joi, 16 octombrie 2014

Cumpărături de octombrie


    În ultima perioadă am reușit să fac puține economii, renunțând la lucruri de care nu aveam neapărată nevoie,  cum ar fi un parfum nou și o pereche de sandale pe care le-am văzut la reducere pe Asos. Dar banii tot s-au dus pe mici atenții cu care m-am răsfățat în primele două săptămâni de octombrie. Luna aceasta mi-am calculat cu atenție bugetul și am decis să cumpăr mai puțin decât de obicei și să plec puțin în vacanță, pentru a mă încărca cu energie pozitivă. Veți găsi link-urile pentru fiecare produs în parte, dar unele nu mai sunt în stoc momentan (dați click acolo unde este indicat acest lucru).


    Nu aveam în garderobă lucruri verde-mentă și tânjeam la ele încă din primăvară, când a fost desemnată drept una dintre culorile vedetă ale sezonului. Mai bine mai târziu decât niciodată, așa spune o vorbă înțeleaptă, motiv pentru care mi-am achiziționat și eu, în sfârșit, două articole în această nuanță pastelată, ambele din magazinul online Kurtmann.ro. De fapt, recunosc că numai puloverul era pentru mine, iar eșarfa am ales-o pentru iubitul meu, din categoria pentru bărbați, pentru că mi-a plăcut mult de tot modelul. Dar când am primit comanda Kurtmann și am văzut cât de frumoase sunt amândouă, că eșarfa este grozavă și se potrivește de minune cu noul meu pulover, nu am putut să renunț la ea :)) Motiv pentru care am tăiat eticheta și am pus-o în șifonier, lângă restul eșarfelor.
    Puloverul este de la Vero Moda și este absolut minunat. Mânecile sunt trei sferturi, iar materialul se simte foarte plăcut pe piele. Puloverul are gulerul mai larg, tip boat neck și deja l-am purtat în câteva rânduri, profitând de zilele frumoase.




    Espadrilele crem perforate (Click aici) mi-au intrat imediat în grații deoarece sunt foarte comode. În vară am avut unele din pânză, achiziționate de pe Miniprix.ro, pe care le-am adorat, așa că le-am simțit lipsa atunci când vremea s-a răcit. Dar le-am găsit înlocuitoare rapid pe Superpantofi.ro, niște espadrile tare drăguțe, cu talpă albă, de grosime medie, confecționate din imitație de piele. Am plătit pentru ele 79 lei și le-am purtat aproape zilnic de când le-am primit, profitând de vremea călduță. Încă ma sunt disponibile, în ma multe variante de culori. Eu mi-am ales măsura 37 și mi s-au potrivit de minune. Sunt prevăzute cu benzi elastice laterale, care le fac foarte ușor de încălțat.



    Weekend-ul trecut am fost în Brașov, alături de sora mea, unde ne-am relaxat ca fetele, ne-am plimbat, am făcut mici cumpărături și am mers chiar și la grădina zoologică, redeschisă de curând. În acest oraș de la poalele Tâmpei veți găsi o sumedenie de buticuri cochete, cu lucrușoare minunate, așa că merită să luați la pas străduțele pietruite, fie numai pentru a admira vitrinele frumos amenajate.
   Eu m-am ales cu două cutii de ceai ayurvedic de la magazinul CTS Corner (Coffee, Tea, Spice), pe care îl găiți și online la adresa: CTSCorner.ro. Eu prefer să beau ceaiurile aromate la plic, iar pe cele medicinale sub formă brută, de aceea m-am decis destul de ușor asupra acestor cutii frumos imprimate, printre puținele ceaiuri la plic disponibile în magazin. În rest, dacă și vouă vă place să vă relaxați cu o cană de ceai bun alături, vă recomand acest magazin care este un adevărat tărâm al ceaiurilor. Recunosc că am fost încântată de ambele sortimente intitulate sugestiv Emotional Detox și Joyful Silence. Prețul unei cutii cu 16 pliculețe este de 19 lei.


   Mi-am răsfățat unghiile cu Lacul de unghii roșu din colecția Gwen Stefani by Opi. Am mai avut lacuri de unghii OPI și am fost încântată de acest roșu intens, sexy, plus că îmi place foarte mult de Gwen, pe care o urmărec cu drag la TheVoice, pentru că face parte din cei patru antrenori ai vocilor. Oja aceasta am primit-o de la Adina-From Meg with Love și Top Line (îi găsiți în showroom-ul din București- Bd Regina Maria, nr 14)- au foarte multe produse profesionale la prețuri avantajoase.

   De obicei, îmi cumpăram cărțile din anticariat, datorită prețurilor mici, dar acum se găsesc cărți  ieftine în magazinele online și multe dintre edituri și-au deschis un astfel de site cu produse la vânzare. M-au atras titlurile colecției Iubiri de Altădată, așa că am achiziționat un al treilea volum din colecție, intitulat Dom Casmurro. Romanul aparține unui autor mai puțin cunoscut la noi, dar un pionier al literaturii braziliene, care îmi place în mod deosebit. Eu am achiziționat volumul de pe site-ul Editurii All, la prețul de 20 lei, dar îl puteți găsi mai ieftin în magazinul Libris (click aici) sau Elefant.ro (click aici)- unde mereu veți găsi cărți la prețuri foarte, foarte bune.
    Astăzi este marea nebunie a reducerilor pe Elefant.ro, unde o sumedenie de produse sunt reduse cu până la 90%. Dacă dați click pe imaginea de mai jos veți fi conduși direct la pagina cu reduceri:

Elefant.ro - Premium

10 comentarii:

  1. Chiar frumoase lucrușoarele alese. Să le porți cu drag ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. sa folosesti ojuta cu placere si sa porti articolele cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, m-am chinuit un pic cu abtibildurile, dar am scos-o la capat intr-un final:-)

      Multumesc!
      Pupici

      Ștergere
  3. Imi place mult puloverasul, e tare dragut! Si espadrilele Lucy sunt frumoase! :)
    Sa le porti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dorina!
      M-am imprietenit bine de tot cu espadrilele Lucy :-D

      Pupi

      Ștergere
  4. Foarte frumoase achizitiile de pe Kurtmann! Se asorteaza perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, Brindusa! Recunosc ca am fost putin egoista ca am pastrat esarfa, dar am fost iertata rapid :-D

      Pupi pupi

      Ștergere
  5. Ce faini sunt pantofii, imi place modelul asta, am tot vazut slip on cu animal print, ii ador!!
    Frumoase nuantele de verde pastel, esarfa e minunata, cred ca nici eu n-as fi cedat-o :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, si mie imi plac mult si sunt super comozi!

      N-am cedat-o, n-am putut! Ma bucur ca ma intelegi :-D

      Pupicei

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...