luni, 31 martie 2014

Haine cu personalitate


   Sunt genul de persoană care se folosește de îmbrăcăminte pentru a se exprima. De la bluze, la rochii, pantofi, genți și bijuterii, toate reflectă felul meu de a fi, sunt o carte de vizită a personalității mele. De fiecare dată sunt atentă ce port, mai ales că de cele mai multe ori îmi place să fiu în tendințe cu moda. Sunt convinsă că alegerea hainelor și a accesoriilor care ne reprezintă pe fiecare în parte este cheia succesului pentru obținerea unui stil vestimentar reprezentativ. Mai mult decât atât, te simți în largul tău și sigură pe tine atunci când porți haine care se potrivesc felului tău de a fi.
   Pentru acest început frumos de primăvară am optat pentru o ținută care exprimă forță, poftă de viață, dar și feminitate. Poate vă mirați cum pot fi aduse aceste trei elemente laolaltă, însă veți observa ce aromonie se creează între ele, dacă optăm pentru piesele și accesoriile vestimentare potrivite. Cum personalitatea mea este una complexă, m-am jucat cu mai multe texturi, materiale, croieli și culori, așa că rezultatul este unul care mă caracterizează: un outfit casual-smart cu câteva piese de efect.

   Pentru început, am optat pentru Bluza Marine albă, cu model floral dantelat, pentru că mi-am dorit un articol care să exprime feminitate, delicatețe. Eu sunt o fire romantică, iar dantela și broderia sunt materialele mele preferate când vine vorba de bluze. De obicei, optez pentru dantela alba, care poate fi purtată în combinație cu fuste și pantaloni în aproape orice culoare și imprimeu.
   Niciodată aceste materiale nu se vor demoda, iar designerii le-au reinventat, introducându-le în colecțiile lor de fiecare dată, folosindu-le ca pe un simbol al frumuseții feminine.
   Această shift blouse, cu croi masculin, este o variantă potrivită atât pentru ținutele casual, cât și pentru cele office, fiind o piesă de rezistență a sezonului primăvară-vară 2014.
  Prin acest articol vestimentar mi-am exprimat latura romantică și feminină a personalității mele, o latură pe care fiecare femeie ar trebui să o afișeze prin ținuta ei.


    De departe cea mai mare revelație vestimentară a sezonului, Fusta Atos Lombardini este piesa-centrală a ținutei. Croiala midi, tipică fustelor tea-skirt, atât de apreciate în acest sezon, cât și materialul reușesc să exprime în mod evident latura puternică a personalității mele, forța feminină.
    Pe lângă lungime, fusta este un must-have al sezonului și datorită faptului că este plisată. Fustele plisate sunt de mare efect! Eu îi ofer un mare plus pentru material, pielea ecologică fiind lucrată frumos și având calitatea de a fi verstilă.
   Prin ce alt articol vestimentar ne putem exprima forța, puterea, independeța decât prin această minunată fustă din piele ecologică neagră.  Am ales culoarea negru pentru a da forță acestui outfit și pentru că mi-am dorit să creez o ținută modernă alb-negru, personalizată.
   Așa cum am spus, am încercat să personalizez ținuta black-white, aducând-o la viață prin două accesorii vestimentare pline de culoare.
   Dacă ați consultat deja paleta de culori a sezonului primăvară-vară 2014 știți deja că una dintre acestea este galbenul freezie. În această culoare sunt și accesoriile alese de mine, o poșetă deosebită din lemn cu închizătoare aurie și Brățara Cuckoo Moment, confecționată din piele și argint.
   Orice om serios are nevoie de puțină culoare în viața lui, așa că și eu am optat pentru un strop de culoare care să alunge monotonia ținutei alb-negru.
   Accesoriile galbene exprimă latura mea jucăușă, veselă plină de viață, acea latură a personalității pe care o dezvoltăm din copilărie și pe care o păstrăm vie pentru a putea trece peste greutățile vieții cu zâmbetul pe buze.

   Atât articolele vestimentare, cât și accesoriile au fost selectate din magazinul online Wardrobe B, un concept store curajos, care încurajează femeile să poarte haine care se potrivesc felului lor de a fi. Ne încurajează să ne exprimăm vestimentar, să facem alegerile inteligente, potrivite stilului nostru de a trăi, de a simți, de a gândi.
   Fără să își dorească să impună anumite tendințe vestimentare, Wardrobe B reușește să pună la dispoziția noastră haine și bijuterii cu designuri moderne, în trend. Dincolo de a ne da sfaturi vestimentare și a ne recomanda cele mai recente apariții în materie de fashion, acest concept store ne încurajează să ne descoperim și să ne definim propriul stil vestimentar, să devenim un fashion icon.
    Wardrobe B ne oferă posibilitatea de a alege: de a alege un stil vestimentar personal, însă unul rafinat, creat din articole aparte, în serie mică.
   Acest magazin online ne oferă accesul în exclusivitate pentru România la branduri precum Atos Lombardini, Bruuns Bazaar, Baum und Pferdgarten, Rocio, A Cuckoo Moment, La Kore Milano sau Only E.T will Judge me, branduri foarte puțin cunoscute , sau chiar necunoscute celor mai mulți dintre români. Cu toate acestea, brandurile care se regăsesc în dulăpiorul curajos, sunt recunoscute la nivel mondial grație croielilor deosebite, materialelor de cea mai bună calitate și a stilului fără cusur.
   Mai mult decât atât, Wardrobe B este locul perfect de unde îți poți achiziționa haine aproape unicat, dacă ești adepta hainelor rare, pe care nu le întâlnești și la alte zeci sau chiar sute de persoane. Fiecare articol în sine este o piesă nemuritoare, grație designului clasic, motiv pentru care va fi în trend nu doar acum, ci și peste 3 sezoane, chiar și peste 10 sau chiar mai multe.
 
  Fie că preferăm hainele unice, deosebite, cum sunt cele de la Wardrobe B, fie că încurajăm curentul consumerist, important este să purtăm haine și accesorii care să ne reflecte personalitatea! Voi vă exprimați personalitatea prin haine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...