joi, 12 decembrie 2013

Ținută de toamnă All Black


   A trecut ceva timp de când am postat un outfit nou, în mare parte pentru că am fost ocupată cu campaniile Blog Friday și cu comenzile de iarnă Nahoot Design. Însă zilele acestea am primit niște haine noi, așa că mi-am propus să vi le arăt și vouă. Recunosc că în ultimele două luni am cumpărat multe hăinuțe și accesorii pe care nu am apucat să le postez și pe blog.
   Astăzi am să vă vorbesc despre un nou shop cu care colaborez: FrontRowShop, de unde mi-am comandat o pereche de pantaloni tip colant și o bluză albă. Pe site sunt multe haine și accesorii frumoase, însă eu nu am știut ce să-mi mai aleg, pentru că în perioada respectivă plasasem deja câteva comenzi și aveam pe lista de așteptate câteva hăinuțe boeme, în culori pastelate. Așa că am decis să-mi iau ceva mai simplu.
   În primul rând , mi-am ales o pereche de pantaloni tip colant, pentru că mi-am mai luat unii asemănători care îmi veneau lărguți. De aceea, am ales măsura XS și în sfârșit am găsit o pereche care să îmi vină fix pe corp. Colanții nu sunt confecționați dintr-un material moale de bumbac, ci dintr-un material cu textură matasoasă, care însă de simte foarte plăcut pe piele. Sunt foarte subțiri, motiv pentru care fie îi voi purta cu o pereche de dresuri groase, fie îi voi păstra până la primăvară, când o să se mai încălzescă vremea. Sunt pantaloni tip jeggings, cu elastic în talie. Ce nu îmi place este faptul că se murdăresc foarte ușor, iar de material se prind toate scamele, ațele, tot.
    Bluza a fost al doilea articol pe care l-am ales, datorită culorii. Îmi plac mult hainele albe, chiar dacă sunt mai pretențioase decât restul și se deterioarează mai ușor decât alte hainele în alte culori. Este o bluză tip boucle, adică are mici bobițe prinse de material. Bluza este transparentă, motiv pentru care o voi scoate la purtare tot la primăvară. Există și varianta de a o purta cu un body/maieu pe dedesubt. Bluza are croiala high-low, însă eu o voi purta băgată în pantaloni. Momentan, este la 50% reducere pe site, la un preț avantajos.

Pantaloni FrontRowShop.com
Bluză FrontRowShop
Jachetă SheInside.com
Ghete Asos.com
Geantă Oasap.com
Cercei handmade EbonyVintage







2 comentarii:

  1. Frumoasa tinuta, iar bluzita e draguta, imi place modelul ei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta foarte bine! Bluzita imi place ca e finuta..Jacheta e superba, iar poseta nu mai spun :) ..si cerceii imi plac foarte mult..pe mine nu prea ma avantajeaza acest stil, dar tie iti sta bine :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...