miercuri, 7 ianuarie 2015

Comandă si păreri SevenSins


    Sunt convinsă că ați auzit de SevenSins.ro, cel mai mare magazin online de lenjerie intimă și lenjerie sexy din România. Foarte des le puteți găsi standul la diverse târguri din București, dar îi puteți vizita și la showroom-ul din Str Orzari,nr 3, Sector 2 (din Zona Muncii-Calea Călărașilor), unde puteți vedea pe viu toate modelele și puteți proba produsele într-un spațiu generos, discret și modern.
    V-am mai povestit și cu alte ocazii despre SevenSins și prefer să plasez comenzile online, pentru că livrarea este foarte rapidă și nu am mereu drum în București. Până acum mi-am comandat multe produse de la ei, de la 4 branduri: Obsessive, LivCo, Cătălin Botezatu și Cornette. Dintre toate acestea, favoritele mele sunt produsele Obsessive, care sunt de o calitate ireproșabilă, plus că vin împachetate în ambalaje foarte frumoase.
    De Black Friday le-am văzut ofertele de pe site, dar deja îmi cheltuisem bugetul alocat, dar de sărbători nu am mai ratat promoțiile, pentru că voiam să mă răsfăț puțin. Este adevărat că pe site sunt multe modele de lenjerie sexy, potrivită exclusiv pentru dormitor, dar eu cumpăr mai ales chiloței, seturi și body-uri pe care le pot purta zilnic, ca lenjerie de corp.
    Am găsit la promoție produsele din colecția Blush Teddy de la Obsessive, pe care o știam deja, având un body de care am fost mulțumită. Colecția este lucrată într-o combinație cromatică suavă, roz-ivoire și abundă în dantelă și panglici fine.


  Body-ul Blush Teddy (Click aici) este disponibil, ca majoritatea produselor Obsessive, în două măsuri: S/M și L/XL. Știam deja că body-ul este un pic mai măricel pentru măsura S, dar se poate ajusta cu ajutorul bretelelor reglabile. Am trecut peste faptul că are un decupaj între picioare și l-am comandat a doua oară, pentru că are un material fantastic, elastic, plăcut la atingere. Este foarte bine lucrat și merge purtat pe sub haine, asigurând protecție în zilele reci. Eu îl port atât cu pulovere, cât și cu bluze mai subțiri, ușor transparente, pentru că se vede foarte frumos.
   Ce-mi place la aceste produse este materialul calitativ, care își păstrează forma și culoarea chiar și după multe spălări. Niciun produs nu s-a lăbărțat, nu s-a deșirat, nu s-a scămoșat și nu s-a decolorat, ceea ce m-a surprins în mod plăcut.
   Ambalajul îmi place la nebunie și chiar am fost încântată să văd că până și perechile de chiloți comandate vin împachetate în același mod. Ca să fac o mică comparație, am comandat de pe site o pereche de chiloței string Cătălin Botezatu, care au venit într-o punguță transparentă amărâtă (ca să nu mai spun că măsurile de la CB sunt ultra-mici, chiar dacă materialele sunt deosebite). Acesta este adevărul, mă atrage și modul de prezentare al produselor!




    Setul Blush Teddy(Click Aici) conține un top și chiloței-boxeri asortați. Cui îi plac chiloțeii de acest tip, vă recomand acest set, care acum este redus cu 70% față de prețul standard. Chiloțeii sunt comozi, la fel ca și topul, care nu este foarte lung, ci suficient cât să poată fi băgat în pantaloni. Am cumpărat acest set special pentru zilele reci de iarnă, cât port topuri pe corp care să-mi țină de cald. Materialul este același ca la body, foarte plăcut la atingere și comod, iar modul în care este lucrat întregul set mi se pare simpatic. Bretelele topului sunt reglabile, iar materialul este elastic și se așează bine pe corp.
    Pe lângă produsele mele am mai adăugat și alte produse pe care le-am făcut cadou, astfel că am depășit pragul de 199 lei pentru transport gratuit. Altfel, transportul costă 18 lei și se face a doua zi de la comandă, prin curier rapid. Livrarea este discretă, indiferent de ce comandați, pentru că produsele sunt expediate în cutii simple, neinscripționate.
   Pe site puteți citi părerile altor clienți,care sunt foarte utile. Dacă doriți, puteți încărca poze cu voi purtând produsul comandat și veți primi un voucher de 50 lei pe care îl puteți folosi pentru o nouă comandă (nu este nevoie să apăreți și cu capul, dacă vreți să păstrați discreția-nu vor fi afișate decât fotografiile, fără nume).




    Voi ați comandat vreodată ceva de pe SevenSins.ro?
    Nu ratați promoțiile lor (click pe imaginea de mai jos pentru a vedea toate produsele la ofertă):

4 comentarii:

  1. Nu am comandat niciodata,cu toate ca imi plac modelele foarte mult,dar eu am nevoie de marimi mari si mie frica ca nu imi vin,sa le porti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rodica, sa stii ca pe site ai un ghid de marimi care mie mi-a fost foarte util. Exista si marimi XXL, materiale te ajuta si ele mult pentru ca sunt elastice, plus ca poi returna produsele daca nu ti se potrivesc.
      Cred ca kilogramele nu ar trebui sa te opreasca, mai ales daca iti plac asa mult produsele. Merita sa faci o incercare, iar daca ce comanzi nu ti se ptoriveste, faci retur si mai incerci .

      Pupici

      Ștergere
  2. Body-ul si mie imi facea cu ochiul, dar pana sa ma dezmeticesc eu trecuse promotia si pretul era rezonabil. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, am vazut si eu ca nici nu mai este disponibil, dar cred ca vor actualiza stocul. Da, pretul redus chiar era bun, avand in vedere calitatea. Eu prima oară am comandat body-ul la prețul de 100 lei sau cam așa ceva și nu mi-a părut rău, iar acum când l-am văzut la 40 lei am zis că nu pot să-l ratez :))

      Te pup

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...