marți, 4 februarie 2014

Wishlist de februarie


    Nu trece o lună fără ca noi fetele să nu adăugăm ceva nou pe lista de dorințe. Mă simt foarte norocoasă că pot să îmi fac o astfel de listă și că știu că o parte din lucrurile din ea vor fi ale mele. Chiar dacă nu sunt o persoană materialistă, nu pot să contest faptul că aceste mici atenții îmi aduc o mare bucurie.
    Pentru luna februarie, dorințele nu sunt chiar atât de mari, mai ales că deja am avut o listă de dorințe aniversară, din care am bifat toate lucrurile. În plus, deja mi-am luat angajamentul ca în 2014 să cheltuiesc mai puțini bani pe haine și cosmetice, așa că voi încerca să reduc cumpărăturile cât de mult. Desigur, avem cu toții dreptul să ne facem liste peste liste, așa că iată ce îmi doresc eu la început de februarie, în plină iarnă:


   De când m-am făcut roșie la păr, îmi fug ochii numai după haine verzi, sau măcar după verde-mentă, așa că încerc să aduc această culoare în dulapul meu cât mai am timp, până îmi va veni iar pofta să mă vopsesc într-o altă nuanță. Așa că mi-aș dori un cardigan verde cu model geometric, mai ales că i-am luat surorii mele unul asemănător de Crăciun și este tare frumos. Acest tip de pulover este cu atât mai grozav cu cât poate fi purtat cam tot anul, în diverse combinații.



   Rămân la nuanța verde-mentă, pentru că am pus ochii pe o pereche de pantofi superbi de la Ted Baker, disponibili pe Asos, la prețul de 110 lire. Nu exagerez când spun că produsele de la această firmă sunt excepționale, atât ca design, cât și din punct de vedere al calității. Eu tocmai am primit o pereche de pantofi decupați de la Ted Baker și sunt fantastici, așa că sunt sigură că și cei de mai sus sunt la fel de frumoși, însă mi-ar produce și o gaură mare în buget.
     Sora mea a cumpărat pentru prietena sa cea mai bună o pereche de cercei ca cei de mai jos, însă varianta pe alb/ivoire și sunt foarte reușiți. Chiar dacă sunt confecționați din metal, cerceii nu sunt deloc grei.
^Romwe/ $10

    Nu știu cum se face, dar am zis să-mi cumpăr cât de curând o rochie de culoare galbenă, mai ales că nu am niciuna în șifonier. Până la urmă m-am oprit la această rochiță simplă, de vară, cu imprimeu. Nu știu cât de bine arată în realitate, însă a fost o alegere de moment, probabil mă voi răzgândi în privința ei.
    Și ca să nu fie singură, i-am găsit și o pereche de cercei galbeni, tot așa mai opulenți, cum îmi plac mie. Dacă de rochie nu știu ce să zi, să o iau, să nu o iau, de cerceii parcă nu m-aș îndur să-i las să văd cum dispar din stoc fără ca eu să-i comand. Și s-ar asorta de minune cu frumoasa geantă cu franjuri de pe Asos.com, una dintre tendințele pentru anul 2014 în materie de genți. 

^SheInside/ $17


^SheInside/ $8

     

     De un singur obiect cosmetic aș avea nevoie și anume o trusă de farduri în tonuri maronii, cum este cea de la Choies. Nu știu în ce măsură își merită banii, însă mă voi mai documenta înainte să mă decid dacă are rost sau nu să o comand.

^Choies/ $14

   Rămân la cosmetice, pentru că mi-am făcut deja o listă impresionantă cu ce anume mi-aș achiziționa de pe Strawberrynet.com, așa că  aș vrea o trusă de rujuri de la Pixi în tonuri de roz, un parfum de la Trussardi și un demachiant de la Orlane:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...