marți, 30 septembrie 2014

Cum purtăm sacoul cu model floral?


  Weekend-ul acesta am fost zgribulită ca o găinușă, motiv pentru care am avut grijă să mă îmbrac bine, ca nu cumva să mă pricopsesc cu o răceală nedorită. Voiam să fac un outfit cu noul meu sacou cu flori, dar în locul topului din dantelă  pe care intenționam să-l port, a trebuit să optez pentru o bluză mai grosuță, cu mânecă lungă. O am din primăvară, dar a venit vremea frumoasă și nu am mai apucat să o port atunci, așa că a trebuit să aștepte cuminte în șifonier.
   În cele din urmă m-am hotărât să scot ghetele mele iubite la plimbare, cu regret oarecum, pentru că mai drag mi-ar fi fost să optez pentru o pereche de pantofi, dar ghetele sunt mult mai comode decât pantofii cu toc înalt pe care îi am. În ciuda tocului, acestea au și platformă în față și comode decât par. Am încălțat ghetele și am ales o pereche de pantaloni simpli pentru a completa ținuta.

   Ca de fiecare dată, mai jos veți găsi link-urile articolelor pe care le-am purtat:

Bluză Glittio.ro
Ghete piele Asos.com
Geantă Oasap.com


    Cu puțin timp în urmă am primit comanda Oasap.com, în care am avut inclus sacoul cu flori și cerceii, ambele în tonuri de albastru. Inițial îmi doream să le port împreună cu o fustă din dantelă, dar am fost prea înfrigurată și am renunțat la idee în schimbul uneia mai practice.

    Deși nu am apucat să le port pe toate, am o întreagă colecție de sacouri. Îmi plac îndeosebi cele cu imprimeuri florale, cum este cel din postarea de astăzi, care reușesc să scoată în evidență o ținută banală. Iubesc culorile, mi se par ideale pentru a ne înveseli ziua, așa că rareori ies din casă fără să port ceva colorat pe mine. Mi-am ales și de această dată măsura S și mi s-a potrivit de minune. Sacoul este confecționat dintr-un material subțire și are căptușeală albă; nu are niciun sistem de închidere. Printul este unul digital, în care imprimeul nu este bine conturat, ci mai șters, ca o pictură în ulei. Un sacou cu flori mi se pare de nelipsit din garderobă, dar dacă la birou aveți ținută obligatorie, în tonuri sobre, atunci ar trebui să investiți banii într-un sacou mai versatil.

    Sacoul cu model floral este destul de simplu de introdus într-o ținută, atâta timp cât nu o încărcați cu prea multe culori. Puteți merge la sigur optând pentru o ținută all-black sau all-white, căreia să-i asortați un frumos sacou înflorat. Sau puteți jonga cu nuanțele sacoului pe care îl purtați, asortându-vă fusta, rochia sau pantalonii cu o culoare a imprimeului floral.


    Bluza se simte extrem de plăcut pe piele, are un material moale și călduros, deși nu prea gros. Are croiala unui hanorac și nu mă înțeleg prea bine cu acest tip de croială, dar m-am lăsat convinsă de detaliile de pe umeri. În plus, avem nevoie de piese basic în șifonier, acestea putând fi integrate cu ușurință în ținutele noastre. Spre exemplu, o bluză albă, rochia neagră cunoscută ca little black dress, pantofii cu bot ascuțit, jeans clasici, pantalonii negri, acestea sunt piese basic care nu ar trebui să ne lipsească din garderobă.
    Pantalonii Zara i-am achiziționat de pe Kurtmann.ro la un preț foarte bun în comparație cu cele din magazinele fizice. De fiecare dată măsura S (36) mi s-a potrivit perfect la perechile Zara, așa că nu am emoții când trebuie să primesc comanda. Sunt confecționați dintr-un material elastic, foarte comod și, datorită culorii, merg purtați în nenumărate combinații.

