sâmbătă, 27 iulie 2013

Cosmetice: Arome florale

 

   Atât vara, cât și în celelalte anotimpuri, îmi place să folosesc cosmetice cu arome fresh-florale, care să îmi ofere o stare de prospețime și bunădispoziție. Foarte rar folosesc arome dulci, cu ciocolată, vanilie sau miere, pentru că mirosurile mi se par greoaie și dispar greu din piele.
   În schimb, ador să folosesc un gel de duș sau un parfum din care să se desprindă un buchet de miresme florale, suave și proaspete ca și când abia ar fi fost culese. Chiar dacă până de curând nu mă dădeam în vânt după mirosul de trandafiri, pentru că sora mea avea peste tot flacoane cu această aromă, am călcat strâmb și mi-am cumpărat un set de săpunuri delicioase.
    Săpunul English Rose de la Yardley este minunat: are o aromă minunată de trandafiri, nu foarte intensă, dar cât să simți o mireasmă specifică atunci când te speli. Ca textură este cremos, seamănă mult cu săpunul Dove. Face și spumă, nu excesivă, însă spuma este cremoasă, moale, iar pielea rămâne curată și discret parfumată după folosire. Săpunurile vin la pachet de trei bucăți, fiecare având 100 gr. Am desfăcut un săpun de cca. o lună și nu s-a cosnumat mai mult de jumătate (îl mai alternez cu geluri de duș).
   Săpunurile au fost comandate de pe Strawberrynet, le găsiți aici cu o reducere simpatică de 45%, ceea ce înseamnă că prețul pentru o bucată este de numai 11 lei. Și vă garantez că merită banii, chiar și la preț întreg.


    Tot de la Yardley am pus ochii pe un alt set de săpunuri- Săpun Fin Englezesc/ Woods of Windsor, însă aștept întâi să le termin pe cele pe care le-am cumpărat.



     A doua aromă florală stă ascunsă într-un recipient de sticlă cu capac vesel și colorat. Este vorba despre apa de toaletă Cabotine Rose de la Gres, un parfum ușor, de vară, pe care îl folosești atunci când simți nevoia să scapi de parfumurile tari, care miros pregnant pe piele. Deși nu am fost atentă cât rezistă pe piele, eu personal sunt mulțumită de el, mai ales că îl folosesc împreună cu săpunul English Rose și mă simt ca într-o grădină plină de trandafiri.
    Apa de toaletă are o aromă fresh, ușoară, având ca note de vârf florile de cireș și para, ca note de mijloc trandafirul. Despre parfum puteți afla mai multe pe Fragrantica, aici. Ca să fac o paranteză, am observat că Fragrantica are acum o pagină specială pentru România, însă este cam sărăcioasă în opinii ale clienților, momentan.
    Parfumul a fost achiziționat tot de pe Strawberry, îl găsiți aici, la prețul de 112 lei pt 50 ml, având o reducere de 27% față de prețul întreg. Există dispnobilă de site și varianta la 100 ml.
   Despre varainta Cabotine- Floralisme puteți citi pe blogul surorii mele.




Un comentariu:

  1. Interesante produse cred ca acest articol e bun pentru a cunoaste mai bine dorintele femeilor care vor cadouri de la barbati.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...