luni, 3 februarie 2014

Trusele pentru iluminare și bronzare Ultraflesh de la Fusion Beauty




     De curând, am primit spre testare trusa pentru iluminare Ultraflesh Shinebox de la Fusion Beauty, într-o campanie de testare organizată de magazinul meu online preferat de cosmetice: Strawberrynet.com. Eram curioasă să văd cum arată în realitate această trusă completă pentru iluminarea tenului, pentru că deja aveam varianta pentru bronzare, cu care m-am înțeles foarte bine, grație calității sale. Tusa pentru bronzare a fost inclusă într-o comandă Strawberrynet mai veche, alături de alte produse de la brandul Fusion Beauty.
    Trusa pentru strălucire a venit ambalată tot într-o cutie de carton neagră, aspectuoasă, care te atrage numaidecât să o deschizi și să descoperi ce se ascunde în ea. Din cutie am scos o trusă de machiaj sub formă paralelipipedică, care se deschide sub forma unui evantai, ascunzând trei secțiuni diferite pentru iluminarea perfectă a tenului.
    

    În prima secțiune- pentru evidențiere, am descoperit o pudră iluminatoare, însă mie mi s-a părut un pic cam închisă pentru tenul meu, așa că nu am folosit-o pentru toată fața, ci numai pe pomeți, nas și pe bărbie. Eu am utilizat, așadar, pudra pe post de fard de obraz, de aceea am aplicat-o în locurile recomandate de make-up artiști.
    Cea de-a doua secțiune- pentru strălucire, include două farduri-cremă iluminatoare, ce pot fi folosite oriunde pe față, asigurând o iluminare încântătoare. Fardurile asigură o strălucire frumoasă, naturală, fără a arăta prea metalic sau exagerat. Eu am aplicat fardurile cu degetele, pe pomeți, nas, bărbie și în colțurile ochiului. Fardurile se aplică cu ușurință, nu se strâng și au o rezitență îndelungată pe față. Ambele nuanțe sunt mai deschise decât nuanța fardului-pudră de deasupra, iar favoritul meu este cel mai deschis dintre ele.
    În partea de jos, trusa ascunde două creioane pentru iluminare, unul alb-metalizat, iar celălalt într-o nuanță piersică-metalizată. Creioanele sunt retractabile și permit aplicarea facilă a produsului. Chiar dacă sunt mici, ele se folosesc mai mult în colțurile ochiului, pentru a oferi luminozitate ochilor, așa că nu consumăm o cantitatea prea mare la o aplicare. Creionul mai închis poate fi folosit și ca fard sau ca bază pentru fard. Creioanele au mina foarte moale și se aplică cu ușurință.





    Trusa este potrivită pentru toate tenurile: pentru fetele cu ten deschis și mediu, ea este utilă pentru iluminare, dar și pentru bronzare, în timp ce pentru tenurile închise poate fi utilizată doar pentru strălucire. Eu sunt de părere că orie femeie trebuie să folosească produse pentru iluminare, pentru că acestea conferă strălucire și oferă un aspect proaspăt, natural și sănătos. În plus, produsele de iluminare sunt ușor de folost chiar și de o începătoare în ale machiajului, așa că nu ar trebui să vă fie teamă să le încercați (mai ales că nimeni nu s-a născut învățat, așa că la început veți experimenta, iar apoi veți include aceste produse în ritualul de înfrumusețare).
     Prețul trusei este de 107 lei și poate fi comandată de AICI. Având în vedere că este o trusă completă pentru strălcuirea feței, pentru că include o pudră de evidențiere compactă, două farduri cremoase pentru strălucire și două creioane pentru iluminare, prețul este convenabil și se merită să facem această achiziție.


    După cum v-am spus anterior, eu am și trusa pentru bronzare Ultraflesh Bronze Metalika, care este varianta mai închisă a trusei de mai sus, potrivită femeilor cu tenul mediu sau închis. Dacă fardurile cremă și creioanele au nuanțe asemănătoare, marea diferență constă în fardul de obraz. În cazul acesteia, fardul este foarte intens, cărămiziu, și merge folosit numai ca blush bronzant, evidențiind foarte frumos pomeții. Ca și celălalt, acesta conține particule străluciotoare fine care iluminează frumos obrajii, oferindu-le o culoare sănătoasă. Trusa aceasta este perfectă vara, când ne bronzăm și culaorea pielii se închide mult, iar contrastul nu este atât de puternic.


    În fotografia de mai jos puteți observa că fardurile cremă ale truselor sunt foarte apropiate ca și culoare, ambele oferind o strălucire încântătoare tenului. În dreptul fiecărui fard este un marcaj: anyway și anytime, care indică faptul că ne putem ilumina tenul în orice moment al zilei, iar produsul poate fi aplicat pe orice porțiune a feței.


  Și creioanele sunt aproape identice, la fel de cremoase și de ușor de aplicat. Fiind micuțe, mie mi se par tare simpatice, chiar dacă le mai rătăcesc prin portfard. Eu am trusa Bronze Metalika de câteva luni și am folosit-o destul de des, însă abia dacă se observă că a fost folosită, ceea ce mi se pare minunat, mai ales că produsul în sine îmi place mult și mă pot bucura de el cât mai mult timp. Trusa pentru bronzare și strălucire poate fi comandată de AICI, la prețul de 107 lei.



     În ultima perioadă am folosit mai multe produse marca Fusion Beauty, toate comandate de pe Strawberrynet.com :






Extra 5% Off + Free Gift for New Customers at StrawberryNET!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...