luni, 23 iunie 2014

Noi bunătăți de pe Strawberrynet.com


   Nimic nu-mi place mai mult decat o capsuna, mai ales cand este vorba despre capsuna cosmetica Strawberrynet.com. Comand cosmetice din acest magazin online de circa doi-trei ani si niciodata nu am fost dezamagita de produsele primite. Mai mult decat atat, este unul dintre magazinele mele favorite, deoarece pune la dispozitia clientilor oferte atractive, reduceri consistente si cadouri, astfel ca in fiecare comanda am primit mereu ceva extra care m-a bucurat.
   Noua cutiuta primita la posta romana a inclus mai multe produse pe care le aveam de mult timp pe lista mea de favorite si pe care am reusit, asadar, sa le bifez. Tin sa precizez ca, desi sunt livrate prin posta, n-am avut niciodata probleme cu produsele, pe care le-am primit intacte si numai bune de incercat. Coletul ajunge in aproximativ 10 zile lucratoare, cateodata a venit mai repede, alteori a intarziat (dar nu mai mult de o luna).


   In cutie am primit deodorantul meu favorit de pana acum, stick-ul Oscar de la Renta, care se consuma greu, miroase bine si este foarte eficient. Momentan, nu este disponibil, insa poate va mai fi actualizat stocul. Pe langa acesta, in comanda s-au ascuns doua parfumuri de la Trussardi, ambele in variante la 30 ml, unul de dama, iar celalalt pt barbati. Am mirosit la o prietena apropiata apa de toaleta Donna de la acest brand si am fost placut surprinsa de aroma sa incantator de dulce. Desigur, nu puteam sa-mi iau acelasi parfum ca al prietenei mele, poate dupa ce ea il consuma, desi sunt convinsa ca nu s-ar fi suparat, asa ca am cautat o alta varianta de la acelasi brand.


      Am avut surpriza sa constat ca Trussardi au o gama de parfumuri dulci si florale, care m-au atras instantaneu. Am optat pentru varianta la 30 ml a Apei de toaleta Trussardi Delicate Rose, mai mult de teama ca nu cumva sa nu-mi placa aroma parfumului, fiind un blind-buy. Recunosc ca imi place la nebunie parfumul, care are o aroma delicata de trandafiri, numai buna pentru vara. Voi reveni cu un review al parfumului cat de curand.
   Pentru iubitul meu drag am ales Apa de toaleta Trussardy My Land, care nu este nici ea mai prejos decat variantele feminine pe care le-am mirosit. Desigur, si acesta a fost un blind-buy, unul reusit, fiind un parfum lemnos, usor condimentat, cu note de citrice, lavanda si piele.





   Mi-am dorit o paleta de farduri potrivita pentru vara, in culori calde, pentru ca imi place sa port pe pleoape farduri pamantii atunci cand ma bronzez. Recunosc ca nu prea am rabdare sa caut printre mii de truse si palete de farduri, pentru ca niciodata nu am fost o fana a machiajului cu farduri, motiv pentru care am ales aceasta trusa pe care am vazut-o la sora mea in varianta cu nuante mai inchisa. Trusa Fashion Fair contine 10 farduri de pleoape diferite si doua aplicatoare cu burete, ambalajul fiind prevazut cu oglinda. 
   Pretul Casetei compacte Fashion Fair a fost de 74 lei, dar am beneficiat si de o reducere de 30% fata de pretul initial. Este inca disponibila aici, in doua variante.

  Si pentru ca va spuneam ca cei de la Strawberrynet.com obisnuiesc sa le faca clientilor surprize, eu mi-am ales drept cadou un Ruj de la Korres, intr-o frumoasa nuanta de oranj, care imi completeaza perfect colectia Athens de la acest brand.
  Voi ati comandat vreodata ceva de pe Strawberrynet.com? 


2 comentarii:

  1. Catalina, eu am apa de parfum Donna si este minunata . Am achizitionat-o de pe aoro la un pret super bun. . Nu stiu daca exista si apa de toaleta . Foarte interesante achizitiile tale, am si eu deodorantul stick si imi place mult de tot. Paleta am primit-o cadou la o comanda . Sa le folosesti cu drag :)
    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, este grozav parfumul Donna, iar preturile de pe Aoro.ro sunt foarte bune!
      Da, stick-ul este grozav! Trusa a fost candva cadou, dar nu am avut bani pe card la momentul respectiv ca sa plasez comanda :(

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...