marți, 2 iulie 2019

Încălțămintea perfecta pentru vacanță


   Este vară și mulți dintre noi sunt deja cu gândul la vacanță, la plimbări la munte, la vizitat orașe noi. Unii deja și-au planificat concediul de vară și își pregătesc bagajele de vacanță. Pentru mine, încălțămintea are un rol important când merg în vacanță, deoarece îmi place mult să mă plimb și să descopăr locuri noi, așa că mereu caut încălțăminte frumoasă, cool, dar și comodă.

   Când vine vorba despre incaltaminte dama, îmi caut mereu cel puțin o pereche nouă pentru vară, care să se potrivească stilului meu vestimentar și să fie ușor de integrat în ținutele mele. Cum spuneam mai sus, caut încălțări care să îmi asigure confort pe parcursul întregii zile și care să arate bine în piciorul meu. 

   Pentru plimbări lungi prin oraș, vizitat și ore în șir petrecute în mers, aleg întotdeauna o pereche de pantofi sport cool, versatili. În ultimii ani, pantofii sport sunt tot mai populari în rândul femeilor din lumea întreagă, acestea integrându-i în ținute feminine, alături de rochii sau fuste. Și eu port pantofi sport alături de fuste sau rochii, în special optez pentru culori deschise, alb, bej sau roz, ori pentru imprimeuri florale. Pantofii sport alb sunt cei mai potriviți pentru vară, fiind ușor de purtat la ținute. Alege o pereche ce se aseamănă cu espadrilele, fără șireturi și cu talpă joasă, plată. Detaliile multicolore îi scot din anonimat, mai ales dacă optezi pentru o ținută all-white.




  Sandalele sunt opțiunea perfectă pentru zilele toride de vară, când alegi o rochie ușoară, pe care o completezi cu sandalele îndrăgite. Îmi plac sandalele cu talpă comodă, care au barete și pot fi integrate în cele mai diversificate outfit-uri. Aceste încălțări permit picioarelor să respire pe durata întregii zile, astfel că sunt de neratat atunci când ne pregătim bagajul pentru mare. Dacă îți plac și espadrilele, mixează ambele modele într-o pereche decupată, frumoasă și ideală pentru zilele estivale. Bej, negre, albe sau roz, optează pentru culoarea ta preferată!




   Când mergi la plajă sau faci o promenadă pe faleză, nu trebuie să îți lipsească o pereche de papuci chic. Aceștia sunt de departe cei mai comozi, fiind și ușor de încălțat. De asemenea, dacă vrei să intri cu picioarele în mare, poți să-i descalți imediat și să te bucuri de apa caldă. Alege o pereche de papuci cu barete multicolore pentru a-i combina la cât mai multe ținute, plus la costumele de baie cu care vrei să ieși la plajă.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...