marți, 7 ianuarie 2014

Review Vopsea de păr Syoss Oleo Intense - Nuanța Warm Cooper 6-76



   Pe la jumătatea lunii noiembrie am decis să-mi schimb culoarea părului, pentru că mă plictisisem de blond și vroiam o culoare mai tomnatică. Mereu am tânjit după o culoare asemănătoare coniacului, așa cum am văzut la câteva vedete din străinătate. Când am mers la cumpărături cu sora mea, m-am ales cu o cutie de vopsea Syoss, care m-a atras prin frumoasa nuanță de pe cutie. De ce Syoss? Pentru că la ultima vopsire am folosit Syoss Professional Performance- nuanța Los Angeles 10-5, cu care m-am înțeles perfect!
   Mi-am ales vopseaua Syoss Oleo Intense, nuanța 6-76 Warm Cooper de la Notino ( click AICI). Țin să precizez că înainte să mă vopsesc cu aceasta, am folosit numai vopsea pe bază de decolorant, cu care mi-am deschis treptat nuanța părului. Din acest motiv, am fost sceptică în privința rezitenței vopselei pe firul meu de păr, mai ales că de când s-a răcit afară mă confrunt cu o mare problemă legată de păr- este foarte, foarte uscat și se rupe imediat.

   Vopseaua nu conține decolorant, încă un motiv pentru care promisiunea de a rezista pe firul de păr până la nu șiu câte săptămâni, cum era scris pe cutie, mi s-a părut ușor exagerată. Și așa a fost!
   Imediat după vopsire, părul meu arăta aproape la fel ca pe cutie, foarte strălucitoare, ceea ce m-a încântat, mai ales că am fost blondă de ceva timp și simțeam nevoia să-mi colorez puțin părul. Am făcut câteva poze la o două ore după vopsire și părul arăta așa (am prins o zi cu o lumină foarte ciudată, iar culoarea în realitate era un pic mai intensă și mult mai strălucitoare):



    După fiecare vopsire,  îmi simt firul de păr foarte încărcat de la vopsea și abia aștept să îl spăl bine, bine cu șampon, să-i aplic un balsam și mască. Vopseaua a ieșit și la prima spălare, și la a doua, pierzându-și treptat din intensitate. Deja după a treia spălare nu mai semăna deloc cu ce era pe cutie. După a patra spălare, părul meu a devenit un blond-roșcat, care nu mi-a desplăcut, însă am fost dezamăgită de rezistența scăzută a acestei vopsele pe firul de păr. Așa arăta părul meu după 10 zile de la vopsire:




   Ca și preț, vopseaua este accesibilă și prețul ei diferă de la un magazin la altul. Poate fi comandată online de AICI, la cel mai bun preț găsit de mine până acum.

   Ca și culoare, mi-a plăcut la nebunie atât când am văzut-o pe raft, cât și imediat după vopsire. Mi-a placut mirosul, pentru ca nu am simtit deloc mirosul astringent de amoniac.
   Ca și acoperire, vopseaua reușește să coloreze parțial părul. Eu având părul decolorat, unele șuvițe mi-au ieșit mai deschise, iar rădăcinile puțin crescute au fost mult mai închise decât restul părului. Datorez acest fapt atât părului meu decolorat, cât și lipsei amoniacului din vopsea.
   O recomand pentru persoanele care vor să o folosească pe post de nuanțator, deoarece are într-adevăr o culoare încântătoare. Poate pe anumite tipuri de păr se păstrează un timp mai îndelungat, însă eu nu cred că o să o cumpăr din nou, pentru că nu-mi place ca nuanța să iasă la 2-3 spălări și în loc de culoarea intensă să rămână una ternă, spălăcită.
    Data viitoare vă povestesc experiența cu altă vopsea de păr Syoss, pentru că între timp mi-am schimbat iar culoarea părului, crescând intensitatea roșului :)
    Voi ce experiențe ați avut cu vopselele de păr Syoss?




