luni, 31 martie 2014

Orange is the new black


    Dacă aș putea, aș interzice culoarea negru, mai ales la încălțăminte. Mereu am evitat pantofii, sandalele și cizmele de culoare negru, pentru că mi s-au părut că oferă un aspect monoton ținutei, se prăfuiesc și se murdăresc cu ușurință. 
   Când am văzut că în sezonul primăvară-vară 2014 negrul a fost dat la o parte, nu am putut decât să mă bucur. Mai mult, acesta a fost înlocuit de o culoare vie, caldă: portocaliul/ orange. Îmi place culoarea oranj și chiar dacă unele persoane ar afirma că este o culoare îndrăzneață, mie mi se pare frumoasă și ușor de asortat. Și cu siguranță este o culoare mai plăcută decât negrul!
   Designerii au optat pentru portocaliu celosia, o nuanță de oranj foarte caldă, destul de versatilă. Celosia provine din limba greacă și înseamnă „ca o flacără”, de aici și nuanța despre care am ales să vă vorbesc în acest articol. 
   Cercetând în detaliu fiecare model din magazinul online de încălțăminte Asortie.ro, am găsit câteva perechi foarte frumoase, pe care nu m-am putut abține să nu vi le arăt și vouă. Dacă printre voi sunt și iubitoare ale culorii negru, sunt convinsă că vă veți convinge că în acest sezon este mult mai potrivit să alegem una dintre perechile de mai jos.

   Pentru începutul de primăvară, care este mai călduros decât ne-am fi așteptat cu toții, am ales Pantofii Johny, confecționați din piele întoarsă într-o minunată nuanță de portocaliu.
   Îmi place la nebunie cum se asortează materialul cu tocul confecționat din lemn, cât și cu marginile pantofului, de culoare maro. Acest joc de culori ne oferă posibilitatea de a combina pantofii cu cât mai multe haine. În general, oranjul se potrivește cu tonurile nude, pământii, de maro, bej, crem.
   Pielea întoarsă este materialul perfect când vine momentul să facem trecerea de la iarnă la primăvară. În plus, mie îmi place și botul rotund, ușor alungit al pantofului, cât și tocul nu foarte înalt. I-aș purta în combinație cu o pereche de jeanși într-o ținută casual-smart, sau în combinație cu o rochie cu flori în tonuri de maro pentru o ținută boho-chic.


   O variantă mai practică și mai comodă a pantofilor de mai sus sunt acești frumoși balerini, lucrați tot din piele întoarsă de culoare oranj.
   Balerinii sunt potriviți pentru primăvară, când toată lumea iese la plimbare după iarna lungă care ne-a ținut mai mult în case. De când s-a mărit ziua, putem să prelungim programul de plimbare, de ieșit prin oraș, așa că un toc comod cum este cel al balerinilor ne va oferi bună-dispoziție și nu vom obosi de la atâta mers pe jos.
    Ca și pantofii, acești balerini simpli, dar de efect, sunt versatili și pot fi combinați atât cu blugi clasici, cât și cu fuste sau rochii înflorate. Mai mult, sunt soluția perfectă pentru birou, în acest mod putem să dăm puțină culoare ținutelor sobre, în culori închise.

   Rămân tot la balerini, pentru că am mai găsit o pereche simpatică foc, numai că acum am trecut la piele naturală. Îmi place la nebunie fundița aplicată, care este de mare efect.
   În general, balerinii nu sunt la fel de feminini ca pantofii, însă putem compensa această diferență optând pentru o pereche cu diverse aplicații, cum sunt acești balerini cu fundă.
   Balerinii ies în evidență și prin contrastul dintre pielea oranj și talpa de culoare alb, cât și prin forma botului, care nu este nici perfect ortund, nici ascuțit.
  Aș purta acești balerini cu o pereche de jeans bleumarin și un top sau un pulover croșetat alb, sau chiar și cu o cămașă casual albă.
   Dacă am lăsat deoparte pielea întoarsă, atunci este cazul să vă arăt și o pereche de pantofi decupați. Pantofii Thea Visconti sunt o combinație inteligentă între pantofi și sandale, cu un aspect deosebit de feminin, În același timp, acești pantofi au un aer retro, așa că eu i-aș purta mai mult cu rochii. Mi-ar plăcea să îi port în combinație cu o rochie cu croială A-line din dantelă albă sau bej.
   Decupajul lasă frumos la vedere piciorul, iar acest tip de pantofi poate fi purtat atât cu dres, cât și cu piciorul gol. Multe persoane refuză să poarte pantofi decupați cu dresuri, însă dacă alegem pentru nuanța potrivită, aspectul poate fi unul reușit.
   Tocul gros, este suficient de înalt cât să fie și comod, dar și elegant în același timp. Un mare plus este bareta, care îmi amintește de minunații pantofi vintage.

   Nu puteam să nu aleg și o pereche de pantofi color block, mult mai decupați, potriviți abia pentru sfârșitul de primăvară, când temperaturile vor mai crește. Pantofii Exclusive sunt  aproape ca niște sandale, fiind decupați atât în față, cât și pe părțile laterale.
  Dacă vă gândeați că oranjul este greu de combinat, iată o dovadă a faptului că arată foarte bine chiar și în combinație cu verde.
  Îmi place la nebunie tocul de lemn și chiar dacă este mai înalt, este ajustat de platforma din partea din față. Se potrivește de minune cu pielea naturală de culoare oranj, creând un contrast foarte plăcut.
   Acești pantofi sunt potriviți atât pentru ținute casual, dar pot fi purtați și la petreceri, cu rochii din materiale vaporoase.

    Îmi place faptul că în magazinul online Asortie.ro se găsesc multe modele de încălțăminte pentru toate gusturile, indiferent de ce culoare ai alege. În plus, prețurile sunt accesibile, având în vedere designul pantofilor, dar mai ales materialele de cea mai bună calitate.
    Vouă vă place culoarea portocaliu? Ați înlocui pantofii de culoare negru cu o pereche dintre cele de mai sus?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...