vineri, 30 mai 2014

Bronz frumos, fără arsuri: Loțiune autobronzantă St. Moriz


    Cele mai multe femei își doresc o piele frumos bronzantă, însă de cele mai multe ori nuanța perfectă de bronz fie nu se obține deloc, fie se obține cu sacrificii. În plus, atât metoda naturală, cât și cea artificială de bronz la solar afectează într-o anumită măsură pielea.

   Pentru femeile cu pielea mai închisă la culoare, expunerea la soare este o plăcere, pentru că ele obțin un bronz perfect imediat, fără arsuri. 

   Pentru femeile cu pielea de culoare medie, bronzul natural perfect poate fi obținut, însă nu la fel de intens și de rapid ca femeile cu pielea închisă. Eu mă încadrez în această categorie și de multe ori am avut probleme cu pielea arsă de soare, cu usturături și iritații neplăcute, oricât de multă cremă de protecție mi-aș fi aplicat. Soarele arde, în cazul în care ne expunem la temperaturi ridicate un interval mai îndelungat, în special atunci când ne dorim cu ardoare să obținem un bronz ca în reviste cât mai rapid.

   Pentru femeile cu pielea deschisă și foarte deschisă, bronzatul natural este o mare problemă, din nefericire. Pielea abia dacă se bronzează ci, mai degrabă, se înroșește. De cele mai multe ori, apar arsurile solare, chiar și în cazul folosirii cremelor cu SPF50.

   Eu nu am fost niciodată la solar, pentru că nici nu mi se pare o modalitate sănătoasă de bronzare și nici nu am văzut până acum vreo persoană bronzată la salon al cărui bronz să îmi placă. Nuanțele sunt fie de un maro-oranj, fie un maro închis, deloc natural, în funcție de pigmentul pielii. Pielea pare foarte uscată și afectată de bronzarea aceasta. De aceea, nu recomand nimănui bronzul la solar, ci o variantă accesibilă oricui, recomandată în special persoanelor cu pielea deshisă sau medie ca și culoare: produsele autobronzante.

  Astăzi am să vă vorbesc despre Autobronzantul St Moriz (disponibil AICI), cu care am avut o experiență plăcută și pe care vi-l recomand și vouă, cu mare drag:


  
  Produsele St Moriz (vezi AICI)  sunt foarte diversificate, așa că puteți alege dintre loțiuni, spume sau alte creme autobronzante,  în funcție de culoarea pielii. 

    Loțiunea St Moriz Dark are o textură lichidă, ușor vâscoasă, care se prelinge printre degete și are o nuanță foarte intensă de maro. Când am deschis recipientul și am văzut cât de închis este produsul, mai ales că eu am pielea de culoare medie, mi-am zis că o să îmi lase numai pete pe corp. Dar am fost surprinsă să constat că nu este deloc așa, mai ales dacă aplicăm produsul în mod corect .

    Prima dată am aplicat loțiunea direct cu degetele, însă nu vă recomand să faceți acest lucru, deoarece pielea de pe mâini este subțire și se colorează rapid, chiar și dacă vă spălați bine imediat după aplicare. Unele persoane folosesc mănușile din silicon, însă cea mai bună și eficientă este mănușa specială pentru autobronzare (o găsiți AICI), care asigură o bronzare uniformă și curată a produsului pe piele. Aceasta arată cam ca o mănușă de bucătărie; este suficient să vă luați o singură mănușă, pentru o singură mână, cea cu care aplicați produsul.

   Chiar și atunci când am aplicat produsul direct cu mâna, aplicarea a fost una uniformă și a doua zi, după spălare, nu am găsit nicio pată pe corp. Mai grozav decât atât a fost faptul că, spre deosebire de alte produse de autobronzare pe care le-am folosit, aceasta mi-a lăsat pielea cu un frumos aspect bronzat chiar după prima utilizare. Nu a fost nevoie să o aplic zilnic, ci o dată la două-trei zile.


   Dacă aveți pielea mai deschisă, atunci optați întâi pentru nuanța Medium, iar mai apoi pentru cea închisă, după ce pielea deja capătă o culoare frumoasă de bronz.
   În imaginile acestea puteți observa consistența loțiunii St Moriz, care lasă o senzație plăcută pe piele și care se absoarbe foarte rapid, aproape la fel de rapid ca și Spuma St Moriz, pe care am încercat-o și care, datorită consistenței sale fine, spumoase, se simte ca o atingere delicată pe piele. Spuma este varianta mai light a loțiunii și nu lasă absolut nicio urmă pe piele.