   M-am mai vopsit și cu:
Vopsea Syoss professional performance- Nuanța 4-2 Mahogany Brown (Click aici)
Vopsea de păr Syoss Professional Performance - Nuanța 10-5 Blond Los Angeles (Click aici)
- Vopsea Syoss Professional Performance - nuanța 10-95 Blond Intens Rece (vezi aici)
Vopsea  fără amoniac Syoss Oleo Intense - Nuanța 9-60 Sandy Blond (Click aici)
Vopsea  L'Oreal Casting Creme Gloss - Nuanța 7304 Cinnamon (Click aici)
Vopsea Garnier Color Naturals - Nuanța 110 Blond Natural Foarte Deschis (Click aici)

10 comentarii:

  1. Eu folosesc Syoss ProNatura blond rece deschis. (cea mai deschisa din paleta) . E apropiata de nuanta parului meu si a reprezentat salvarea lui dupa ani de blond platinat. Nu il arde, nu-l incarca.. la rezistenta mi-e greu sa ma pronunt pt ca e apropiata de nuanta mea. Totusi cand am aplicat pe blond deschis nu s-a scurs dupa spalare..si asta ma face sa cred ca rezista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceeasi dilema o am si eu cu vopselele Syoss. Culori minunate, dupa ce ma vopsesc m-as uita la parul meu toata ziua, insa ies la prima spalare :( Am folosit nuantatoare (de la metrou, 15 RON) mai rezistente ca aceste vopsele, chipurile permanente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta foarte bine! Si eu m-am vopsit mai roscat ca de obicei. E culoarea mea favorita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am avut-o pe aceasta, dar si alte nuante de la Syoss Oleo Intense si mereu mi s-a intamplat la fel ca tie, nu tine culoarea deloc :-(

    RăspundețiȘtergere
  5. Incepand cu anul 2007 ,Comunitatea Europeana a interzis cateva substante periculoase din compozitia tuturor vopselelor de par.Acestea se aflau in nuantele de rosu-aramiu.Ele ajutau la fixarea nuantelor de rosu dar exista riscul sa ne imbolnavim foarte grav.
    Foloseste sampon special pentru par vopsit care este bland si nu spala vopseaua.Valabil pt toate nuantele.
    Cand alegi aceste nuante foloseste oxidant de 3%,fiin cel mai slab.
    Incearca vopseaua COVER LINE ITALIA 100ml si oxidantul CREATIVE TOUCH 150 ml
    In Bucuresti le gasesti la Unirea, Titan,Bucur Obor.Pretul este 22 lei .
    Eu o folosesc de 3 ani si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra Ioana2 iulie 2014 la 21:20

    Buna! Am folosit si eu aceasta vopsea exact aseara, utilizand nunata Intense Black, insa am si niste nuante usor roscate (deasemenea dintr-un vopsit roscat anterior tot fara amoniac, de la Casting Gloss). In urma experientelor voastre cu aceasta vopsea, credeti ca imi va persista culoare si va fi la fel de greu de scos precum cea cu amoniac, pentru ca pot spune ca nu sunt complet multumita de rezultat. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Cred ca depinde, in primul rand, de tipul parului; eu am parul foarte fin, cu firul subtire.
      In orice caz, mie mi-a iesit vopseaua imediat, in 2-3 spalari isi pierduse din culoare si cred ca la fel o sa patesti si tu. Poti sa te speli mai des decat de obicei pt a scapa mai repede de vopseaua din par :)

      Ștergere
  7. Spuneti-mi si mie daca vopseaua asta chiar se duce dupa 6 saptamani. Eu m-am vopsit acum de 3 saptamani si se vad radacinile, as vrea sa stiu daca o sa imi primesc inapoi culoarea naturala sau nu. Intradevar s-a dus deja din culoare, dar ma gandesc daca se vede cum creste parul, poate nu se duce de tot. Voi cum credeti? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Kinga!

      Vopseaua se ia destul de repede la spălat, însă nu se duce complet. După 6 săptămâni de la vopsire, în cazul meu, au mai rămas doar o notă ștearsă a vopselei, dar eu nu mai am culoarea naturală decât la rădăcină, restul fiind decolorat. În cazul în care ai părul natural complet, este posibil să scapi complet de vopsea, dar probabil depinde și de firul de păr.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...