vineri, 2 mai 2014

Purtam haine Zara la preturi accesibile


  Zara este unul dintre brandurile mele favorite, datorita materialelor speciale, a hainelor din dantela sau brodate. Din pacate, nu ma pot apropia de hainele din mall-urile romanesti decat atunci cand sunt reduceri, pentru ca preturile mi se par mult prea mari. Chiar daca mi le permit, nu-mi vine sa arunc o suma de bani destul de mare pe o fusta sau o rochie.
   De cand am descoperit outletul online Kurtmann.ro imi pot achizitiona haine si accesorii Zara la preturi accesibile, mult mai mici decat cele din raft. Desigur, ca in orice outlet, nu vom gasi hainele din ultima colectie, dar eu nici nu sunt genul care sa fie obsedat dupa acest lucru.
   Cum pe site au fost introduse modele noi marca Zara, m-am decis sa fac o selectie cu hainele mele favorite. E drept ca am facut o mica cautare si am gasit si imaginile mai profesioniste ale produselor (majoritatea sunt imaginile originale ale produselor). V-am mai spus eu ca fotografiile sunt minusul site-ului Kurtmann, insa daca aveti putin timp la dispozitie puteti cauta pe google imaginile originale cu produsele care va intereseaza.
    Pentru cei care inca nu sunt familiarizati cu acest magazin online, aflati ca preturile sunt mici, produsele sunt de la branduri cunoscute precum Zara, Bershka, Asos, iar transportul este gratuit pt comenzile mai mari de 190 lei (pt restul coemenzilor, transportul este de numai 15 lei, iar pachetul trimis prin curier rapid ajunge in 24-48 ore).















   Acestea nu sunt singurele modele Zara. Pentru a vedea toate modelele marca Zara din magazinul online Kurtmann.ro click pe imaginea de mai jos:

Kurtmann

Un comentariu:

  1. Ce super sunt hainele selectate de tine! Imi plac aproape toate.
    Intr-adevar, Kurtmann e un site tare misto la acest capitol, au preturi foarte bune si o gramada de branduri cunoscute. Mai au un pic de lucrat la capitolul foto, dupa cum ai spus si tu, in rest nu prea e nimic de comentat :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...