vineri, 17 octombrie 2014

Cămașă + Pulover: Un combo perfect


   Weekend-ul trecut l-am petrecut la Brașov, unde vremea a ținut cu noi și am prins niște zile foarte călduroase. Ne-am plimbat, am stat la terase, ne-am răsfățat la soare și am făcut mici cumpărături, așa că ne-am întors acasă cu baterille încărcate. În octombrie mi-am propus să fac mini-vacanțe la munte, deoarece îmi plac la nebunie pădurile cuprinse de ruginea toamnei.

   Ieri v-am arătat ce am primit în cea mai recentă comandă Kurtmann.ro:
un minunat pulover de le Vero Moda și o eșarfă în dungi, ambele de culoare verde mentă. Ador această nuanță pastelată, ar puloverul cu mâneci 3/4 este de calitate foarte bună și mă bucur că l-am comandat. Măsura disponibilă a fost M, dar nu am avut probleme și mi s-a potrivit. Puloverul voiam să-l port în combinație cu cămașă, deoarece am văzut pe Pinterest.com câteva combinații care m-au cucerit. Acest combo este foarte șic și călduros, pentru că hainele suprapuse țin de cald.

   Am optat pentru o combinație mai curajoasă, cu pantaloni albi, și nu am ratat ocazia de a scoate la plimbare minunatele ghete din piele, pe care le-am primit în comanda Miniprix.  Deja m-am îndrăgostit de ele, pentru că sunt de calitate, comode și arată foarte bine.
   Vă doresc să aveți un weekend minunat!

   Mai jos aveți link-urile produelor pe care le-am purtat:

Geantă Esprit
Pantaloni Pieces(Asos.com)
Cămașă SheInside
Ochelari Polaroid (Lensa.ro)






^sursă: Pinterest.com



13 comentarii:

  1. Frumoasă combinația! Îmi place mult, mult pulovărașul mint ^_^

    Te pup!
    http://madebyirinar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh si mie imi place f mult sa port camasai cu pulovere = clasic si de efect.
    esti o scumpă, imi place outfitul, kisses
    www.oannafashionsimbol.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar este o combinatie reusita, imi place mult! <3
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta combinatia, imi place tare mult! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place puloverul, culoarea e foarte pe placul meu !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa e, Sorana. Vanez de mult un pulover in culoarea asta.

      Pupi pupi

      Ștergere
  6. E foarte dragut puloverasul si se potriveste tare bine cu camasuta pe dinauntru. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Laura, cred ca a fost singurul din stoc, pentru ca dupa ce am plasat comanda, a disparut :-(
    Asa e la kurtmann, daca iti place ceva, trebuie sa-l pui repede in cos

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...