joi, 20 martie 2014

Cumpărături cu accente nude & bronz


   Îmi plac mult de tot accesoriile în nuanțe de auriu și bronz, precum și hainele care au aplicații metalice. Mereu m-au cucerit bluzițele cu multe mărgeluțe, iar când am văzut crop top-ul H&M am știut că trebuie să fie al meu. Topul este confecționat din șifon bej și este prevăzut cu căptușeală. Aplicațiile de mărgele transformă acest top banal într-un articol vestimentar de mare efect. Acum aștept să se mai încălzească puțin, să-l scot la plimbare.



    V-am mai arătat noile ghete pe care le-am primit cu ultima comandă Oasap. Chiar dacă sunt confecționate dintr-un înlocuitor sintetic al pielii întoarse, ele arată foarte bine în realitate. Poate mi-ar fi plăcut ca botul să fie un pic mai alungit, dar și așa, cu acele curelușe aplicate, mi se par tare simpatice și ușor de combinat.

 
   De pe Strawberrynet.com nu se putea să nu-mi cumpăr un parfumaș nou, așa că am optat pentru un parfum marca Trussardi. Știam că parfumurile acestui brand sunt feminine și miros foarte bine și chiar dacă achiziția este tot un blind-buy, am nimerit o aromă care este pe gustul meu. Am profitat de reducere și am cumpărat parfumul la un preț destul de accesibil. Încă mai este disponibil la promoție aici. Restul produselor din comanda Strawberrynet vi le voi arăta într-o postare viitoare.
   În afară de acestea, mi-am luat și o pereche de cercei atârnători, din metal  de culoare bronz. Cred că este a patra pereche de cercei pe care o cumpăr luna aceasta, deja mi-am propus să fac o postare în care să vă arăt o parte din colecția mea de cercei. V-ar plăcea să-i vedeți?
   Pe voi ce achiziții vă îndeamnă acest început de primăvară să faceți?


Un comentariu:

  1. Îmi place topul ales din H&M ! Sper să reziste mărgeluțele la spălare și să-l poți purta cu plăcere cât mai mult timp ^^

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...