vineri, 9 ianuarie 2015

Review: Ulei de duș și Cremă de corp Sabon cu Ghimbir și Portocală


   Am trecut printr-o perioadă în care eram dependentă de produsele Sabon. Am fost încântată, în primul rând, de ambalajele minunate, de sticluțele vintage cu etichete frumos desenate. Când intram în magazinul online, simțeam că mă întorc în timp și aceeași senzație o am de fiecare dată când trec pragul oricărui magazin fizic. Totul pare de poveste, de la arome, la ambalaje, la prezentare. Totul până la preț, pentru că Sabon nu este tocmai un brand low-cost și trebuie să scoți o sumă de bani mai măricică dacă vrei să te răsfeți cu două-trei recipiente full size.
    De la Sabon am încercat multe produse și cred că au cele mai îmbietoare arome dintre toate cosmeticele pe care le-am mirosit. Ca și calitate, cele mai multe dintre ele sunt bune și foarte bune, plus că fiecare aplicare a unui produs pare un răsfăț. Recunosc, ambalajul are iarăși o mare parte din vină!
    Ultimele două produse Sabon pe care le-am încercat sunt Uleiul de duș și Loțiunea de corp cu aromă de Ghimbir și Portocală (vezi aici) . Din aceeași gamă mai fac parte și alte produse, precum cremă de mâini, gel de duș, șerbet de corp sau aromă de cameră. 


   Uleiul de duș Ginger Orange (vezi aici) vine ambalat într-o sticluță ușor bombată, prevăzută cu un căpăcel auriu. La fiecare ulei și gel de duș comandat, Sabon oferă o pompiță, care ajută la dozarea precisă a cantității de produs necesare pentru o utilizare. Altfel, puteți risca să scăpați sticluța și să irosiți o cantitate mai mare din produs.
  Acest gel de duș are o cantitate generoasă, de 500 ml, care rezistă destul de mult timp; mie cred că mi-a ajuns 2-3 luni, dar uneori l-am mai alternat cu alt gel de duș. Are o textură lichidă groasă, asemănătoare mierii, motiv pentru care este și economic: o cantitate mică, aproximativ o linguriță de produs, este suficientă pentru o utilizare. Uleiul se simte plăcut la atingere și face o spumă nu foarte abundentă, care îmbracă pielea într-o peliculă fină, lăsând-o foarte hidratată. Mai presus de hidratare este mirosul, astfel că după spălare pielea este puternic parfumată.
   În general, produsele Sabon au mirosuri foarte puternice, care se păstrează pe piele chiar și două zile. Mie îmi place să folosesc gel de duș și loțiune din aceeași gamă, pentru ca mirosul să fie mai intens, dar când folosesc aceste două produse de la Sabon, trebuie să renunț la apa de parfum, pentru că aromele s-ar amesteca și m-aș alege și cu dureri de cap.
   Deși aromele se potrivesc mai degrabă sezonului rece, eu le-am folosit vara și toamna. Explicația este una simplă: vara încerc să evit parfumul, dar îmi place să-mi miroase pielea a fructe. Așa că renunț la apa de parfum obișnuită și las uleiul de duș și untul de corp să-mi parfumeze pielea. Aroma este delicioasă, fără dar și poate.
   Uleiul de duș costă 56 lei și poate fi comandat online de AICI, dar v-am spus deja că are 500 ml și că se consumă greu, având o textură densă. Asta înseamnă aprox 11 lei/100 ml, ceea ce nu este chiar mult. Eu aș cumpăra oricând un ulei de duș de la acest brand, pentru că își merită banii.
   S-au schimbat formulele produselor de mai bine de un an, așa că acum veți vedea eticheta cu mențiunea „Paraben & Mineral Oil Free”. Cine evită produsele cu SLS și parabeni, va găsi un prieten în cosmeticele Sabon.


   În completarea uleiului de duș mi-am ales Crema de corp Ginger Orange(vezi aici), ambalată într-un borcănel simpatic, cu o etichetă vintage. V-am zis deja că am început produsele vara, așa că mi-am dorit o cremă pentru corp cu o textură ușoară, fină, care să nu se simtă uleioasă pe piele. Aceasta este o loțiune cu o textură satinată, care abia se simte pe piele. 
   Crema pare o spumă fină, cu particule sidefate, care se întinde pe piele în doi timpi și trei mișcări, mai ales când pielea este deja răsfățată de uleiul de duș. Din păcate, eu n-aș mai cumpăra această cremă a doua oară și o să vă spun imediat care sunt motivele. În primul rând, lasă dâre albe când o întind pe corp; este adevărat că se absoarbe destul de rapid, dar nu-mi place deloc acest aspect, mai ales când sunt în criză de timp și-mi aplic produsul pe fugă. În al doilea rând, acest produs de corp nu este deloc hidratant. Chiar dacă este cald afară, asta nu înseamnă că pielea noastră nu are nevoie de hidratare; dimpotrivă, avem nevoie de produse cu texturi ușoare, dar care să ne asigure hidratarea optimă. Îl aplic pe corp și în două minute zici că nu am aplicat absolut nimic, iar pielea parcă cere mai mult.
  Mirosul, spre deosebire de ulei, nu mi se pare la fel de plăcut, chiar dacă nu diferă foarte mult unul de celălalt. Prețul este 75 lei pentru un flacon de 200 ml, cantitate care se și consumă foarte repede.


