joi, 9 octombrie 2014

Mici cumpărături online


   De fiecare dată când un produs cosmetic este aproape consumat, îmi cumpăr unul nou, ca să nu fiu în impas atunci când flaconul se golește. Era cazul gelului pentru igienă intimă Favisan pe care îl folosesc de mai bine de 2 luni, așa că am intrat repede pe internet să caut unul nou. Recunosc că îmi doream ceva nou și am găsit ceva ce m-a atras în magazinul online Tian.ro (click aici) . Pe lângă gelul intim, nu m-am putut abține și am pus în coș gelul cremos cu aormă de kiwi, care miroase senzațional, face spumă cremoasă și fină.

  • Gel intim pentru îngrijire delicată (360 ml)- preț 50 lei
  • Gel de duș Kiwi suculent Dolce Vita (240 g) - preț 31 lei

 

   Am găsit pe Miniprix.ro(click aici) o bluză roz somon foarte frumoasă, decorată cu o broderie superbă. Mi-a plăcut atât modelul, cât și faptul că se închide la spate cu năsturei. De fiecare dată răscolesc magazinul online în căutarea unor modele speciale și mereu găsesc câte ceva drăguț, la prețuri mici. Am profitat de weekend-ul cu transport gratuit și am scăpat de taxa de livrare de 9 lei (transportul este gratuit pentur comenzile mai mari de 100 lei!)


   Abia aștept să-mi sosească și ghetele cu toc pe care le-am comandat tot de la ei. Am ezitat două zile dacă să mi le cumpăr sau nu, iar la începutul acestei săptămâni le-am pus în coș și am palsat comanda, de teamă să nu se epuizeze stocul. Ghete din piele întoarsă cu numai 168 lei, o adevărată afacere, nu-i așa? Nu ratați noua colecție de ghete: Joi, cizme și ghete noi (click aici).
 

   Mereu am grijă să-mi răsfăț animalele de casă. De data aceasta am ales să plasez o comandă în cel mai mare petshop online: PentruAnimale.ro (click aici), de unde am achiziționat mâncare, dar și câteva accesorii. Eu locuiesc la casă și am 4 pisici și 3 câini, dar niciunul dintre ei nu este de rasă pură și nici nu le țin în casă, ci au culcușurile și căsuțele lor.
    Nu-mi amintesc să fi existat o perioadă a vieții în care să nu fi avut măcar un animal în jur și încă de mică adunam cu sora mea câinii și pisicile abandonate. În comandă am inclus câteva cutii pentru mâncare de pisici marca Friskies, șampon pentru câini și o ușă Swing 3 pentru animăluțe de talie foarte mică. Dacă aveți animale de companie (câini, pisici, reptile, rozătoare sau pești), pe site găsiți tot felul de lucruri, de la hrană, accesorii, produse pentru dresaj și multe altele interesante.

4 comentarii:

  1. E foarte frumoasa bluzita , ce marime ti -ai ales ? Mai este cumva pe stoc , pentru ca linkul care l-ai dat duce la toate bluzitele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :)
      Mi-am ales măsura 36. Bluzita este de la brandul Chelsea Girl, dar nu mai este pe stoc acum, era singura masura disponibila. Am lasat link spre categoria de bluze, pentru ca eu acolo am gasit minunatia asta roz :)

      Pupici

      Ștergere
  2. Este foarte frumoasa, ai avut noroc ca ai gasit-o , eu nu gasesc nimic frumos (ma refer la haine ) pe acel site . Poate faci si articole cu hainute de la ei de pe site , ai ochii mai buni :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...