joi, 25 iulie 2013

OOTD: Sacou alb / Pantaloni cu flori

     
    Ținuta aceasta am purtat-o în urmă cu o lună, însă abia acum am reușit să o prezint și pe blog. S-a nimerit să prind o zi mai rece, ploioasă, potrivită pentru a purta sacou, chiar dacă era vară.
    Sacoul l-am avut de mult timp în wishlist, îl văzusem pe Asos, însă când m-am decis să îl cumpăr, deja nu mai era în stoc. Am avut norocul să îl găsesc pe Ahaishopping.com, exact aceslași model, însă la un preț mult mai mic. Prețul acestui sacou este de doar $19.8 pe acest site, un preț mai mult decât accesibil. În plus, afacerea e cu atât mai mare cu cât sacoul este foarte calitativ. Nu știam la ce să mă aștept, am crezut că la acest preț materialul v-a lăsa de dorit, însă nu a fost deloc așa; dimpotrivă, sacoul are un material foarte bun, grosuț, cu un aspect foarte plăcut. Inserțiile de culoare corai spre roșu oferă un plus de feminitate acestui articol. Mi-am comandat măsura S și mi s-a potrivit de minune.

*****


    Ținuta este completată de o pereche de pantaloni capri cu imprimeu florali, pe care i-am achiziționat de pe Sheinside. Mi-au plăcut de la prima vedere, iar când i-am primit i-am îndrăgit și mai mult. În plus, pantalonii au inclusă și o curea albă cu inserții roșu-corai, cu elemente metalice aurii, pe care am asortat-o cu ușurință și la alte ținute. Pantalonii sunt confortabili și vin foarte bine pe corp, sunt mulțumită de ei.
 
   
       Bluza de culoare bej este un articol vintage, cu o broderie absolut minunată, de cum am văzut-o am știut că trebuie să fie a mea. Singurul mic inconvenient ar fi că are umerii ușor bufanți și nu prea mă împac cu această croială. Are aspectul unei bluze tradiționale, este ușor de asortat și deosebită.
      Ca accesorii port geanta și pantofii roșii, două dintre articolele mele preferate, pe care vi le-am mai prezentat și în alte postări.
      Voi vă înțelegeți cu culoarea roșie?



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...