sâmbătă, 12 aprilie 2014

Ofertă Miniprix de weekend + Comandă


   Deși weekend-ul acesta am un program aglomerat, mi-am făcut puțin timp pentru a vă prezenta promoția Miniprix.ro pentru acest weekend: până la 30% la sute de produse. La câte produse noi sunt aduse pe site, este apoape imposibil să nu vă placă ceva din gama variată de haine, încălțăminte, accesorii și cosmetice, pentru dame, bărbați și copii.
   Nu uitați de pragul de 100 de lei, care vă garantează livrarea gratuită a produselor prin curier rapid. Dacă achiziționați și produse partenere, comanda va fi întârziată cu 2-3 zile lucrătoare, însă eu sunt de părere că merită așteptarea dacă produsele alese sunt de calitate.
   Nu am rezistat tentației și a plasat o comandă. Normal că am depășit valoarea de 100 de lei, dar mi-am luat câteva lucruri drăguțe: o pereche de sandale, un portofel roz, un gel de duș exfoliant cu argn și câteva mici accesorii.



  Acestea sunt produsele alese de mine. Abia aștept să le primesc, vi le voi arăta pe blog într-o postare viitoare. Sunt mulțumită de achiziții și nu cred că din altă parte aș fi reușit să cumpăr atâtea produse cu numai 100 ron.
   Vouă vă atrage atenția ceva din magazinul de pe site? (Click pe imaginea de mai jos pentru a avedea oferta Miniprix)

Miniprix.ro

   

Un comentariu:

  1. I like argan oil very much, I use it mostly for the skin.

    www.saucysiciliana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...