duminică, 22 iunie 2014

Review: Mascara L'Oreal Voluminous Million Lashes Diamonds


   Sunt o mare fană a rimelurilor L”Oreal și mi se par unele dintre cele mai bune produse pentru conturarea genelor dintre rimelurile la prețuri accesibile. Recunosc că inițial mi-am dorit varianta simplă, însă în cele din urmă am optat pentru cea cu sclipici și mi-am achiziționat Rimelul L'Oreal Voluminous Million Lashes Diamonds din magazinul online ProduseCosmetice (click aici).
   Rimelul face parte dintr-o ediție limitată, cu o formulă de diamant, ce face genele să strălucească ușor. Am o pasiune pentru lucrurile aurii, care au o strălucire discretă, așa că am fost curioasă cum arată rimelul pe gene și dacă într-adevăr reușește să ofere o lumină plăcută ochilor. Imaginea L'Oreal Voluminous Million Lashes este frumoasa Jennifer Lopez, cea pe care am văzut-o cu toții cum își unduia formele la deschiderea Campionatului Mondial de Fotbal din Brazilia și după care au oftat, cu siguranță, mulți bărbați.
 
   Rimelul Rimelul L'Oreal Voluminous Million Lashes Diamonds are un ambalaj frumos, elegant, grație combinației negru-auriu. Amblajul este ușor, iar capacul auriu ascunde o periuță de plastic flexibilă cu peri deși, de lungimi diferite, de tip pieptene. Recunosc că acest lucru nu mi-a plăcut în primă instanță, pentru că sunt adepta periuțelor clasice, cu peri lungi, însă în acest moment pot spune că sunt mulțumită de acest tip de periuță din plastic.
   Avantajul periuței tip pieptene este acela că reușește să contureze fiecare geană în parte, fără a le încărca și fără a oferi aspectul de piciorușe de muscă. Nimic nu-mi displace mai mult atunci când vine vorba de machiajul ochilor decât acest aspect încărcat de piciorușe de muscă, în care mai multe gene sunt unite între ele cu rimel.


   Nu pot să spun că am fost dată pe spate de faptul că îmi voi aplica o formulă de diamant pe gene, dar am fost încântată când am văzut particulelel aurii, strălucitoare, ale rimelului. Da, îmi plac lucrurile strălucitoare! Astfel, am aplicat produsul pe gene, pentru a observa în ce măsură aceste particule aurii sunt vizibile și am constatat că îmi place cum arată pe gene, chiar dacă rimelul nu reușește mai deloc să ofere volum genelor, ci doar să le contureze ușor și să le ofere o discretă strălucire.
   Rimelul are o consistență lichidă, motiv pentru care abia după două straturi se vede mai intens pe gene. Totuși, după două straturi uscate, eu nu mi-am mai aplicat un al treilea, în primul rând pentru că acele particule strălucitoare nu-ți mai permit să aplici un alt strat și în al doilea rând pentru că eram deja mulțumită de aspectul genelor. Ca multe alte rimeluri, acesta se mai întărește puțin, deci nu mai este la fel de lichid ca la început și se aplică mai bine, după contact repetat cu aerul.
   În fotografia de mai jos puteți observa particulele aurii din rimel. Țin să precizez că am optat pentru nuanța Black, însă aceasta nu este una foarte intensă. Prin urmare, aspectul general al genelor, după aplicarea rimelului, este unul natural.
 


   În ciuda faptului că are în compoziție sclipici (sună cam aiurea să spun praf de diamante), eu folosesc rimelul ziua, pentru ca particulule aurii să reflecte lumina soarelui și să îmi ilumineze tenul. Multe persoane ar fi tentate să spună că rimelul este potrivit pentru seară, însă după părerea mea, seara ar fi de preferat să folosit un rimel mult mai intens decât acesta.
   Rimelul are o periuță numai bună, care permite aplicarea produsului pe toată lungimea genelor, chiar și la colțuri, Periuța este mică, motiv pentru care este foarte practică, și nu m-am murdărit de rimel atunci când am vrut să aplic produsul și pe genele din colțuri. Ea reușește să separe și să contureze fiecare geană în parte. Imediat după folosire, am observat că genele se curbează frumos, însă nu capătă volumul promis.



    Se poate observa cu ușurință faptul că genele sunt bine conturate, alungite, numai că lipsește volumul spectaculos pe care îl așteptam de la acest rimel. Machiajul ochilor este unul discret, natural, însă apreciez faptul că fiecare geană în parte este bine conturată și că genele nu sunt lipite între ele. 
    Ca și rezistență, rimelul lasă de dorit. Fiind un rimel fără o formulă waterproof, el se poate șterge destul de ușor sau curge în contact cu apa sau tranpirația excesivă. Nu vă imginați că se șterge imediat, însă nu are o bună rezistență la transfer. În condiții normale, rezistă pe gene câteva ore bune, fără a curge, a se întinde sau a se transforma în cojițe mici.
   Rimelul are un miros specific, pe care l-am mai întâlnit și la rimelurile Lancome. Nu este un miros intens, deranjant, însă multe dintre rimeluri nu au deloc miros. Desigur, eu am apropiat periuța de nas, pentru a-i simți aroma, astfel nu cred că aș fi băgat de seamă mirosul său.
   Ca și preț, rimelul costă în jur de 45-50 de lei și este disponibil și în varianta maro, care presupun că este mult mai puțin intensă decât aceasta. Mai multe păreri despre acest produs puteți citi și pe MakeupAlley.com, unde părerile sunt împărțite, iar nota comentariilor pentru acest produs este de 3.4/5.


   În concluzie, Rimelul L'Oreal Voluminous Million Lashes Diamonds a fost pe placul meu, în principal datorită particulelor strălucitoare, care se observă pe gene. Am fost mulțumită de periuța care conturează genele indiviual, fără a le încărca și fără a le uni. Cu toate acestea, rimelul nu oferă volumul pe care îl promite genelor și nici nu are o culoare intensă. Eu am fost mulțumită de el, deoarece îmi plac rimelurile care conturează până și cele mai mici și mai subțiri gene, dar nu l-aș mai cumpăra la acest preț și aș opta pentru varianta simplă, L'Oreal Voluminous Million Lashes.
   
   Iată și punctajul pe care îl ofer acestui rimel (punctaj maxim 5, punctaj minim 1):
  • Volum: 3
  • Rezistență: 4
  • Intensitate: 3
  • Aplicare: 5
  • Formulă: 4
   Valabilitate: 6 luni de la deschidere
   Made in : Italy
   Producător: L'Oreal Paris
   Preț: 44,9 lei (click aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...