   Desigur, când vă pregătiți pentru o bronzare cu produse autobronzante, precum cele de la St Moriz, vă recomand să respectați următorii pași:


  1. Exfolierea:  folosiți produse de curățare cu particule abrazive, care să curețe bine corpul și să îndepărteze pielea moartă; exfolierea este esențială în obținerea unui bronz perfect, așa că insistați asupra zonelor cu piele groasă sau uscată, cum sunt genunchii și coatele, pentru că acolo apar cel mai frecvent petele de culoare
  2. Hidratarea: după exfoliere, aplicați o cremă sau un ulei de corp hidratant, insistând asupra zonelor cu piele uscată. Loțiunea de corp înmoaie pielea și o pregătește pentru absorbția autobronzantului, dar și facilitează aplicarea uniformă a acestuia
  3. Aplicarea autobronzantului: folosiți produsul autobronzant dorit, de preferat cu o mănușă specială.. Întindeți bine produsul, până se absoarbe complet în piele.
  4. Așteptați să se usuce: după aplicarea produsului autobronzant, nu vă îmbrăcați, ci așteptați câteva minute până acesta este absorbit în piele, pentru că astfel nu riscați ca produsul să se ia pe haine și să nu obțineți bronzul perfect. Loțiunea St Moriz se usucă complet în circa 15 minute, iar spuma se usucă chiar mai rapid
  5. Spălarea: este de preferat ca produsul autobronzant să fie aplicat seara, înainte de culcare, pentru a fi lăsat să acționeze până a doua zi dimineața, când trebuie să faceți baie, așa cum faceți de obicei. Puteți folosi un exfoliant blând, nu unul agresiv, în cazul în care simțiți pielea îmbâcsită. Nu este cazul produselor autobronzante St Moriz, care nici nu se simt pe piele.
  6. Reaplicați produsul: procesul de autobronzare poate dura oricât doriți, în funcție de cât de intensă vreți să fie nuanța bronzului. Este ideal să aplicați produsul o dată la 2-3 zile, urmând de fiecare dată etapele de mai sus. Eu obișnuiesc să aplic autobronzant de 3-4 ori, după care iau o pauză de câteva săptămâni, până când nuanța de bronz se ia de pe corp. Abia apoi reaplic produsul, sau îl mai aplic o dată pe săptămână, pentru întreținere.
  7. Folosiți iarăși o cremă hidratantă, pt că usucă pielea, ca majoritatea autobronzantelor.
Mai jos aveți un video interesant și util despre cum se aplică produsele autobronzante St Moriz folosind mănușa specială:


   În concluzie, mi-a plăcut la nebunie atât Loțiunea autobronzantă St Moriz Dark, cât și Spuma autobronzantă St Moriz Medium, deoarece:
  • se aplică rapid, chiar și fără a folosi mănușa specială (totuși, recomand folosirea mănușii, pentru că aplicarea este mult mai plăcută)
  • se absoarbe rapid în piele, fără a lăsa o senzație lipicioasă sau uleioasă
  • chiar dacă pare închisă la culoare, atunci când se întinde pe piele se adaptează culorii; la întinderea pe piele nu face scămuțe și nici nu lasă dâre albe
  • are un miros plăcut, discret, asemănător săpunului (majoritatea autobronzantelor au un miros intens, datorită nucii verzi care se folosește în compoziția produselor de bronzare)
  • lasă pe piele un bronz uniform, fără pete (chiar dacă nu ești o „expertă” în aplicarea autobronzantului)
  • lasă un bronz frumos, cu aspect natural, fără tente oranj sau galben
  • are un preț accesibil- poate fi comandat de AICI

   Voi folosiți produse autobronzante? Care sunt favoritele voastre?




