joi, 17 aprilie 2014

WardrobeB, în ton cu personalitatea mea


E primăvar-afară și în suflet,
mi-e viața toată dulce ca un cântec,
și-as vrea ca-n haine, accesorii toate,
să regăsesc a mea personalitate,
n-am să îmbrac o haină doar pentru că-i comodă
și nicidecum doar pentru că-i la modă,
eu am trăiri, emoții, sentimente
și nu mă-mbrac doar pentru complimente,
nu caut accesorii, haine inedite,
ci doar ceva ce să mă reprezinte,
să pot să spun: Uite, așa sunt eu,
sunt unică și specială-n felul meu!
Am să îmbrac o rochie specială
doar pentru că afară-i primăvară
și pentru că la fel e și în suflet,
și toată-s veselă, și-un zâmbet,
așa sunt eu de fel, extravertită,
nu pot să nu arăt că-s fericită,
port accesorii-n tari culori
căci cerul meu este albastru, fără nori.



  Magazinul online Wardrobe B ne-a lansat o provocare interesantă: cum ne exprimăm personalitatea prin haine. O astfel de provocare nu putea fi lansată decât de un concept store care comercializează articole și accesorii vestimentare de la branduri exclusiviste, cu croieli moderne și materiale de calitate superioară. Cu toate că brandurile prezente pe site, precum A Cuckoo Moment, Atos Lombardini sau Bruuns Bazaar nu ne sunt tocmai cunoscute, ele se remarcă prin articole clasice, care nu se vor demoda în viitor. Croielile tipice articolelor de bază se potrivesc tuturor siluetelor, însă pe lângă croială trebuie să luăm în considerare și culorile, materialele și decorațiunile fiecărui produs în parte.
   WardrobeB nu încurajează alegerile îndrăznețe și inedite, ci pe cele care se potrivesc felului nostru de a fi, principiilor după care ne trăim viața, dar mai ales stilului nostru vestimentar. Corpul nostru este cartea noastră de vizită, este oglinda sufletului nostru; așa cum sufletul este „îmbrăcat” de cele mai nobile sentimente, la fel trebuie să ne îngrijim și de corpul nostru.
   Fiecare dintre noi are o personalitate care îl caracterizează, adică totalitatea valorilor, trăirilor și acțiunilor sale, așa că nu se cuvine să ne îmbrăcăm cu toții după aceleași tipare. Tocmai acest lucru ne recomandă și WardrobeB, să fim unici și în vestimentație, pentru că unici ne-am născut, prin însuși felul nostru de a fi.
   Eu am o personalitate extravertită, intuitivă și afectivă, așa că îmi plac hainele și accesoriile care mă reprezintă și care mă pun în evidență. Apelez la accesorii colorate de care mă folosesc pentru a proiecta trăirile interioare și sentimentele mele. Fiind o persoană afectivă, îmi plac hainele în culori delicate, cum sunt tonurile nude sau pastel, care nu sunt agresive la contactul vizual. 
   Voi ce personalitate aveți? Ce haine vi se potrivesc cel mai bine?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...