luni, 21 martie 2016

Review: Vopsea de păr L' Oreal Excellence Creme 9.1 - pentru un blond natural


     Dintre toate experiențe personale de vopsire a părului, am observat că cel mai bine mă înțeleg cu vopseaua L' Oreal. Am încercat și Recital Preference, chiar și varianta fără amoniac Casting Creme Gloss, iar acum a venit momentul să încerc și Excellence Creme.

   Vă spun din capul locului că iubesc părul blond și mă bucur că pot avea o nuanță naturală fără să folosesc un decolorant în prealabil. Și da, vopseaua L' Oreal  este ideală pentru obținerea unui blond natural, fără să ai grija că te trezești cu nuanțe oribile de portocaliu. Verificați totuși pe spatele cutiei căror nuanțe de păr i se potrivește această vopsea, deoarece culoarea de pe cutie nu poate fi obținută pur și simplu prin vopsire în cazul unui păr șaten închis.

   Aceasta vopsea poate fi comandata online de AICI.


   Experiența cu vopseaua Excellence Creme s-a asemănat extrem de mult cuRecital Preference, despre care v-am povestit AICI. În ambele cazuri am folosit nuanța 9.1 și rezultatul este aproape identic, adică un blond natural cald, de culoarea mierii. Diferența dintre cele două este aceea că Excellence Creme conține un tratament pre-colorare.

   M-am vopsit acasă, singură, folosind nuanța 9.1 -Natural Light Ash Blonde. O cutie mi-a ajuns pentru părul meu de lungime medie, nu foarte des și cu firul subțire. Vopseaua, după amestecare, nu este colorată, așa că aveți grijă să distribuiți uniform produsul, ca să nu vă treziți apoi cu porțiuni de păr nevopsite și cu pete în cap.

   Cutia de vopsea L' Oreal Excellence Creme conține:
          - un tratament protector pre-colorare
          - un tub cu cremă colorantă (1)
          - un recipient cu revelator de culoare, prevăzut și cu un aplicator tip pieptene (2)
          - un balsam după colorare (3)
          - o pereche de mănuși

   Cum să ne vopsim corect?
 1.  Înainte de vopsirea propriu-zisă, vom folosi tratamentul protector pre-colorare, care se aplică pe vârfurile uscate, evitând rădăcinile părului și se lasă să acționeze timp de 2 minute, după care se clătește cu apă caldă.

2. Folosim mănușile de unică folosință și turnăm conținutul cremei colorante (tubul nr 1) în recipientul cremei revelatoare (flaconul nr 2). Agităm bine flaconul, pentru ca cele două produse să devină un amestec omogen.

3. Putem aplica vopseaua cu o perie de vopsit sau folosind aplicatorul tip pieptene din cutie. Acesta din urmă permite dozarea precisă a vopselei fix de la rădăcina părului și până la vârfuri, forma de pieptene reușind să descurce părul și să ne asigure o colorare uniformă.

4. Vopseaua se lasă să acționeze timp de 30 minute, după care clătim părul bine de tot, până ce apa rămâne curată.

5. La final, aplicăm pe păr jumătate din Balsamul după colorare (flaconul nr 3) și-l lăsăm să acționeze timp de 1-2 minute, după care îl clătim bine. Cealaltă jumătate o vom folosi peste vreo 2 săptămâni din momentul vopsirii, pentru a asigura a rezistență cât mai bună a culorii.
*****

   Vopseaua de păr L' Oreal Excellence Creme este o vopsea permanentă, ce conține amoniac. Din acest motiv, în timpul vopsirii veți resimți un miros înțepător, nu tocmai plăcut. După vopsire, părul s-ar putea să se usuce datorită amoniacului, de aceea vă recomand să folosiți atât tratamentul pre-colorare, cât și balsamul după colorare, pentru a proteja cât de cât firul de păr.

   Eu am vrut o nuanță naturală de blond și asta am și obținut. Mi s-a întâmplat să mi se spună că natura m-a înzestrat cu o nuanță frumoasă de blond, însă adevărul este că eu am părul vopsit. Am apreciat culoarea uniformă și strălucitoare, deși aceasta își pierde din strălucire cu fiecare spălare.

  Un truc pe care l-am învățat de curând: Nu folosiți șampon după vopsire (eu obișnuiam să fac acest lucru și este greșit). Este normal ca părul să se simtă încărcat după vopsire, dar tocmai acesta este secretul unei culori frumoase: să lăsăm vopseaua să acționeze și să intre in firul de păr.

   Cel mai bun preț: 27 lei (poate fi comandată online la acest preț de AICI)








Deși lumina nu este cea mai bună, am încercat să surprind culoarea mierii pe care am obținut-o după vopsire. Repet, am obținut o colorare uniformă a părului, rădăcinile naturale, de culoare șaten, au fost deschise foarte plăcut.





2 comentarii:

  1. Da. Si eu folosesc tot vopseaua de la L'Oreal. Faza cu spalatul mi-a dat si mie batai de cap ca nu intelegeam de ce se tot curata vopseaua dupa doua zile. Dar si senzatia aia de mancarimi pe pielea capului nu este prea placuta. Am rezolvat cu pieptanat des in astea doua zile dupa vopsit si cu un balsam.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna. eu folosesc ColorPure de la Lorvenn dar cand nu gasesc nuanta dorita, Excellence e mereu produsul inlocuitor! sunt multumita de rezultate, desi imi cam aspreste parul dupa

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...