vineri, 11 aprilie 2014

Comandă Kurtmann


    În ultima perioadă v-am tot vorbit despre magazinul online Kurtmann.ro, în mare parte deoarece mi-am limitat bugetul pentru cumpărături și încerc să-mi iau lucruri frumoase cu cât mai puțini bani. Acum câteva zile am plasat o nouă comandă Kurtmann, care mi-a sosit foarte repede, în numai 2 zile lucrătoare. De când comand de pe site am început să fac o mică pasiune pentru hainele Bershka, astfel că în această comandă am avut numai produse de la acest brand.
    În primul rând am ales o rochie din dantelă, pe care o aveam de mult timp în wishlist și care nu mai era în stoc, dar probabil că cineva a scos-o din coș și eu am înhățat-o! Rochia a costat 60  de lei, dar nu mai era disponibilă decât în măsura L. Am avut un pic de emoții, dar când am primit-o mi-am dat seama că îmi vine puțin largă doar în partea de sus, dar am norocul că în talie are elastic și se așează bine pe corp. În schimb, mă bucur că nu am găsit măsura S, deoarece mânecile sunt destul de strâmte, iar lungimea celei comandate de mine este perfectă.


    În categoria tricouri am găsit o simpatică bluză Bershka, cu  model floral. Mai jos puteți vedea bluzița în fotografia originală Berska. Am ales măsura S și vine foarte bine pe corp, sunt chiar mulțumită că am achiziționat-o, fiind perfectă pentru sezonul cald. Acum sunt cu ochii pe noutăți, doar-doar voi mai găsi ceva pe gustul meu :)



     În final, mi-am ales și o curea Bershka, din categoria Sale, unde produsele sunt reduse cu până la 80%. Centura aleasă de mine a costat numai 5 lei și a fost redusă de la 25 lei. Pentru a vedea toate produsele din categoria SALE, dați click pe imaginea de mai jos !

Kurtmann

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...