11 comentarii:

  1. My favourite: lapte pentru bronzare progresiva Yves Rocher. Nu pateaza mainile la aplicare (deci nu e nevoie de manusi) si nici hainele, se aplica uniform, fara pete (am pielea foarte alba, deci orice defect de aplicare ar fi vizibil), se consuma destul de greu, e hidratant (nu mai aplic crema hidratanta inainte de autobronzant). Singurul minus: mirosul, la cateva ore dupa aplicare (mie mi se pare ca seamana a pipi de soarece, cum miros hambarele cu porumb la tara).
    Am mai folosit produse similare de la Dove (pata hainele si nu se aplica uniform), Gerocossen (destul de bun, no. 2 in topul preferintelor) si Gerovital Sun (groaznic, aratam ca un morcov cu pete, plus un miros mai naspa decat cel de la Yves Rocher).
    As incerca produsul recomandat de tine, daca l-as gasi in tara sau pe Asos.

    Anca

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat lotiunea de la alverde care este ok dar nu am fost constanta in aplicarea ei. Ma tenteaza foarte mult spuma de la St Moriz Medium dar imi este teama sa dau comada pe Fragrancedirect. Poti sa imi spui mai exact cum a decurs livrarea coletului? La ce posta ajunge? In cate zile? Daca ai avut probleme cu ridicarea coletului? Ai mai platit alte taxe in afara de transport? Poti sa urmaresti dupa tracking number? Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ela,

      Mie mi-a ajuns comanda in 10 zile, pentru ca vine din Marea Britanie. Coletul ajunge la posta normala< eu nu am avut probleme cu produsele, dar am citit la alte fete ca au mai avut probleme cu produsele, care au ajuns sparte sau cu ambalajele deteriorate.
      Am platit doar transportul de 6 lire, dar daca ai comand mai mare de 40lire poti aplica un cod de red care mai scade putin din transport. Alte taxe nu au fost. Nu mai retin daca am avut tracking number, insa acestea nu te ajuta sa identifici exact pe unde se afla coletul.

      Maai jos mi-a lasat o fata un mesaj in care anunta ca are de vanzare produse St Moriz. Are postat anuntul si pe tocmai.ro . Poti vorbi cu ea pentru mai multe detalii.

      te pup!

      Ștergere
  3. Buna, eu am de vanzare 3 bucati din spuma autobronzanta (40 ron/buc) , sau un set: autobronzant corp+lotiune+autobronzant pt fata (140 ron) - am anunt pe tocmai, livrarea este gratuita in Romanaia

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am cerut mai multe detalii pt ca si eu am auzit ca nu ajung toate coletele. Multumesc pt detalii :*

    Imola cumva ai si manusa?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! In ce magazin as putea gasi acest produs?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! La noi îl găsești aici: http://www.produsecosmetice.ro/search.php?q_br=56

      Ștergere
  6. mi-am comandat astazi,sunt tare curioasa cum este...eu am pielea alba si mi-am comandat lotiunea dark....cred ca am facut o prostie!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este super fain acest autobronzant instant.Eu am varianta spuma si.sunt foarte multumita.Am avut indoiele-sa cumpar-sa nu.imi cumpar si tot asa.Chiar il recomans pt fetele care nu prea vad soarele.Eu eram telemea si imi place foarte mult rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! Oare ce perioada de valabilitate au produsele? Am și eu spuma autobronzantă St. Moriz pe care am cumparat-o in 2017 și nu găsesc perioada de valabilitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună,

      În general, toate produsele au pe ambalaj un mic marcaj ce indică valabilitatea din momentul în care produsul a fost desfăcut. Marcajul arată ca o cutie cu capacul desfăcut, pe care apare o cifră, aceasta reprezentând lunile de valabilitate a produsului.

      În general, cosmeticele au o valabilitate de 6-12 luni de la deschidere. Unele au o perioadă mai scurtă dacă sunt fabricate din ingrediente organice, altele rezistă mai bine.

      Dacă produsul este din 2017, nu ți-aș recomanda să îl folosești. Probabil și-a pierdut din proprietăți chiar dacă nu a fost desfăcut ambalajul. Mai rău, deși sper că nu e cazul, pot apărea alergii sau iritații la nivelul pielii.

      Perioada de valabilitate a unui produs este orientativă, depinde mult și de locul în care păstrezi produsul, dacă este expus la temperaturi ridicate, lumină, umiditate, etc.

      Poți încerca produsul pe o porțiune mică a pielii sau, mai sigur, poți cumpăra un flacon nou :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...