joi, 8 ianuarie 2015

Comandă Yves Rocher + Ofera lunii ianuarie


   Comanda Yves Rocher despre care scriu astăzi a fost plasată în ultimele zile ale lunii noiembrie, dar abia acum mi-am făcut timp să scriu despre produse. În noiembrie și decembrie ofertele au fost cât de cât asemănătoare, multe dintre cadourile surpriză fiind aceleași. Și prin poștă am primit o ofertă, dar nu mi s-a părut atractivă, așa că am rămas tot la comenzile prin poștă. Încă mai aștept să primesc oferta pentru ziua mea, care fie întârzie să apară, fie nu va mai fi trimisă.

   Iată ce am avut în comandă și ce cadouri am primit (le-am marcat cu verde):
          - Ruj Absolut (Click aici) - Nuanța Roz Strălucitor - cod 88025 - preț simpatic 29 lei
          - Spumă de ras pentru ten sensibil (Click aici) - 19 lei
          - Set trei geluri de duș Jardins du monde + burete, la prețul de 22 lei
          - Lumânare parfumată cu Pere și Caramel - 29 lei
          - Cadou surpriză în valoare de 155 lei: Ser concentrat Riche Creme Omega 3,6,9 - cadou la alegere pt o comandă de minim 39 lei
          - Transport gratuit pt o comandă de minim 99 lei
         


    Voiam neapărat să încerc rujul Absolut, dar mai greu mi-a fost să aleg nuanța, mai ales că pe google nu prea am găsit imagini care să-mi fie de ajutor. Am ales nuanța Roz Strălucitor, care în realitate este un roz intens, aprins, o combinație între roz-roșu și oranj. Aș fi vrut o nuanță un pic mai discretă, dar nici aceasta nu-mi displace, chiar dacă este una aprinsă. Textura rujului este foarte plăcută și o să-mi mai comand, dar într-o nuanță de roz mai pală. Rezistă destul de bine pe ruze, dar v-am mai spus că eu nu mă aștept ca rujul să rămână pe buze după ce mănânc două feluri de mâncare și beau trei pahare de apă, mai ales că pot reaplica oricând doresc rujul, al cărui ambalaj este ca o mică oglinjoară.



    Am profitat și de oferta cu trei geluri de duș și un burete oferit, plătind pentru toate 22 lei. Mi-am ales gelurile de duș Bob de cafea, Rodie din Spania și Floare de Magnolie din China. Trei arome diferite, pentru trei stări de spirit diferite. Gelurile de duș sunt mereu binevenite, pentru că sunt produse de ingrijire zilnice și se consumă mai rapid decât alte produse. Cele de la Yves Rocher din colecția Jardins du Monde au prețuri bune, texturi plăcute și arome delicioase.
    În comandă am avut incluse și două produse pe care le-am oferit cadou: Spuma de ras pentru ten sensibil și Lumânarea cu aromă de pere și caramel, care miroase senzațional. Totalul comenzii a fost de fix 99 lei și am beneficiazt de transport gratuit :)

    Voi ce v-ați mai cumpărat de la Yves Rocher în ultima perioadă?
    Cum vi se pare oferta lunii ianuarie ?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Iată cum se prezintă Oferta Yves Rocher de Ianuarie (Click Aici):

        1. 40% reducere pentru un produs la alegere, cu prețul cel mai mare dintre produsele din coș (nu se aplică produselor promoționale, celor semnalizate cu bulină verde și celor aflate în ediție limitată). Reducerea se aplică celui mai scump produs din coș


     
  2. Pentru o comandă de minim 39 lei, un cadou la alegere dintre următoarele 5:
                                - Surpriză secretă în valoare de 105 lei
                                - Apă de toaletă Vanilie Bio
                                - Ceas cu proiecție luminoasă
                                - Ruj Strălucitor- disponibil în 3 nuanțe
                                - Pled călduros



        3. Pentru o comandă de minim 99 lei : Transport gratuit + un cadou la alegere dintre:
                                - Riche Creme- Cremă antirid pentru zi cu 30 uleiuri prețioase
                                - Surpriză Secretă


 În luna ianuarie este disponibilă o nouă ofertă pentru produsele Jardins du Monde (Click aici), care nu trebuie ratată:
   

2 comentarii:

  1. Eu am deja stocul de produse Yves Rocher complet asa ca nu ma mai tenteaza nimic chiar daca am primit si prin posta oferta de ziua mea si puteam sa-mi aleg ce parfum vroiam, dar deocamdata am parfumuri si nu am nevoie de nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mily, bravo tie! Mai am si eu cateva produse neincepute de la Yves Rocher, foarte putine.
      Si eu am primit recent oferta aniversara si chiar daca ma tenteaza, mi-am propus sa stau cuminte de cosmetice pana la sfarsitul lunii ianuarie. Apoi, mai vedem :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...