miercuri, 16 aprilie 2014

Oda pantofilor

Un, doi, trei, câți pantofi tu vrei?
Eu vreau cât mai mulți!
Dacă mă asculți,
intri pe WalkIn
și-ai să vezi acolo mulți pantofi cu stil,
dar și balerini, teniși și sandale
cele mai frumoase, nicidecum banale,
frumos decorate și pe site postate,
numai bune sunt pentru-a fi purtate.
Nu le dați crezare-acuma la bărbați,
pentru noi pantofii-s tare importanți:
vrem câte-o pereche-n fiecare lună,
dacă s-ar putea, chiar la săptămână.
Fiecare haină poate fi purtată
dacă cu pantofii este asortată,
pantaloni și fuste, rochii și bluzițe,
avem pentru toate perechile dorite,
ne-ncălțăm cu stil, e adevărat,
după noi se uită orișice bărbat.
Primăvara dragă a sosit îndată,
cu multe perechi de pantofi ne-așteaptă:
eu ies la plimbare doar în balerini
și mă plimb în parc, printre maci și crini,
iar de-s dantelați și mai mult îmi plac,
îi port toată ziua, din picior nu-i scap.
La rochii frumoase, simple sau cu flori,
o să asortez cei mai scumpi pantofi,
zău că-s concepuți pentru femei cochete,
cu tocuri înalte, bej și cu barete.
Sunt și eu ca voi, dragi femei normale,
am în garderobă teniși și sandale,
perechi de pantofi, ce-s cu drag purtate,
cizme, dar și ghete, zău că am de toate!



   Oda pantofilor a fost scrisă special pentru toate femeile care, ca și mine, iubesc pantofii și care niciodată nu consideră că au îndeajuns de multe perechi în garderobă. Mai mult decât atât, primăvara este un prilej perfect pentru a ne reînnoi colecția de pantofi și de a achiziționa modele noi, care de care mai interesante, cum sunt cele din magazinul online WalkIn.
   Pe site sunt disponibile multe perechi de pantofi, sandale și balerini, în toate culorile și modele, pentru toate gusturile. Cert este că, indiferent de preferințele noastre, avem cu toate o mare pasiune pentru pantofi și știm cât de importanți sunt aceștia în ținuta noastră de primăvară: pantofii ne pun în evidență rochiile din materiale fine, dantelate, balerinii sunt prietenii noștri de suflet când vine vorba de plimbări, iar sandalele sunt modul nostru de a ne bucura necontenit de soare și de căldură.



Un comentariu:

  1. asta da oda a pantofilor, oda bucuriei pentru dulapiorul de pantofi al femeilor si in acelasi timp oda tristetii pentru portofelele barbatilor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...