marți, 14 octombrie 2014

Review: Cremă de zi Olay Total Effects 7 in 1


    Pentru că mi se consumase crema de față, am zis să încerc una nouă și, mânată de curiozitate m-am oprit la o cremă Olay, mai ales că de-a lungul timpului am văzut o groază de reclame la acest brand și niciodată nu folosisem vreun produs.
   Alături de cremă mi-am comandat și un demachiant cremă de la Olay, pe care nu am început să-l folosesc încă, deoarece nu l-am consumat pe cel vechi. V-am mai povestit că nu deschid un produs nou decât după ce îl consum pe cel vechi, pentru a nu abandona astfel pe vreunul dintre ele.

   Crema Olay Total Effects face parte din gama 7 in 1, o gamă apreciată în rândul consumatorilor. Această cremă de față reprezintă o formulă îmbunătățită, deoarece conține și fond de ten Max Factor, care ajută de uniformizarea culorii tenului.
 

    Eu am tenul mixt și de câteva ori pe lună mă mai confrunt cu mici probleme (coșuri, puncte negre, pete). Probabil alte persoane cu tenuri diferite nu vor avea același rezultat folosind acest produs.


   Crema are un ambalaj simpatic, sub forma unui tub din plastic foarte ușor. Dispozitivul de aplicare permite o dozare foarte precisă și igienică, motiv pentru care acest ambalaj mi-a fost drag de la bun început. Crema vine ambalată într-o cutie de carton negru, impirmată cu informații utile despre acest produs.

    Deși pe ambalaj este inscripționat mesajul „7-in-1 Anti Ageing”, crema nu este destinată neapărat femeilor cu riduri foarte adânci, ci în special celor care se confruntă cu primele riduri, riduri superficiale și riduri de expresie. Printre beneficiile acestei creme se numără: hidratează și hrănește tenului, oferă lumozitate pielii, reduce ridurile fine și ridurile , oferă fermitate pielii.

    Crema este disponibilă în două nuanțe, datorită faptului că în compoziție are fond de ten Max Factor: Fair și Medium. Eu mi-am ales a doua variantă, deoarece m-am gândit că o să mi se ducă bronzul de pe față. Oricum, nuanța nu este foarte intensă, ci doar atât cât să uniformizeze culoarea pielii. Recunosc că mi-a plăcut imediat acest aspect, mai ales că dimineața nu-mi place să-mi aplic fond de ten peste crema de față, iar aceasta este o soluție mai bună chiar și decât BB-cream-ul.


    Formula aerată, ușoară face ca acest produs să se absoarbă imediat în piele, fără să lase o peliculă grasă la suprafață.  Are un miros subtil, abia sesizabil. Aplicarea este rapidă, uniformă și se simte plăcut pe piele, ca o atingere mătăsoasă. Tenul se simte hidratat și nuanța de fond de ten reușește să uniformizeze plăcut tenulși să-l împrospăteze,  conferindu-i luminozitate.
   Fiind o cremă de zi, aceasta poate fi aplicată dimineața sau la prânz, pe față și pe gât. Un mare plus pentru faptul că are SPF 15; nu vă gândiți că dacă a trecut vara, acum nu mai avem nevoie de protecție împotriva razelor solare. Este bine să ne protejăm în continuare tenul, mai ales pe perioada iernii, când zăpada va reflecta razele de soare.
   Nu am simțit usturimi, senzații neplăcute și alte reacții adverse la folosirea acestui produs.
   Un recipient are 50 ml și este suficient pentru 1-2 luni, în funcție de cantitatea zilnică pe care o folosiți. Eu am achiziționat-o de AICI.
 
   Mai jos puteți vedea cele 7 beneficii pe care le promite acest produs din gama Olay 7-in-1:

  1. diminuarea liniilor fine și a ridurilor
  2. conferă hrănire și hidratare
  3. fermitate subtilă
  4. exfoliere blândă
  5. micșorarea porilor
  6. formulă cu antioxidanți
  7. conferă luminozitate tenului


 Și lista de ingrediente ale acestei creme hidratante pentru zi:


2 comentarii:

  1. Interesant...sa inteleg ca e un fel de BB...pentru ca acopera putin, uniformizeaza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un fel de Bb cream, mai hidratant si cu putere mai mica de acoperire.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...