   După cum vedeți, produsele Sabon au părțile lor bune, dar au și părți mai puțin bune. Desigur, aceasta este strict părerea mea și chiar dacă crema de corp Ginger Orange nu mi-a plăcut, asta nu înseamnă că nu o să iubesc în continuare Sabon. Îmi place faptul că-și răsfață clienții și că mereu aduc produse noi, arome noi, astfel încât să satisfacă cât mai multe gusturi.
   Dacă vă tentează produsele, vă recomand să solicitați cardul Royal Passport, cu care puteți cumpăra cosmeticele la prețuri mai accesibile. Cardul se poate solicita atât în magazinul online, cât și în cele fizice. Vă recomand cu mare căldură uleiurile și gelurile de duș, exfoliantul cu ulei la borcan și cremele pentru mâini. Dintre cremele de corp, vă recomand sorbetul care se simte foarte plăcut pe piele (dar nu prea hidratează). Sinceră să fiu, merită să vă răsfățați măcar o dată pe an cu un produs de la ei, mai ales că au atâtea arome inedite.

4 comentarii:

  1. Serile trecute am scurs cu inima stransa ultimele picaturi din Shower Oil-ul Tea Rose de la Sabon. Il am din martie 2013 (da, nu gresesc). In mai 2013, in extaz fiind, i-am scris review pe blog. N-am avut pompita dar... cum sa scap sticluta?! Am umblat cu el asa cum umblam cu Dia mea cand era nou-nascut! :D
    Sunt indragostita de produsul asta...pana peste cap!

    Referitor la acea body lotion (tot Tea Rose am avut - primisem un cos cu mai multe produse Sabon, a vrut cineva sa imi ofere in dar un colt de Rai)... a mea a avut o textura ciudatica, cu niste bobite in ea - ca si cum ar fi fost "taiata"! Nu mi-a placut!

    Pupicei, Catalina! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, imi amintesc ca ai scris review despre uleiul de dus cu trandafir. L-a avut si Aurora, asa ca l-am folosit si eu. Ca toate uleiurile de dus Sabon pe care le-am folsoit, acesta este nemaipomenit, atat ca textura, cat si ca miros. Si da, mirosul de trandafiri nu este unul fake!
      Ehh, eu nu am fost chiar asa de grijulie cu produsele Sabon, uneori mai varsam cate un recipient, dat nu e capat de tara :))
      Si lotiunea cu trandafiri am incercat-o, tot de la Aurora si asa este, cum ai zis si tu, facea scamite si nu hidrata deloc.

      Pupici, draga mea

      Ștergere
  2. Mi-am cumpărat aseară uleiul de corp lavander Apple și body lotionul aferent, tot am zis că voi testa produsele Sabon, am intrat în magazinele lor de multe ori, dar nu am achiziționat nimic, ba pt că mai aveam, ba pt că mi se părea că iar îmi voi lua tzeapa cu niște produse scumpe care nu prea sunt atât de bune și nu merita banii.

    Aseară nu am mai rezistat tentației. Totuși, deși pare prea puțin important, ambalajul din sticlă este o dovadă de respect față de clienți, atunci când pretinzi că vinzi produse de îngrijire de lux. Nu mai ai plasticul ăla infect, cum e la Occitane, unde un gel dre dus de 250ml costă tot vreo 40 -50 delei, măcar Sabon își tratează frumos clienții.

    Uleiul de duș l-am încercat aseară, este fix cum ai descris tu, îmi place mult

    Vreau să văd cum e și crena de corp, sper să o port cu drag toată vara asta, mai ales că eu vara îmi dau cu cremă la 2 zile, ma enervează să am pielea prea grasă pe canicula canicula.

    Deja știu ca vreau sa îmi iau gelul exfoliant pe bază de sare, am tot citit review-uri foarte bune despre produsele lor exfoliante și m-am cam săturat să mă fac cu zaț de cafea, e bun că e 100% natural, dar e destul de messi și cam peste mână de folosit, așa că aștept campania de reduceri sa achiziționez scrub-ul minune!!!!��

    În plus, mi se par mai bune decât produsele L'Occitane.

    Sper să nu devin addicted to Sabon, mai ales că poți comanda online ,produsele sunt totuși scumpicele, dar merită să ne rasfatam, doar d-aia muncim ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tot ce ai spus. Produsele Sabon sunt mai scumpe, însă se investește foarte mult și în recipient. LOccitane, The Body Shop, etc au produse la fel de scumpe și totuși folosesc acele ambalaje comune. Prețul lor nu se justifică, nici nu folosesc doar ingrediente naturale ca să zici că au un conținut deosebit.
      Eu păstrez flacoanele produselor Sabon. Pe cele mari le folosesc pe post de vază. Pun o floare în sticlă și arată foarte interesant, are un aer vintage.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...