joi, 2 aprilie 2015

Review Vopsea de păr Syoss Professional Performance - Nuanța 10-5 Blond Los Angeles


   Sunt deja la a doua experiență cu vopseaua de păr Syoss Professional Performance, nuanța Blond Los Angeles,pe care am comandat-o online de AICI. Singura diferență este aceea că prima oară părul era mult mai deschis, acum aplicând vopseaua pe un blond mediu.
   Syoss Professional Performance este o vopsea permanentă, recomandată pentru persoanele care au părul de la blond deschis la blond închis, deoarece nu are o putere foarte mare de deschidere. Nuanța este inspirată de cele mai în vogă tendințe în materie de hairstyle, alături de Șaten Paris și Roșcat Londra.


   Nuanța de pe cutie este un blond rece aprins (conform descrierii), însă pentru acest lucru părul trebuie să fie într-o culoare foarte deschisă. În cazul meu, nuanța obținută a fost un blond mediu spre blond deschis, o nuanță foarte plăcută, dar mai ales naturală și uniformă.

   Vopseaua are mirosul tipic al vopselei cu amoniac, însă nu este unul insuportabil. Cutia conține un recipient din plastic cu pipetă, perfect pentru a amestecă cele două soluții pentru vopsire. Eu am scurt tubul cu vopsea și oxidantul în acest tub și l-am agitat bine. Dozarea vopselei este foarte practică, astfel că m-am vopsit rapid, folosind și pensula. Eu am uitat să folosesc mănușile și am văzut efectele dizolvantului pe mâinile mele, așa că nu uitați să vă puneți mănuși când vă vopsiți.
   Am aplicat-o atât la rădăcini, cât și pe lungime. Pentru că m-am tuns și părul este mult mai scurt, un singur tub de vopsea mi-a ajuns. Am lăsat vopseaua să acționeze timp de 30 minute, apoi am clătit-o bine de tot. Am aplicat și balsamul pentru întreținerea culorii și părul mi-a rămas foarte moale. Folosesc un șampon blând pentru a curăța resturile de șampon imediat după vopsire.

   Vopseaua și-a păstrat intensitatea timp de o lună de zile. Am apreciat nuanța naturală pe care am obținut-o și faptul că nu a fost foarte agresivă cu părul meu. Dacă vreți să vă vopsiți cu această vopsea, luați în considerare că nu trebuie să aveți mai mult de 30% fire albe.

   Puteți comanda online această vopsea de AICI ,la cel mai bun preț!

   Voi ați încercat până acum această vopsea de păr?






   M-am mai vopsit și cu:
- Vopsea Syoss professional performance- Nuanța 4-2 Mahogany Brown (Click aici)
- Vopsea  fără amoniac Syoss Oleo Intense - Nuanța 6-76 Warm Cooper (Click aici)
- Vopsea  fără amoniac Syoss Oleo Intense - Nuanța 9-60 Sandy Blond (Click aici)
- Vopsea Syoss Professional Performance - nuanța 10-95 Blond Intens Rece (vezi aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...