vineri, 11 aprilie 2014

Atitudine de primăvară cu WardrobeB


    WardrobeB.ro, magazinul online cu haine și accesorii de la mărci exclusiviste, a lansat o provocare: să ne exprimăm personalitatea prin haine! După părerea mea, toate femeile ar trebui să poarte haine și accesorii care le caracterizează, care le fac să se simtă bine în pielea lor, fără a se teme de reacțiile celor din jurul lor. Este drept că societatea noastră este una destul de radicală și, în ciuda faptului că încercăm să rspândim conceptul open-mind, încă nu ne putem desprinde de anumite concepții și prejudecăți.  Dacă faceți o vizită în acest magazin virtual cochet veți observa că articolele disponibile nu se adresează tuturor femeilor, ci cele cu o personalitate și un stil vestimentr bine definit, sigure pe sine și inteligente.
   Dacă numele acestui shop online nu vă sună cunoscut, atunci este cazul să vă familiarizați cu minunatul Wardrobe B, locul perfect pentru femeile care își doresc articole de îmbrăcăminte și bijuterii speciale, deosebite. Șansa de a găsi același produs achiziționat de o altă femeie este una foarte redusă, de 1 la 10 milioane, așa că fiecare produs în parte poate fi considerat unic în felul lui.
   Dulăpiorul este încărcat cu adevărate minunății: creații ale unor branduri exclusiviste, precum Atos Lombardini, Bruuns Bazaar, Baum und Pferdgarten, Rocio, A Cuckoo Moment, Isharya, La Kore Milano sau Only E.T will Judge me. Chiar dacă aceste branduri sunt aproape necunoscute în România publicului larg, peste hotare ele sunt recunoscute datorită materialelor de foarte bună calitate și a croielilor fără cusur.
    Chiar dacă prețurile nu sunt pentru toate buzunarele, cine apreciază hainele și accesoriile de bună calitate care se încadrează în categoria pieselor nemuritoare, care nu se vor demoda nici sezonul viitor, nici peste zece sezoane, vor găsi în Wardrobe B locul perfect pentru shopping online.
    Fiecare produs în parte este prezentat în detaliu, astfel că primim toate informatiile necesare legate de material, dimensiuni și culori. Plasarea unei comenzi este facilă și durează câteva momente, însă este de preferat să vă creați un cont, în care aveți acces permanent la statusul comenzilor, actualizarea informațiilor personale și a adresei de livrare.
    Imediat după plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare care conține informații legate de numărul comenzii, detalii legate de produsele comandate și modalitatea de plată preferată. Din momentul în care comanda este confirmată, aceasta va fi livrată 100% gratuit, în termen de 3 zile lucrătoare. Produsele pot fi returnate, fără motivație, în decurs de 10 zile lucrătoare, cu o notificare de retur în prealabil.
   
     Eu am făcut deja o selecție de trei produse preferate, toate se încadrează în tendințele primăvară-vară 2014. Mai mult de atât, sunt în concordanță cu personalitatea și cu felul meu de a fi. Îmi place mult dantela, pentru că sunt o persoană boemă, feminină, romantică și îmi place să arăt acest lucru, așa că Bluza Imperial mi-a atras atenția imediat.
    Rămân la primăvară și nu pot să nu mă gândesc la flori, așa că pantalonii Atos Lombardini cu model floral vor scoae evidenția partea jucăușă, veselă, optimistă a personalității mele. Mereu am apelat la culori și la imprimeuri vesele pentru a-mi etala starea de spirit, așa că din categoria Inele mi-a plăcut inelul Isharya din rășină lucrată manual și aur de 18k.
    Voi cum vă exprimați personalitatea prin haine?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...