vineri, 13 decembrie 2013

Cele mai recente cumpărături



   În ultima lună am mai făcut diverse cumpărături, însă am avut parte și de multe surprize plăcute, așa că luna cadourilor a început un pic mai devreme pentru mine. Cum tot anul am fost destul de cumpătată, am zis să-mi satisfac poftele inimii, așa cum se întâmplă în fiecare an. În plus, apelez la tot felul de scuze: ba că vin sărbătorile și merit cadouri cât mai multe, fie că se apropie ziua mea de naștere și trebuie să mă răsfăț.
   Am decis să-mi schimb culoarea părului, am renunțat la blond, însă nu am scăpat de el , pentru că de fiecare dată foloseam o vopse pe bază de decolorant. Am ales vopseaua Syoss - nuanța 6-76 Warm Cooper, care deși mi-a ieșit foarte frumos, s-a dus în vreo 3 spălări. Momentan, părul meu are o nuanță blond-roșcat, însă nu știu pentru ce să optez pe viitor. Revin cu un review al vopselei cât de curând.
 

   De pe Romwe mi-am ales o pudră de față strălucitoare, o replică a pudrelor de față-meteorit. Încă nu am folosit-o, așa că nu mă pot pronunța în privința calității ei. Cum o voi folosi, vă voi împărtăși dacă merită sau nu să vi-o achiziționați. Mie mi s-a pus pata pe ea de mult timp, mai ales că arată așa simpatic!


    Iarna mi se usucă buzele, așa că mi-am luat un balsam de buze Sierra Bees de pe Iherb. Am mai avut câteva în trecut și am fost mulțumită de calitatea lor. Prețul unui batonaș este în jur de 2-3 dolari. Tot de pe Iherb mi-am mai luat și o cană transparentă pentru ceai, cu infuzor, care este foarte practică.

   Tot luna trecută am avut plăcerea să testez lăptișorul de matcă de la Apiland, despre care am scris trei postări. Este incredibil câte întrebuințări poate avea acest produs apicol-minune. Pe lângă consumul alimentar, lăptișorul de matcă este foarte eficace în tratamentele cosmetice.

   De la scumpa mea prietenă Dana, am primit multe produse din gama Luxe de la Avon: apa de parfum, o trusă de farduri de pleoape, rimel maro și două rujuri de buze în nuanțe superbe. Voi face o postare dedicată acestei game care merită să fie cunoscută de cât maai multe fete și femei.

 
 Luna trecută m-am răsfățat cu patru lacuri de unghii superbe de la OPI. Au acoperire foarte bună, arată impecabil pe unghii, dar ca și rezistență nu m-au dat pe spate. Totuși, luna această voi folosi intens lacurile de unghii cu sclipici, pentru că se potrivesc perfect cu atmosfera de sărbătoare.


   De pe FrontRowShop.com mi-am achiziționat o pereche de pantaloni-colant de culoare neagră și o bluză albă tip boucle.


 Luna aceasta am făcut o obsesie pentru pulovere, așa că m-am ales cu două modele roz pe care mi le doream foarte mult. Primul este de la SheInside și este foarte gros, potrivit pentru zilele mai reci. Îl găsiți aici, la preț redus. Cel de-al doilea este de la Oasap și are imprimat un tigru auriu atât pe față, cât și pe spate. Este încă disponibil aici, la prețul de $30.


   De la FunkyFeet.ro m-am pricopsit cu niște șosete tare haioase. Le-am găsit la Târgul de Crăciun de la Sala Dalles, la prețul de 19 lei/perechea. Mi-au plăcut culorile puternice și designul lor amuzant. L-am cadorisit și pe iubitul meu cu înfiorătorii ciorăpei cu vampir.

4 comentarii:

  1. Ce de lucrușoare frumoase ! Să le folosești și porți cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Au fost ceva achizitii..Am vazut ca ai ceva de la Syoss, cum te impaci cu produsele lor? Sunt bune? sau cel putin in cazul vopselei de par cat timp isi mentine nuanta? si are amoniac in compozitie? Mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh Doamne,ma omori aiciii!!!toate imi plac,in special toate bluzele care ti le cumperi!!!iar ojele de aici sunt superbe! sa le folosesti,porti cu drag :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum faci comanda pe sheinside?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...