luni, 28 aprilie 2014

Noul brand Oriflame: The One


   Nu mai este un secret faptul că Oriflame a lansat un nou brand cunoscut sub denumirea de The One, a cărui imagine este Andreea Raicu. Brandul reunește o varietate de produse de machiaj, de la fond de ten, pudră, rimel, cât și produse pentru colorarea buzelor.
   Oriflame este deja o firmă de cosmetice de renume în România, cât și în întreaga lume, fiind recunoscută pentru produsele de machiaj, pentru îngrijirea corpului, a părului și a feței, la prețuri accesibile.
   Din noua colecție The One deja mi-au atras atenția câteva produse, mai ales când vâd panourile publicitare în care Andreea Raicu prezintă produsele în ambalaje tare simpatice. Eu folosesc din liceu, adică de aproximativ 10 ani produse Oriflame și am fost mereu mulțumită de calitatea lor. Dintre toate, produsele de machiaj sunt de departe favoritele mele.

   Mi-a atras atenția, în primul rând Rimelul The One pentru volum, care, grație periuței Lash Explosion și a sistemului Bold Boost Wax, oferă un volum îndrăzneț și o separare superbă a genelor. Rimelurile Oriflame sunt unele dintre cele mai bune pe care le-am folosit, așa că sunt tare curioasă cum se prezintă acesta. Sunt încântată și de faptul că rimelul este disponibil în două nuanțe: Black și Black Blue.



   M-a fascinat și Rujul The One Power Shine, cu un efect intens reflectorizant, datorită perlelor Metashine, care conferă o strălucire cu 50% mai puternică decât un ruj obișnuit. Acest produs pentru colorarea buzelor este disponibil în nuanțe superbe, potrivite fiecărui tip de ten. Eu am pus deja ochii pe câteva, perfecte pentru această vară.

   Nici Luciul de buze The One Power Shine nu se lasă mai prejos, fiind disponibil în nuanțe care te cuceresc instantaneu, iar fardurile de pleoape, frumos colorate, ne așteaptă să ne colorăm frumos ochii în sezonul cald.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...