din fire, pur și simplu n-avea cum să-și dedice timpul fotbalului, prin natură fiind o fire artistică. În schimb, eu am urmărit sute de ore de meciuri, multe împreună cu tatăl meu. Și pentru că „femeile nu se pricep la fotbal”, închei prin a spune că favorita mea este echipa Belgiei. 

    Zilele aglomerate din această săptămână au fost încununate cu o mică vacanță la Brașov. Mi-e drag orașul acesta, de fiecare dată mă cucerește cu ceva nou. Un târg fain de produse fabricate în Moldova a fost atracția centrală în acest weekend, eu am descoperit aici produse de foarte bună calitate, la prețuri convenabile. Chiar prea convenabile. Și pentru că vremea o cerea, iar producătorii își prezentau vinurile cu atâta pricepere, am făcut tovărășie cu mai multe soiuri de vinuri, rost de voie bună. Tovarășii noștri moldoveni sunt prietenoși și sociabili, ne-am prins repede la vorbă. Am plecat cu două sticle de rose, ce se ciocneau între ele cu un clinchet mai vesel decât cel scos de clopoțeii de Crăciun. 


     Vinurile Cricova, Purcari și Dor merită încercate, o parte dintre ele se găsesc spre vânzare și în România, chiar și în supermarket. Spre exemplu, crama Dor are un vin frizant rose de exceptie, perfect pentru zilele și nopțile de vară, îl găsiți în Carrefour. Este cel mai bun vin frizant pe care l-am încercat (sau prosecco, sau vin spumant ușor, numiți-l cum vă place).

   Fursecurile și prăjiturile de casă BisCute mi-au plăcut în mod deosebit. Au o diversitate mare, dacă aveți ocazia să le găsiți pe undeva, nu stați pe gânduri. O cutie de prăjiturele fără e-uri și ingrediente dubioase costă între 6 și 9 lei, imaginați-vă ce desfrâu ați face cu 100 lei. Vizitați-le pagina dacă v-au stârnit curiozitatea: www.biscuteshop.com

    
    Iile și rochiile brodate de Alina Bradu mi-au căzut cu tronc, mare mare păcat că nu am găsit măsura potrivită la produsele pe care le avea la prezentare. Dar am s-o mai urmăresc, are produse cu broderii frumos realizate, iar materialele sunt de calitate. Pentru o ie brodată, prețul este de 200 lei, în timp ce rochiile din bumbac sau in de tip sarafan, cu broderie, aveau preț unic de 280 lei. Standul ei era înțesat de femei, semn că produsele speciale nu trec niciodată neobservate. O puteți vizita aici: www.alinabradu.com


   Am regăsit ceaiul meu preferat, cu aloe și căpșuni, un amestec de ceai alb cu o aromă sublimă. În magazinul fizic din Brașov, CTS Corner, înțesat cu ceaiuri și cafele aromate, proprietarul se dovedește, din nou, un povestitor iscusit. Publicitatea este sufletul comerțului, dar atunci când o ambalezi într-o poveste frumoasă ce conturează un zâmbet larg pe chipul clientului, succesul este garantat. Și da, am plecat veselă din magazin, iar ceaiul este la fel cum îl știam. Au și magazin online, dacă sunteți amatori de ceaiuri mai deosebite: www.ctscorner.com


   Voi încheia vorbind despre un produs cosmetic care mi-a fost de real ajutor zilele acestea. Am părul vopsit blond și soarele își cam face de cap prin el, lăsându-l extrem de uscat. I-am sărit în ajutor cu uleiul Maroccanoil, e foarte eficace în cazul meu, plus că sunt absolut cucerită de mirosul lui. Prețul pentru o sticluță de 25 ml ajunge undeva la 100 de lei. Eu îi rămân fidelă, este un mic răsfăț.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...