marți, 17 decembrie 2013

Balada iubitului-pacient

Iubitul meu cel drag in fiecare an primeste,
cadouri multe, multe, caci Mosul il iubeste,
desigur, ma alinta, munceste si nu minte,
caci ar fi pedepsit daca n-a fost cuminte,
si nici in toiul noptii nu s-ar mai bucura
de Craciunita sexy ce il va vizita.
Anul acesta cu greu cadoul i-am gasit,
dar sigur o sa fie surprins si fericit,
va fi curpins rapid de-o mare bucurie,
cand va da de lenjeria intima, ascunsa in cutie. 
Eu o sa-i fac pe plac si o sa fiu atenta,
deci imi voi lua pe mine costum de asistenta,
cu grija am sa-l pun sa faca terapie,
sa-nceapa tratamentul in noaptea de magie.


Am sa-mi invat iubitul ca nu doar la spital,
o sa primeasca leacul, dar nu medicinal,
caci uneori remediul pentru orice durere
il reprezinta actul de maxima placere.
Si va scapa bolnavul de gripa si raceala 
numai cu-o aspirina, dar una naturala. 
Ce are sa se teama si va ofta, saracul,
cand doamna asistenta o sa-i arate acul,
dar tot ea il alinta, cu grija il impaca,
de sigur intr-o clipa durerea o sa-i treaca.
Dar lenejeria sexy va fi o presiune
si poate pacientul va face tensiune,
caci la asa tinuta sa stiti ca toti barbatii
se bucura de fel si fel de palpitatii,
si-n cazul asta clar nu-i cale de scapare,
deci am sa-i interzic sa faca vreo miscare,
iar pacientul meu cat va mai fi tratat,
sta la orizontala, intins frumos pe pat.
Si nu e de glumit cu-asemenea boli, 
de vrei sa mai fii om in prag de sarbatori,
sa ii alegi iubitei, dupa a ta dorinta,
macar doua sau trei costume de craciunita.
E bine de stiut ca la baieti cuminti
in toiul ienii vin numai femei fierbinti, 
si nu e de mirare ca ei de sarbatori
sunt vizitati de mos chiar de mai multe ori!

* Articol scris pentru BlogAwards, campania Just4Girls! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...