   Dacă vă mai amintiți, sunt pasionată de bijuterii, dar niciodată nu am făcut o serioasă investiție în aceste accesorii. Îmi plac gablonțurile, care sunt accesibile și îți poți lua câte unul pentru fiecare ținută în parte. În ultima perioadă a fost o adevărată invazie a bijuteriilor în genul acestor cercei, cu pietre strălucitoare și colorate (cercei și coliere statement, în general). Găsiți și pe e-bay multe modele de astfel de bijuterii, la prețuri foarte mici, dar trebuie să plătiți de obicei prin pay pal și să așteptați pachetul la poșta vamală.




12 comentarii:

  1. Super acest sacoul. Îmi plac foarte mult imprimeurile florale. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult, Ramy!
      Da, imprimeurile frumoase sunt tare frumoase!

      Pupici

      Ștergere
  2. Superba combinatia . Poti sa imi spui ce inaltime ai ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât de mult îmi place sacoul, are un imprimeu absolut superb! Să-l porți cu plăcere în continuare!
    Gentuța mi-a atras de asemenea privirea, e adorabilă!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihaela! Imprimeul are niste nuante foarte frumoase, care se potrivesc de minune! L-am indragit din prima :D

      Gentuta o am de mult, e printre favoritele mele! Pacat ca s-a dezlipit coada calutului si mi-e lene sa o pun la loc :)))

      Te pup!

      Ștergere
  4. Imi place mult de tot sacoul, e foarte frumos! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Culoarea ghetelor imi place la nebunie, parca imi doresc si eu unele acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    As vrea daca ai umpic de timp, sa-mi lasi o lista cu site-urile asiatice si nu numai. Stiu ca ai comandat de pe multe, dar pierd sirul. Mi-ar placea si o postare de acest tip, unde eventual iti scrii parerea, stiu ca am citit la cineva o postare legata de un sacou colorat care era diferit ca pret dar bineinteles si calitatea era alta, si unl era de pe sheinside parca, altul de pe ebay. In fine, cred ca ar ajuta o astfel de postare,eventual cu puncte tari, si puncte in minus la fiecare. Ah si mi-ar placea sa stiu si care sunt acelea care iti arata si poze de la cliente cu produsul, chestiile alea ajuta enorm, dar nu stiu, parca era doar unul, dar nu mai retin care. Mersi! Aprieciez munca ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Am avut colaborari cu mai multe site-uri asiatice, dar am renuntat la cele mai multe dintre ele deoarece nu am fost multumita de calitatea hainelor respective. Astazi mai plasez comenzi pe cateva dintre ele, dar pe cele care ti le recomand eu sunt:
      - Oasap.com- gasesti si poze cu produsele purtate de cumparatori (nu la toate produsele, ci la ceel la care a vrut lumea sa puna)- haine de calitate, dar evita-le pe cele foarte ieftine, pt ca sunt de calitate mai slaba. Livrare la posta vamala
      -SheInside.com - gasesti si aici poze cu produsele purtate de oameni, dar la fel la unele produse. Transportul se face prin Olanda, asa ca vei primi coletul la posta normala.
      - Choies.com - au preturi mai maricele, dar si multe modele pe care nu le gasesti pe alte site-uri. Poti opta si pt livrarea rapida prin DHL. Sunt la putine produse poze ale cumparatorilor.
      - Romwe.com - au mai mult produse mai ciudate, mai aparte, pe care nu le gasesti in alt loc. La unele produse au poze de la clienti. Comanda ajunge la posta romana.

      Eu am comandat de putine ori de pe ebay.com,dar niciodata haine. Pe ste-urile de mai sus majoritatea hainelor sunt replici ale marilor case de moda, dar pe e-bay si pe site-uri de tip wholesale, care au preturi foarte foarte mici, gasesti ceva de genul replici ale replicilor, de calitate foarte slaba.
      Daca vrei o varianta mai accesibila, poti opta pt magazine tip outlet, gen Miniprix sau Kurtmann, unde hainele sunt noi, cu eticheta, la preturi mici si livrate rapid :)

      Poate va urma si o postare de genul, desi stiu ca au mai scris si alte fete pe blogurile lor. O sa incerc de acum incolo sa mai includ detalii despre aceste site-uri in postarile cu produsele lor,

      Te pup

      Ștergere
  7. Foarte draguta combinatia! Esti o draguta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...