duminică, 15 decembrie 2013

Crăciunița contemporană


    Crăciunița nu este o frumusețe din cale-afară, însă este femeia cu cei mai mișto craci din cartier! S-a mutat în zonă anul trecut, în preajma sărbătorilor, însă denumirea i se trage de la picioarele ei lungi, nesfârșite. Nu am apucat să fac cunoștință cu ea, și nu pentru că este o prezență sfidătoare, dar nici nu mi-a dat de înțeles că aș fi de nasul ei. Nepăsătoare trece pe lângă mine, în drumul ei spre necunoscut, cu musculatura ca de atletă ce-i conferă un  mers de gazelă, care mă lasă fără suflare.

     Nu știu cu ce se ocupă, dar pe mine mă poartă cu gândul în adolescență, la anii de școală. Și o îmbrac rapid, cu gândul,  în profesoară sexi, ieșită din tipare, cu o fustiță minusculă decupată la spate și cu o bustieră ce-i permite să-și lase sânii la vedere, ca o amenințare pentru elevii leneși ca mine. Adio cămăși albe, cu gulere apretate, adio pantaloni la dungă și fuste până la genunchi! Bine ai venit uniformă sexi, de când te-am așteptat!
     Nu sunt nici greu de cap și nici încăpățânat, dar de dragul pedepsei, aș lăsa-o să mă treacă pe lista de corijenți, să o văd și-n vară, stând țeapănă în fața mea, cu picioarele-i lungi până la stele. Și să o rog să-mi explice mai pe înțeles, pentru capul eu sec, să-mi facă graficul la tablă, să văd problema în ansamblu, așa decupată cum mi se afișează în fața ochilor.  Ea se ține de capul meu că știe că nu sunt prost, și cum să nu cedez când se apleacă ușor spre mine, degajând un parfum de trandafir ce mă îmbată , și-mi șoptește ușor, la ureche:
                   - Știu că poți mai mult!

       Și-atunci să vezi ce efort ”intelectual” aș depune pentru a intra în grațiile ei. Și-n loc de corijențe i-aș solicita ore de meditație, mai multe că-s mai bune, iar performanța nu se obține decât prin multă muncă. Iar cu o astfel de profesoară, să tot muncești!


     De prima oară când am văzut-o, nu a purtat altceva decât negru. Fuste mulate, rochii cu volane, pantaloni ce țipau pe picioarele ei precum dorința-n mine, de toate am văzut și toate negre! De-atâta negru am intrat la întrebări, dar nu mi-o imaginam ca fiind o văduvă tânără și irezistibilă, ci îmi puneam tot felul de întrebări legate de lenjeria intimă pe care o purta pe sub hainele ei monotone. Nu zic că nu aș fi atins vârful Everest în doar câteva secunde dacă aș fi zărit-o într-o lenjerie sexy neagră, dar imaginați-vă cum ar fi îmbrăcat o lenjerie roșie o piele așa măslinie! Și-n prag de sărbătoare, pentru a celebra un an de când îi admir cracii mișto, alunecând pe trotuarul rece, în sus și-n jos, aș pune-o să îmbrace unul dintre cele trei costume de Crăciuniță, să-și revendice fără pudoare titulatura. Și-atunci, Ia mai mână, măi flăcău, și sună din zurgălău!



* Articol scris pentru BlogAwards, campania Just4Girls!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...